دانلود و خرید کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هيل ترجمه مجید ملاپور اطاقوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هيل

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» نوشتۀ ناپلئون هیل، اصلاح‌شدۀ آرتور آر. پل و ترجمۀ مجید ملاپور اطاقوری است و انتشارات الهام نور آن را منتشر کرده است. این کتاب معروف که برای قرن ۲۱ تجدیدنظر و اصلاح شده، تأثیرگذارترین و پرفروش‌ترین کتاب در همۀ زمان‌ها و همچنین جادوی فکر در کسب ثروت است.

درباره کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

 کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید در سال ۱۹۳۷ برای اولین‌بار به چاپ رسید و تبدیل به یکى از بزرگ‌ترین کتاب‌های الهام‌بخش زمان خود شد و ۱۵ میلیون نسخه از آن به فروش رسید. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، چراغ راه میلیون‌ها نفر شد که قصد داشتند از فقر و ندارى و دوران افسردگى فرار کرده و به سمت موفقیت و رونق براى خود، خانواده و حتی دیگران گام بردارند. ناپلئون هیل، کسی از دوران کودکی با فقر دست‌وپنجه نرم می‌کرد همواره به این موضوع فکر می‌کرد که چرا مردم در به‌دست‌آوردن موفقیت و خوشحالى حقیقى در زندگى ناکام می‌مانند.

ناپلئون هیل از ۱۳ سالگی شروع به نوشتن برای روزنامه‌های محلی می‌کند. بر حسب اتفاق یک روز به او پیشنهاد می‌شود که دربارۀ موفقیت مردان معروف و مشهور یک مجموعه داستان بنویسد. یکى از کسانی که براى مجموعه داستانش به او معرفى می‌شود، غول اقتصاد جهانى در صنعت فولاد و استیل، اندرو کارنگی بود که برای انجام این کار پاداش خوبی به ناپلئون هیل می‌دهد. پروژۀ ناپلئون هیل، معرفى بیش از ۵۰۰ میلیونر، ثروتمندترین و بانفوذترین مردان آن زمان براى رسیدن به فرمول موفقیتى بود که افراد معمولى و متوسط هم بتوانند از آن استفاده کنند. اندرو کارنگی هم در این پروژه به او کمک می‌کند و در نهایت کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل را به یکى از میلیونرهاى زمانۀ خود تبدیل می‌کند.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید خوانندگان را با داستان افرادى که در زمان هیل به موفقیت رسیده‌اند و همچنین کسانی مانند بیل گیتس، مرى کِى اش، آرنولد شوارتزنگر، مرى کراک و دیگران آشنا می‌کند و الگوها و قوانینی را به آن‌ها آموزش می‌دهد تا تغییری اساسی در زندگی‌شان ایجاد کنند. این الگوها همچنین براى حل مشکل ناتوانى در لذت‌بردن از زندگى و پیوستن به گروه افراد ثروتمند، بسیار مفید و اثرگذار است.

خواندن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت، خودیاری و همچنین کسانی که می خواهند ثروتمند شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

«یکى از رایج‌ترین تأثیرات شکست این است که هنگامى فردى طى یک شکست موقتى مغلوب می‌شود کناره‌گیری می‌کند. هر فردى یکى دو بار مرتکب این اشتباه شده است. آر. یو. داربى، کسى که بعدها یکى از موفق‌ترین فروشندگان بیمه در کشور شد، داستان زندگى عموى خود که دچار تب طلا در روزهاى غلیان طلا شده بود و به غرب می‌رود تا حفارى کند و ثروتمند گردد را تعریف می‌کند. او هیچ‌گاه این گفته که بیشتر طلاها از مغز افراد استخراج می‌شود تا اینکه از زمین بیرون آید را نشنیده بود. او مبلغى را مطالبه کرد و با کلنگ و بیل مشغول به کار شد. کار سخت بود؛ اما اشتیاق او براى طلا بی‌نهایت بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان