دانلود و خرید کتاب اطلس جامع بدن انسان بارمان گروه انتشارات رسانه ساز دانش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اطلس جامع بدن انسان بارمان اثر گروه انتشارات رسانه ساز دانش

کتاب اطلس جامع بدن انسان بارمان

معرفی کتاب اطلس جامع بدن انسان بارمان

کتاب الکترونیکی اطلس جامع بدن انسان بارمان نوشتهٔ گروه انتشارات رسانه ساز دانش از انتشارات شرکت رسانه ساز دانش است. این کتاب در‌بارهٔ شناخت مشخصات، وظایف و عملکرد سیستم‌های مختلف بدن انسان است.

دربارهٔ کتاب اطلس جامع بدن انسان بارمان

کتاب اطلس جامع بدن بارمان دربارهٔ مشخصات و عملکرد سیستم‌های مختلف بدن انسان و از مجموعه کتاب‌های «دانشنامهٔ مرجع کودک و نوجوان» است. این کتاب برای گروه‌های سنی «ب» و «ج» تدوین شده است. در این کتاب برای فهم بیشتر موضوع از تصویرهای مناسب استفاده شده که می‌تواند باعث علاقهٔ بیشتر بچه‌ها به مطالعهٔ این کتاب شود. این کتاب مشخصات و عملکرد سیستم‌های مختلف بدن انسان مثل دستگاه تنفسی، دستگاه گردش خون، شبکهٔ عصبی، دستگاه گوارش، استخوان‌بندی و حواس پنجگانهٔ انسان را شرح داده و مثال‌هایی با عکس‌‌های رنگی آورده است.

خواندن کتاب اطلس جامع بدن انسان بارمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «ب» و «ج» پیشنهاد می‌‌کنیم.

بخشی از کتاب اطلس جامع بدن انسان بارمان

«چشم پرتوهای نورانی از اجسامی که در برابر شما هستند، به گیرنده‌های بینایی در چشم برخورد می‌کنند و از این گیرنده‌ها پیام‌های عصبی به مغز می‌رود. مغز پیام‌هارا منطم و طبقه‌بندی کرده شما می‌توانید اجسام را ببینید. در وسط عنبیه (بخش رنگین چشم) سوراخی به نام مردمک وجود دارد که امکان ورود نور به درون چشم را فراهم می‌کند. در نور شدید عنبیه قطر مردمک را کم می‌کند و در نور ضعیف، قطر مردمک افزایش می‌دهد. بخشی از کرهٔ چشم که در جلو قرار دارد توسط استخوان حدقه محافطت نمی‌شود و هنگامیکه پلک می‌زنید با اشک چشم شستشو داده می‌شود. لامسه میلیون‌ها گیرنده در روی پوست جریان دائمی از پیام‌های عصبی را به مغز می‌فرستند تا شما بتوانید لمس کنید و محیط خود را احساس کنید. برخی لمس ملایم، برخی لرزش یا فشار، برخی دیگر گرما سرما و درد را احساس می‌کنند. کار کردن همه گیرنده‌ها با یکدیگر (تصویر لامسه) را به مخ مخابره می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان