دانلود و خرید کتاب اوپس تو فوق العاده ای کورت هورتن هوبر ترجمه پریسا برازنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اوپس تو فوق العاده ای اثر کورت هورتن هوبر

کتاب اوپس تو فوق العاده ای

معرفی کتاب اوپس تو فوق العاده ای

کتاب اوپس تو فوق العاده‌ای نوشتۀ کورت هورتن هوبر با ترجمۀ پریسا برازنده در انتشارات سایه سخن به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ اوپس قرار دارد. اوپس شخصیتی دوست‌داشتنی است که هم لبخند روی لب‌ها می‌آورد و هم دل‌ها را به وجود مفاهیم عمیق و اخلاقی‌ای که پیام‌آورشان است گرم می‌کند.

درباره کتاب اوپس تو فوق العاده ای

کتاب اوپس تو فوق العاده‌ای با محوریت خوشبختی و آرامش ذهنی، در مجموعۀ اوپس قرار دارد و در حوزۀ مسائل مربوط به خودشناسی و مثبت‌اندیشی نوشته شده است. قهرمان داستان اوپس تو فوق العاده‌ای، شخصیتی به نام اوپس است. او هر روز از سیاره‌اش به انسان‌های روی زمین نگاه می‌کند. در این تماشا، چیزی هست که او را غمگین می‌کند؛ زیرا شاهد است که چطور در زمین روزبه‌روز نارضایتی بیشتر گسترش پیدا می‌کند. او با خودش می‌گوید زمین آن سیاره‌ای است که باید آرزویش را داشت. آخر سیارۀ او، سیارۀ قلب است. بزرگ‌ترین سرمایۀ این سیاره عشق است. دعوا و حسد در آن جایی ندارند. دوستی بزرگ‌ترین خوشبختی ساکنان سیارۀ قلب است. اوپس برای اینکه بفهمد چرا ساکنان زمین آنقدر زندگی را سخت کرده‌اند، تصمیم می‌گیرد به زمین پرواز کند. او به زمین می آید تا به زمینی‌ها دو هدیه بدهد: عشق و دوستی.

کتاب اوپس تو فوق‌العاده‌ای با شخصیت دوست‌داشتنی‌اش لبخند خشنودی روی لب‌ها می‌آورد. در این کتاب، نویسنده علاوه بر پرداختن به مفاهيم مختلف زندگی، در هر بخش یک جملۀ قصار به همراه تصوير نیز آورده است. اين كتاب فلسفۀ زندگی و زیستن را با زبانی ساده و دلنشین مطرح می‌کند. اوپس این داستان کسی مثل شازده کوچولو است. همان‌گونه كه شازده كوچولو با انسان‌ها ارتباط برقرار كرد و به آن‌ها تلنگر زد، اوپس نيز اين تعامل را ايجاد می‌کند. او شاهد جنگ میان انسان‌ است و در حین پرسش‌ها و ابهام‌هایش از این وضعیت، معضلات بشر امروزی بررسی می‌شوند. تلاش اوپس این است که با هديه‌های خود توجه آدم‌ها را به آن چیزی که باید جلب کند و آن ذات وجودی‌شان است.

در این جلد از مجموعۀ اوپس، او بعد از سفر اولش، باز هم تصمیم گرفته با بالن قلبی شکلش به زمین سفر و با دوستانش ملاقات کند. آخر در ملاقات‌های قبل، او شیفتۀ تنوع مناظر زمین شده بود و همه‌چیز به نظرش شگفت‌انگیز می‌رسید. او در این سفر علاوه بر درختان و گل‌ها با دوستش لیلی هم ملاقات می‌کند. لیلی از خودش رضایت ندارد. او به موضوع حسادت و رقابت بین آدم‌ها اشاره می‌کند. اوپس به او تلنگر می‌زند که در جامعه ارزش‌ها از تفکراتی با تصویری مبهم نشئت می‌گیرند. خواننده در این کتاب، از ملاقات دلگرم‌كننده با اوپس خوشحال خواهد شد؛ چرا كه با داستانی ملموس می‌تواند متوجه ارزش فوق‌العادۀ زندگی شود. كتاب اوپس تو فوق العاده‌ای، مملو از حكمت‌های جذاب زندگی است که در آن کلام و تصویر با هم آمیخته شده‌اند و باعث می‌شود همۀ گروه‌های سنی از خواندن آن لذت ببرند.

خواندن کتاب اوپس تو فوق العاده ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های خودیاری، توسعۀ فردی و روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۵۳ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۵۳ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان