دانلود و خرید کتاب عرفان و شریعت ابوالفضل تاجیک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عرفان و شریعت اثر ابوالفضل تاجیک

کتاب عرفان و شریعت

معرفی کتاب عرفان و شریعت

کتاب عرفان و شریعت نوشتهٔ ابوالفضل تاجیک و احسان احمدی خاوه است. دانشگاه بین المللی اهل بیت این کتاب را منتشر کرده است.‏

درباره کتاب عرفان و شریعت

کتاب عرفان و شریعت از تعارض و گفت‌وگو در شریعت می‌گوید. رابطهٔ میان عارفان و متشرعان - به نمایندگی از فقها - در طول تاریخ تمدن اسلامی رابطه‌ای پر فراز و نشیب بوده است. تلقی عارفان از شریعت نیز به همین منوال با نوسانات مختلفی همراه بوده است. برخی از اهل تصوف حقیقت را همان شریعت دانسته‌اند و برخی دیگر ورای شرع می‌انگارند و اساسا حضور شریعت را مخل طریقت و تصوف می‌دانند. نام قالب این کتاب از جان. اف. هات به نام «علم و دین از تعارض تا گفت‌وگو» وام گرفته شده. کتابی که در آن به بررسی رابطهٔ میان علم و دین از چهار منظر پرداخته و نه مسئله را در پاردایم فکری چهار گروه تحت عناونی اصلی تعارض، تمایز، تلاقی، تایید واکاویده است. 

درباره انتشارات دانشگاه بين‌المللی اهل بيت عليهم‌السلام

دانشگاه بين‌المللی اهل بيت عليهم‌السلام در راستای رسالت خود و به‌منظور کمک به ارتقای علمی و تأمين نيازهای علمی، پژوهشی و تخصصیِ دانشجویان و پژوهشگران مسلمان و توانمندسازی آن‌ها، همچنین كمک به شناخت فرهنگ و تمدن اسلامی در سال ۱۳۸۳ و در مقطع تحصیلات تکمیلی، در قالب یک مرکز دانشگاهی محدود تأسیس و در سال ۱۳۹۰ به دانشگاهی جامع تبدیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد. این دانشگاه، در رشته‌های مختلف دانشگاهی میزبان دانشجویان بسیاری از ملیت‌های مختلف بوده است؛ همچنین مفتخر است عضو انجمن بین‌المللی دانشگاه‌ها (وابسته به سازمان یونسکو) باشد و در کنار آموزش، هر ساله میزبان اساتید و پژوهشگران مطالعات شرق‌شناسی برای فرصت‌های مطالعاتی از سراسر جهان است. کتاب حاضر را انتشارات این دانشگاه منتشر کرده است.

خواندن کتاب عرفان و شریعت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران تصوف و عرفان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۶۹۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان