دانلود و خرید کتاب درآمدی بر مبانی تعزیه شناسی و تعزیه پژوهی مسلم نادعلی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درآمدی بر مبانی تعزیه شناسی و تعزیه پژوهی اثر مسلم نادعلی زاده

کتاب درآمدی بر مبانی تعزیه شناسی و تعزیه پژوهی

معرفی کتاب درآمدی بر مبانی تعزیه شناسی و تعزیه پژوهی

کتاب درآمدی بر مبانی تعزیه شناسی و تعزیه پژوهی نوشتهٔ مسلم نادعلی زاده است. دانشگاه بین المللی اهل بیت این کتاب را منتشر کرده است.‏

درباره کتاب درآمدی بر مبانی تعزیه شناسی و تعزیه پژوهی

کتاب درآمدی بر مبانی تعزیه شناسی و تعزیه پژوهی دربارهٔ هنری شیعی است. این هنر بر چهار رکن شعر، موسیقی، روایت و نمایش استوار است و یگانه میراث مکتوب ادبیات نمایش در زبان فارسی به شما‌ر می‌رود. موضوع تعزیه نمایش وقایع تاریخی با محوریت امام حسین (ع) و روز عاشوراست. فراوانی نسخ تعزیه و اجرای آن در میان ساکنان شهرها و روستاهای شیعه‌نشین نشان‌دهندهٔ جایگاه شایان توجه این هنر در ادبیات و فرهنگ شیعه است و این اثر نمونه‌ای از آن آثار است. 

درباره انتشارات دانشگاه بين‌المللی اهل بيت عليهم‌السلام

دانشگاه بين‌المللی اهل بيت عليهم‌السلام در راستای رسالت خود و به‌منظور کمک به ارتقای علمی و تأمين نيازهای علمی، پژوهشی و تخصصیِ دانشجویان و پژوهشگران مسلمان و توانمندسازی آن‌ها، همچنین كمک به شناخت فرهنگ و تمدن اسلامی در سال ۱۳۸۳ و در مقطع تحصیلات تکمیلی، در قالب یک مرکز دانشگاهی محدود تأسیس و در سال ۱۳۹۰ به دانشگاهی جامع تبدیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد. این دانشگاه، در رشته‌های مختلف دانشگاهی میزبان دانشجویان بسیاری از ملیت‌های مختلف بوده است؛ همچنین مفتخر است عضو انجمن بین‌المللی دانشگاه‌ها (وابسته به سازمان یونسکو) باشد و در کنار آموزش، هر ساله میزبان اساتید و پژوهشگران مطالعات شرق‌شناسی برای فرصت‌های مطالعاتی از سراسر جهان است. کتاب حاضر را انتشارات این دانشگاه منتشر کرده است.

خواندن کتاب درآمدی بر مبانی تعزیه شناسی و تعزیه پژوهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران تاریخ و پژوهش هنر پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۰۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۷۰۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان