دانلود و خرید کتاب آموزش های قبل از بلوغ برای پسران رافائل مارتین ترجمه الهام قدس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش های قبل از بلوغ برای پسران اثر رافائل مارتین

کتاب آموزش های قبل از بلوغ برای پسران

معرفی کتاب آموزش های قبل از بلوغ برای پسران

کتاب «آموزش های قبل از بلوغ برای پسران» نوشتۀ رافائل مارتین و ترجمۀ الهام قدس است و انتشارات طلایه آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای خوبی برای پسرانی است که دوران بلوغ را سپری می‌کنند.

درباره کتاب آموزش های قبل از بلوغ برای پسران

دوران بلوغ زمانی آغاز می‌شود که بدن شروع به تولید مقادیر بیشتری از هورمون‌های خاص کند که منجر به تغییرات فیزیکی و عاطفی می‌شود. در این دوره که مقطع مهمی از زندگی والدین و فرزندان است، تغییراتی در رفتار، خلقیات، احساسات و ظاهر نشان داده می‌شود. بحران دوران بلوغ هم در پسران و هم دختران اتفاق می‌افتد و مشکلات این دوران اجتناب‌ناپذیر هستند؛ اما گذشتن از بحران بلوغ با آگاهی بیشتر خیلی راحت‌تر است. آشناشدن با تمامی بحران‌های این دوره و یادگیری نحوۀ مقابله با آن‌ها یقیناً تأثیرات منفی آن را کم می‌کند.

پسرانی که در ابتدای بلوغ هستند، تغییراتی را در خودشان احساس می‌کنند برای مثال موهای ریش و بدنشان در می‌آید، ‌انتظار دارد که مانند بزرگ‌ترها با آن‌ها برخورد شود،‌ گاهی احساس می‌کنند عصبی هستند، در هوایی که گرم نیست عرق می‌کنند، دوست دارند دختران را بیشتر بشناسند. کتاب آموزش‌های قبل از بلوغ برای پسران کمک می‌کند تا نوجوانان با رازهای این دوران آشنا شوند.کتاب آموزش‌های قبل از بلوغ برای پسران توضیحاتی دربارۀ رازهای ابتدای بلوغ ارائه می‌دهد، از نشانه‌های بلوغ به آن‌ها می‌گوید تست‌های مفیدی را در اختیارشان قرار می‌دهد که هم سرگرم‌کننده است هم باعث می‌شود تا به شناخت بهتری از خودشان دست پیدا کنند. کتاب همچنین با زبان ساده، صمیمی و نه‌چندان جدی پسران نوجوان را مخاطب قرار می‌دهد و توصیه‌هایی به آن‌ها می‌کند.

کتاب آموزش‌های قبل از بلوغ برای پسران در ۷ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: تحول عجیب بدن»، «کلیدهای شخصیتی»، «فصل سوم گنجینه‌های دوستی»، «فصل چهارم: اسرار عشق»،‌ «فصل پنجم: یک دنیای جدید: دبیرستان»، «فصل ششم: سیارۀ خانواده» و «فصل هفتم اوقات فراغت».

خواندن کتاب آموزش های قبل از بلوغ برای پسران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به پسرانی که در سن بلوغ هستند و والدینشان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزش های قبل از بلوغ برای پسران

«بدن بچگی‌ات شروع به دگرگونی می‌کند تا به جوانی رعنا تبدیل شود. بدون شک،‌در این زمان تو وارد بلوغ می‌شوی. یقیناً جوش‌هایی در این زمان ظاهر می‌شود که آزاری ندارند. بلوغ دورانی است که به اندازۀ موهای چانه‌ات، ذهنت را درگیر سؤالاتی می‌کند. پسربچه‌ها در این معمولاً از خودشان می‌پرسند که آیا طبیعی هستند یا خیر. حالا ما اطلاعاتی را در این زمینه به تو می‌دهیم تا در مورد آن چه که احساس می‌کنی مطمئن بشوی.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

حجم

۵۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان