دانلود و خرید کتاب کودکان در دوره ابتدایی میلاد ملک زاده قلعه جوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کودکان در دوره ابتدایی

کتاب کودکان در دوره ابتدایی نوشتهٔ میلاد ملک زاده قلعه جوقی، علیرضا وفوری، سعید بامداد و مهسا وفوری است که انتشارات نوروزی عهده‌دار چاپ و نشر آن بوده است. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید.

درباره کتاب کودکان در دوره ابتدایی

 دوران ابتدایی، زمان ورود رسمی و جدی کودک به محیط مدرسه و آغاز فاصله گرفتن و دوری او از محیط خانواده به ‌منظور تجربه‌های جدید است. از آن‌جایی که ذهن کودکان در این مرحله بسیار پویا و در حال دریافت و پردازش اطلاعات است، نیاز است تا با شناخت و آگاهی از الگوهای ذهنی و مدل‌های یادگیری و حتی اختلال‌های یادگیری، بتوان به نحوی مؤثر و کارآمد وارد حیطهٔ فعالیت‌های آموزشی و تربیتی کودکان شد و تعاملی سازنده در راستای آموزش و پرورش آن‌ها برداشت. کتاب کودکان در دوره ابتدایی به‌قلم مجموعه‌ای از نویسندگان تلاشی است در همین جهت که به تشریح مراحل شناختی رشد کودک، فرایندهای یادگیری و واکاوی و بررسی اختلالات یادگیری می‌پردازد.

خواندن کتاب کودکان در دوره ابتدایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

معلمان و مدیران مدارس، روان‌شناسان و مشاوران کودک و والدینی که دغدغهٔ افزایش بهره‌وری یادگیری کودکانشان را دارند، از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب کودکان در دوره ابتدایی

«هوش هیجانی عبارتند از شناخت و درک و کنترل افکار و احساسات و ارتباط دادن مناسب آن‌ها به دیگران طوری که با دیگران همدلی نموده و این توانایی را به افراد بدهد که با دیگران تعامل کنند. برنامهٔ هوش هیجانی بایست از خردسالی در طول سال‌های مدرسه در خانه و در اجتماع آغاز شود. زمانی که این دسته از برنامه‌های آموزشی به کودکان ارائه می‌شود، عملکرد تحصیلی آن‌ها رشد می‌کند. هنگامی که کودکان فاقد قابلیت کنترل آشفتگی‌های خود باشند، به‌خوبی نتوانند تمرکز کنند یا بشنوند و در برابر تکانش‌های خود مقاومت نشان ندهند و در برابر فعالیت‌های مربوط به یادگیری احساس مسئولیت نکنند از منابعی که یاری‌گر پیشرفت تحصیلی آن‌هاست، محروم خواهند شد. برنامه‌های مبتنی بر هوش هیجانی به کودک کمک می‌کند تا نقش‌هایشان را در زندگی بهتر انجام دهند، شنوندهٔ فعالی باشند و درهای همدلی را بگشایند. مهارت‌هایی که کودکان برای هوش هیجانی نیاز دارند:

آگاهی نسبت به احساسات خویش

بازشناسی احساسات دیگران

ابراز مستقیم احساسات با به‌کارگیری دایره‌لغاتی از کلمات احساسی

برقراری تعادل میان افکار و شناسایی نحوهٔ تأثیر هر یک بر دیگری

حساس بودن در برابر افکار دیگران

آگاهی نسبت به این مسائل که همیشه احساسات درست ابراز نمی‌شوند.

بینش نسبت به زاویهٔ دید و نگاه دیگران (چرا او این کار را کرد؟)

انعطاف: قدرت دیدن نقطه‌نظرات متفاوت دیگران

توانایی ایجاد راه‌حل‌های بیشتر

خودآگاهی نسبت به روابط

خودگویی‌های مثبت و سازنده

شجاعت برای پذیرش خطر عاشق خود و دیگران بودن

یک انتخاب برای شاد بودن و از زندگی لذت بردن

هدف‌مندی برای دستیابی به سرنوشت خویش برای تفکر سازنده

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۸۶۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان