دانلود و خرید کتاب اطلاعات عمومی و دانستنی های جالب امیر خیرخواه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اطلاعات عمومی و دانستنی های جالب اثر امیر خیرخواه

کتاب اطلاعات عمومی و دانستنی های جالب

معرفی کتاب اطلاعات عمومی و دانستنی های جالب

کتاب الکترونیکی اطلاعات عمومی و دانستنی های جالب نوشتهٔ امیر خیرخواه از انتشارات همخونه است. این کتاب برای آشنایی کودکان و نوجوانان با اطلاعات عمومی و دانستنی‌های جالب تدوین شده است.

درباره کتاب اطلاعات عمومی و دانستنی های جالب

کتاب اطلاعات عمومی و دانستنی های جالب با بیان اطلاعات علمی و دانستنی‌هایی جالب، حقایق خیره‌کننده‌ای را در اختیار کودکان و نوجوان قرار داده است. میل انسان به دانستن هیچ‌گاه تمامی ندارد و همه برای دستیابی به اطلاعات بیشتر و آگاهی از اسرار دنیای پیرامون خود، تلاش می‌کنند. فرصت انسان‌ها محدود است و امکان این که هر کسی خودش به‌تنهایی به پاسخ سؤالاتش برسد، وجود ندارد.

خواندن کتاب اطلاعات عمومی و دانستنی های جالب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و نوجوانان برای آشنایی با اطلاعات عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اطلاعات عمومی و دانستنی های جالب

«آیا می‌دانید: عسل تنها ماده خوراکی است که خراب نمی‌شود. قدرت شنوایی سگ ده برابر انسان است. اصلی‌ترین وعده غذایی نیمی از مردم جهان، برنج است. پودر کاری اصالتی انگلیسی دارد. پیاز، سیب، و سیب زمینی طعم یکسانی دارند و تفاوت آنها در بویشان است. خیار اصالت هندی دارد و دمای هسته‌ی خیار ۶۰۰ درجه کمتر از دمای بیرون آن است. خفاش تنها پستانداری است که قادر به پرواز است. کوه اورست در حال رشد است، این کوه ۱۲ اینچ نسبت به یک قرن گذشته رشد کرده و همچنان در حال رشد است. هندوستان بیشترین میزان طلای شخصی را به خود اختصاص داده است. بدن یک انسان بالغ به طور تقریبی دارای ۹۶ هزار کیلومتر رگ خونی است. ما در هر دقیقه ۲۵ بار پلک می‌زنیم. کانگرو تازه متولد شده، ۱ اینچ است. ۱۰۰ هزار میلیون ستاره در جهان ما وجود دارد. قدرت یک آتشفشان از طوفان و زلزله بیشتر است. یک قطره مایع شامل ۵۰ میلیون باکتری است. ۶۰ تریلیون سلول در بدن انسان وجود دارد. موی انسان یک شب سفید نمی‌شود. شتر مرغ قادر است ۱۰۰ تخم را در یک لانه جا دهد. مغز شما در ۱۵ سالگی دیگر رشد نمی‌کند. بیش از یک میلیون، بیلیون نوترون خورشید از بدن انسان عبور می‌کند و تا پایان این مطلب از ماه هم عبور خواهند کرد. اختروش انرژی بیشتری نسبت به کهکشان ‌های غول پیکر تولید می‌کند. جهان شامل بیش از صد میلیون کهکشان است.»

نظرات کاربران

کاربر 5871511
۱۴۰۲/۱۱/۲۱

فوق‌العاده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان