دانلود و خرید کتاب پرتره فولاد بابک صدیقی ترجمه ساناز قائم مقامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرتره فولاد اثر بابک صدیقی

کتاب پرتره فولاد

نویسنده:بابک صدیقی
انتشارات:نشر خزه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پرتره فولاد

کتاب پرتره فولاد به‌قلم بابک صدیقی و ترجمهٔ ساناز قائم مقامی را نشر خزه منتشر کرده است. این کتاب مجموعه‌ای است از عکس‌های پرترهٔ کارگران ایرانی و افغانستانی تهران که از نگاه لنز به زندگی و روزگار آن‌ها می‌نگرد.

درباره کتاب پرتره فولاد

عکاسی، علم و هنر ثبت لحظه‌ها و برشی از زندگی به منظور حفاظت از آن‌ها در مقابل فراموش تاریخ و آدمی است و عکس یکی از ابزارهای قدرتمند برای فهم آن‌چه در جامعه و زندگی و تاریخ بر انسان‌ها رفته است. امروزه عکاسی دیگر امکانی در خدمت صاحبان ثروت نیست و موضوعات عادی و روزمرهٔ زندگی نیز قابلیت سوژه شدن برای عکاسی را دارند. کتاب پرتره فولاد به‌قلم بابک صدیقی، مجموعه‌ای است از عکس‌های کارگران ساختمانی ایرانی و افغانستانی در تهران از سال‌های ۹۱ تا ۹۳. عکس‌هایی که فرصت درنگ در لحظات زندگی را برای چشمان موشکاف و اذهان کنجکاو فراهم می‌آورد و غبار از چهرهٔ حیات اجتماعی بخشی از جامعه می‌زداید.

خواندن کتاب پرتره فولاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به هنرصنعت عکاسی و نیز دانشجویان و دانش‌آموزان رشته‌ٔ عکاسی از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

درباره بابک صدیقی

بابک صدیقی متولد سال ۱۳۵۳ در شهر کرمانشاه است. حیطهٔ فعالیت او عکاسی طبیعت و نیز معماری و مناظر شهری است. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به مستندسازی مردم‌نگارانه و عکاسی مردم‌شناسی قایق‌سازی سنتی و مناظر زیستی-فرهنگی در شمال ایران: گلستان، گیلان و مازندران اشاره کرد. او به عنوان مدرس عکاسی نیز فعالیت داشته و آثارش در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی مورد توجه قرار گرفته‌اند.

نظرات کاربران

ساناز
۱۴۰۲/۱۲/۲۳

این کتاب دیدنیست … ببینید .

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان