دانلود و خرید کتاب الفی و خلاقیت گروه انتشارات رسانه ساز دانش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الفی و خلاقیت اثر گروه انتشارات رسانه ساز دانش

کتاب الفی و خلاقیت

معرفی کتاب الفی و خلاقیت

کتاب الکترونیکی الفی و خلاقیت گردآوری و تألیف گروه انتشارات رسانه ساز دانش است. این کتاب دربارهٔ آشنایی کودکان گروه سنی (ب) با مفاهیم لباس، باغبانی، جعبه ابزار و خانه است.

درباره الفی و خلاقیت

کتاب الفی و خلاقیت مفاهیم لباس، باغبانی، جعبه ابزار و خانه را با بیانی ساده توضیح می‌دهد. در این کتاب برای فهم بیشتر موضوعات از نقاشی‌ها ‌و تصویرهای زیبای رنگی استفاده شده و در هر مورد مثال‌های ملموس، متنوع و توضیحات روشن و قابل فهمی برای بچه‌ها ارائه شده است. برای مثال در بخش لباس، پس از شرح مفهوم لباس، جنس‌های مختلف پارچه، لباس‌های مخصوص هر فصل، انواع لباس‌های محلی ایرانی و همچنین لباس مردم کشورهای مختلف را با‌توجه‌به آب و هوا و فرهنگشان توضیح داده است. همچنین مفاهیمی مثل نخ، سوزن، قیچی و چرخ خیاطی را با تصویر نشان داده و معرفی کرده است. گروه انتشارات رسانه ساز دانش به‌منظور استفادهٔ بهتر، مفیدتر و مطلوب بچه‌ها، یک لوح فشرده حاوی مطالب کتاب با راهنمای نرم‌افزار به همراه کتاب ارائه نموده است. متن کتاب با صفحه‌های طراحی‌شده، نوشتار زیبا و درشت و نثر ساده و روان، متناسب با نیاز بچه‌های گروه‌ سنی (ب) تدوین گردیده است.

برخی از فصل‌های کتاب الفی و خلاقیت از این قرار است:

۱- لباس

۲- باغبانی

۳- جعبه ابزار

۴- خانه

۵- راهنمای استفاده استفاده از نرم افزار

خواندن کتاب الفی و خلاقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی (ب) که مایل به آشنایی با مفاهیم لباس، باغبانی، جعبه ابزار و خانه است، پیشنهاد ‌می‌کنیم.

بخشی از کتاب الفی و خلاقیت

«لباس پوششی برای بدن انسان است، که همه انسان‌ها در دنیا به صورت‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند. لباس‌ها برای فصل‌های مختلف مثل بهار، تابستان، پائیز و زمستان متفاوت است. مثلاً ما در زمستان لباس‌های ضخیم، پشمی و بافتنی می‌پوشیم و در تابستان از لباس‌های نازک‌تر، پنبه‌ای و نخی استفاده می‌کنیم. در هنگام باران از بارانی و چتر استفاده می‌کنیم. لباس‌‌ها از جنس ‌های مختلف تهیه می‌شوند. مثل: کتان،پشم، چرم، پنبه،نایلون .... و در تهیه آنها از رنگ‌ها گوناگونی استفاده می‌شود. به کسی که لباس را تهیه می‌کند، خیاط می‌گویند. خیاط‌ها با استفاده از وسایل گوناگون لباس‌ها را درست می‌کنند، مثل: نخ، سوزن، قیچی، چرخ خیاطی ... در کشورهای مختلف لباس‌ها شکل‌های متفاوتی دارند. مردم هر کشور با توجه به آب و هوای آن کشور و فرهنگ‌شان لباسهای گوناگون با رنگ‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. در کشور ما نیز لباس‌‌های محلی گوناگونی وجود دارد. ما باید در نگهداری و مراقبت از لباس‌ها ی خودمان کوشا باشیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۲۰۰
تومان