دانلود و خرید کتاب قطار فکر الفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قطار فکر الفی اثر گروه انتشارات رسانه ساز دانش

کتاب قطار فکر الفی

معرفی کتاب قطار فکر الفی

کتاب الکترونیکی قطار فکر الفی حاصل گردآوری و تألیف گروه انتشارات رسانه ساز دانش و از انتشارات شرکت رسانه ساز دانش است. این کتاب دربارهٔ شناخت حیوانات گوشتخوار و گیاهخوار، چرخهٔ رنگ‌ها، ساعت، اعداد و نقشهٔ ایران برای کودکان گروه سنی «الف» و «ب» است.

درباره قطار فکر الفی

کتاب قطار فکر الفی دربارهٔ آشنایی با موضوعات مختلف از قبیل حیواناتی که شب فعالیت می‌کنند، حیوانات گوشتخوار و گیاهخوار، چرخهٔ رنگ، ساعت، نقاشی با اعداد و نقشهٔ ایران است. در این کتاب برای فهم بیشتر موضوع از تصویرهای رنگی مناسب کودکان استفاده شده است که می‌تواند باعث علاقهٔ بیشتر بچه‌ها به مطالعهٔ این کتاب شود. این کتاب با ارائهٔ مثال از هر کدام از حیوانات گوشتخوار، گیاهخوار و حیواناتی که شب نمی‌خوابند، نحوهٔ زندگی آن‌ها را توضیح داده است.

خواندن کتاب قطار فکر الفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «الف» و «ب» پیشنهاد ‌می‌کنیم.

بخشی از کتاب قطار فکر الفی

«خفّاش تنها پستانداری است که بال دارد و قادر به پرواز است. دو گروه خفّاش وجود دارد. گروه بزرگ‌تر، خفّاشهای حشره خوار، شبها غذای خود را شکار می‌کنند. گروه دوم خفّاشهای میوه‌ خوارهستند که برای پیدا کردن میوه و شیره درختانی که از آنها استفاده می‌کنند. موش پستانداری کوچک است. دندان‌های این حیوان مثل سایر جوندگان رشد دایمی دارد، برای جلوگیری از رشد بیش از حد، مجبور است که دایما دندان‌های خود را با جویدن چیزهای سخت از قبیل دانه‌ها و حبوبات بفرستید و اگر موفق به پیدا کردن دانه‌های سخت نگردد به جویدن فرش‌ها، لباس‌ها، کتابها و هرچه که در دسترس خود بیابد مشغول می‌شود. جغد پرنده سودمندی است زیرا خوراکش انواع موش است و در شکاف تنه درختان و آشیانه‌های متروک زاغان لانه میگذارد. جغدها معمولا شب‌رو و پگاه‌رو هستند یعنی هنگام پگاه و شفق از لانه بیرون آمده و شکار می‌کنند. جیرجیرک حشراتی هستند که در حالت استراحت بال‌ها به صورت جمع نشده و مماس با سطح پشتی بدن قرار می‌گیرد. معمولا شب فعالند. قطعات دهانی جونده هستند. بال‌های جلویی باریک و بال‌های عقبی نازک و تا‌شده در زیر بال‌های جلویی هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان