دانلود و خرید کتاب گرگ‌های سیاه (جلد ۲) کیت الیوت ترجمه هانیه مالمیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب گرگ‌های سیاه (جلد ۲)

«گرگ‌های سیاه» نوشته کیت الیوت(-۱۹۵۸) نویسنده آمریکایی است. این کتاب داستانی فانتزی است و در خصوص فرمانده‌ای تبعید شده است که برای نجات فرزند شاه بازمی‌گردد. این کتاب جلد دوم از این مجموعه است.

۲۲ سال از زمانی که کیلس، فرمانده گرگ‌های سیاه، شاه خود را و همراه با آن جایگاه خود را از دست داد می‌گذرد. حال که شاه کشته شده است و گرگ‌های سیاه قلع و قمع شده‌اند، کیلس به عنوان یک تبعیدی، بسیار دور تر از کاخی که روزی محافظتش برعهده او بود، زندگی می‌کند.

تا آنکه خواهر شاه مرده، نزد او می‌آید و از او برای نجات برادر زاده‌اش، فرزند شاه، یاری می‌خواهد....

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

دانارا متوجه شد، کلیس حواسش از او پرت شده و در گذشته غرق شده است. از فرصت پیش آمده، برای تماشا کردنش استفاده کرد. مانند آخرین خاطره اش کلیس همان مرد بالغ پرقدرت باقی مانده بود. شوک دیدن صورت آشنایش که پیر شده بود، در آن موقع شب در دلش غوغایی برپا کرد.

کلیس به همان سرعت که غرق افکارش درگذشته شده بودند، بازگشت. فنجان را با تکانی غیرمنتظره به کناری هل داد. آهی کشید و حواسش را معطوف دانارا کرد.

«هیچوقت براتون سوال نشده که من چرا اونروز قبول کردم که از دستوراتتون اطاعت کنم؟»

«چون من دستور داده بودم.»

«هیچوقت از خودتون سوال نپرسیدید که اگه شاه آتانی دستور متفاوتی می داد من از دستور شما اطاعت می کردم یا نه؟»

نظرات کاربران

soheill
۱۳۹۹/۰۲/۱۱

جلد دوم که شاهکاره واقعا باید به نویسنده افرین گفت عجب دنیای پیچیده و جذابی خلق کرده چقدرم خوب همه رو به هم ربط داده این جلد عالیه

A
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

چه باحال.

کاربر ۱۹۴۸۴۴۴
۱۴۰۱/۰۴/۲۴

اگه بنا بر انچه که در بخش معرفی کتاب اومده سعی در خوندن این کتاب دارید سخت در اشتباهید و فکر کنم کلیس کمترین نقش رو تو این ۲ جلد کتاب داره و اصلا کتاب جذابی نیست‌.

ananayis
۱۳۹۹/۱۲/۱۱

داستان کتاب بسیار جذاب است. ترجمه ضعیف و پر از اشکال بود و باعث کاهش لذت روان خوانی میشد. بسی تأسف که مترجم ضعیف این کتاب جالب را برای ترجمه انتخاب کرده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۸۸ صفحه

حجم

۵۱۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۸۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان