دانلود و خرید کتاب پس از دیدار با حجة بن الحسن العسکری (ع) مجید مسعودی (م. طارق)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پس از دیدار با حجة بن الحسن العسکری (ع) اثر مجید مسعودی (م. طارق)

کتاب پس از دیدار با حجة بن الحسن العسکری (ع)

معرفی کتاب پس از دیدار با حجة بن الحسن العسکری (ع)

کتاب «پس از دیدار با حجة بن الحسن العسکری (ع)» نوشتۀ مجید مسعودی است و انتشارات حمزه آن را منتشر کرده است. این کتاب دربارۀ احمد ابن اسحاق قمی، وکیل امام زمان (ع) و راوی احادیث معصومین (ع) است.

درباره کتاب پس از دیدار با حجة بن الحسن العسکری (ع)

کسانی که برای سفر و زیارت قبور ائمۀ معصومین (ع) از مسیر شهرهای کرمانشاه، سرپل ذهاب، قصرشیرین و مرز خسروی خود را به عراق می‌رسانند، احتمالاً نام احمد بن اسحاق قمی را شنیده‌اند که در شهرستان سرپل ذهاب دفن شده است. سرپل ذهاب به برکت وجود مدفن این عالم شیعه امتیاز ویژه‌ای پیدا کرده است. احمد بن اسحاق قمی یکی از وکلا و اصحاب برجستۀ امام محمدتقی (ع)، امام علی‌نقی (ع) امام حسن عسکری (ع) و همچنین به مدت چند سال وکیل امام‌زمان (ع) بوده است. مجید مسعودی در کتاب پس از دیدار با حجت ابن الحسن العسکری (ع) تلاش کرده است این عالم گران‌قدر شیعه را به خوانندگان معرفی کند تا ضمن ادای دین به ائمۀ معصومین، حق همسایگی با یکی از عالمان اهل‌بیت (ع) و راوی صدیق احادیث معصومین (ع) را به جا آورد.

کتاب پس از دیدار با حجت ابن الحسن العسکری (ع) جلد پنجم مجموعۀ مرزبانان خورشید است؛ مجموعه‌ای دربارۀ اصحاب و شیعیان خاص امامان معصوم (ع) که قصد دارد باورهای فطری و آموزه‌های دینی را در میان مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان رشد و پرورش دهد. این مجموعه ۵ جلد دارد. جلد اول قبیلۀ خوبان دربارۀ کمیل ابن زیاد، جلد دوم سه رفیق، جلد سوم، سفر سرخ دربارۀ مسلم ابن عقیل، جلد چهارم آن که گفت آری دربارۀ حمزه ابن عبدالمطلب و پنجمین جلد، پس از دیدار با حجت ابن الحسن العسکری نام دارد که دربارۀ احمد ابن اسحاق قمی است.

کتاب پس از دیدار با حجه ‌بن الحسن‌العسکری ۵ فصل دارد. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: شیعیان خاص: راویان حدیث»، «فصل دوم: آشنایی بیشتر با احمد بن اسحاق»، «فصل سوم: شایستگی‌ها»، «فصل چهارم: دیدار احمد بن اسحاق با قائم آل محمد» و «فصل پنجم: یادگاری‌ها»

خواندن کتاب پس از دیدار با حجة بن الحسن العسکری (ع) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های دینی و مذهبی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پس از دیدار با حجة بن الحسن العسکری (ع)

«مرزبانان خورشید مقالۀ رسول خدا (ص) هستند که همانا حفاظت و حمایت از ولایت مطلقۀ امیرالمؤمنین علی بن‌ ابی‌طالب (ع) است و می‌باید تا قیامت همچنان فروزان بماند، اما هر مرزبانی متناسب با شرایط زمانه‌اش:

یکی سر از تن جدا، فتاده به میدان جنگ

یکی بریده دست‌وپا، مصلوب بر تن نخل

یکی سپیدی کاغذ را سیاه کرده با قلم

یکی فرورفته در لباس تقیه و کتمان

یکی گریخته از ظلم حکومت و درد غربت را خریده به جان و...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۹۴۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان