دانلود و خرید کتاب کشور شکوفه های گیلاس (مانگا) فومیو کونو ترجمه نیلوفر گنجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کشور شکوفه های گیلاس (مانگا) اثر فومیو کونو

کتاب کشور شکوفه های گیلاس (مانگا)

معرفی کتاب کشور شکوفه های گیلاس (مانگا)

کتاب «کشور شکوفه های گیلاس (مانگا)» نوشتۀ فومیو کونو و ترجمۀ نیلوفر گنجی است و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. کشور شکوفه های گیلاس، یک مانگای متأثرکننده، جذاب و زیبا است. 

درباره کتاب کشور شکوفه های گیلاس (مانگا)

همانطور که از نام کتاب پیداست، این مانگا داستانی دربارۀ کشور ژاپن است. ساکورا یا شکوفه‌های گیلاس یکی از مهم‌ترین نمادهای ژاپن است؛ یک گل صورتی و سفید ظریف که هر سال برای مدت کوتاهی شکوفا می‌شود. کشور شکوفه های گیلاس ۲ داستان را در یک کتاب روایت می‌کند و دربارۀ زن جوانی به نام مینامی است که ۱۰ سال بعد از بمباران اتمی هیروشیما با اثرات این اتفاق ناگوار دست‌و‌پنجه نرم می‌کند و فقری که مردم ژاپن در دورۀ پس از جنگ درگیرش هستند را به تصویر می‌کشد. مینامی در شهری زندگی می‌کند که بسیاری از دوستان،‌ همشهریان، همسایه‌ها و اقوامش بر اثر بمباران کشته شده‌اند. یک روز حال مینامی بد شده و متوجه می‌شود که در دست راستش هیچ حسی ندارد.

بمباران اتمی هیروشیما و ناگاساکی که در سال ۱۹۴۵ اتفاق افتاد منجر به کشتار و ویرانی بسیاری از مردم این ۲ شهر شد. کتاب کشور شکوفه های گیلاس تصویری از پیامدها و آثار این اتفاق بر زندگی مردم است. این کتاب بیش از هر چیز دربارۀ انسان است؛ انسان و رنج‌هایی که می‌کشد. اگرچه کتاب، روایت بسیار اندوه‌بار از زندگی شخصیت‌های مختلف ارائه می‌دهد؛ اما بسیار باورپذیر است و فومیو کونو توانسته با درگیرکردن احساسات و عواطف خواننده، او را به دل داستان بکشاند.  

مانگا رمان گرافیکی و یک هنر شرقی است که ریشه‌اش به کشور ژاپن برمی‌گردد. این فرم از روایت داستان قدمت تاریخی دارد، معمولاً سیاه‌وسفید هستند و رنگ‌های دیگر در آن‌ها دیده نمی‌شود. در مانگا معمولاً آداب‌ورسوم، فرهنگ، سبک و محیط زندگی در کشور ژاپن به تصویر کشیده می‌شود، اتفاقات ماورایی می‌افتد و جادو نقش پررنگی ایفا می‌کند. اکثر داستان‌ها بر تلاش و پشتکار تأکید می‌کنند. شخصیت‌های مانگا ظاهر اغراق‌آمیز دارند، چشمان درشت، لب و دهان کوچک با موهایی به رنگ‌های غیرمعمول و معمولاً احساساتشان را بسیار عمیق به مخاطب منتقل می‌کنند. مانگا برخلاف کتاب‌های مصور کشورهای دیگر که فقط برای کودکان و نوجوانان منتشر می‌شوند محدودیت سنی ندارند. طرح داستانی پیچیده در مانگا باعث می‌شود خواننده نتواند پیش‌بینی کند که چه اتفاقی قرار است رخ دهد به همین دلیل نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. مانگاها ابتدا در مجلات منتشر می‌شدند؛ اما به دلیل محبوبیت زیاد کم‌کم به صورت کتاب درآمدند.

خواندن کتاب کشور شکوفه های گیلاس (مانگا) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان و علاقه‌مندان به مانگا و همچنین دوستداران آثار کمیک پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۳۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان