دانلود و خرید کتاب الفبای بیماری پارکینسون جان ام. واین ترجمه متین تدبیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الفبای بیماری پارکینسون اثر جان ام. واین

کتاب الفبای بیماری پارکینسون

نویسنده:جان ام. واین
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب الفبای بیماری پارکینسون

کتاب الفبای بیماری پارکینسون نوشتۀ جان ام. واین با ترجمۀ متین تدبیر در انتشارات آرمان رشد به چاپ رسیده است. این کتاب گونه‌ای سرگذشت‌نامه به حساب می‌آید و راهنمایی ضروری برای مبتلایان به بیماری پارکینسون و خانوادۀ آن‌ها است.

درباره کتاب الفبای بیماری پارکینسون

کتاب الفبای بیماری پارکینسون یک کتاب راهنمای نوشته‌شده توسط فردی است که خود به آن مبتلا است. موضوعی که در ابتدا باید به آن اشاره کرد این است که تحقیقات نشان می‌دهند  میانگین امید به زندگی در افراد مبتلا به پارکینسون برابر میانگین امید به زندگی افراد هم سن آن‌ها است و افراد مبتلا، تا ۲۵ سال بعد از تشخیص بیماری زندگی می‌کنند. مصرف منظم دارو، عمل جراحی، ورزش، گفتار درمانی، مشارکت در گروه‌های حمایتی و سایر درمان‌ها به مبتلایان کمک می‌کند تا علائم بالینی را مدیریت کنند. مبتلایان به پارکینسون با آموزش‌های لازم می‌توانند در روند بهبود بیماری مؤثر باشند و با معاینات دوره‌ای منظم و همکاری در انجام مراحل درمان، سال‌های متمادی به زندگی معمول خود ادامه دهند.

کتاب الفبای بیماری پارکینسون علاوه بر معرفی بیماری پارکینسون و علائم آن به زبانی ساده، به روش‌های درمانی رایج و درمان‌هایی که در آینده محققان به آن دست خواهند یافت، پرداخته است.

نویسندۀ کتاب الفبای بیماری پارکینسون خود مبتلا به پارکیسنون است نه یک پزشک. هدف او از نوشتن این کتاب آن بود که کمکی برای بیماران مبتلا به پارکینسون باشد تا بیماران بهتری برای اطرفیان خود باشند! جان ام. واین در ۶۰سالگی تشخیص ابتلا به پارکینسون را دریافت کرد. در حالی که نه عضوی از خانوادۀ او قبلاً چنینی بیماری‌ای داشت و نه سابقۀ مشکل عصبی داشت. او می‌گوید در آن زمان اگرچه مطالب زیادی دربارۀ پارکینسون وجود داشت او نیاز داشت که کتابی ابتدایی و ساده‌تر دربارۀ این بیماری بیابد و بخواند. واین می‌گوید کتاب الفبای بیماری پارکینسون، همان چیزی است که من آن زمان می‌خواستم در اختیار داشته باشم و با همین هدف نوشته شده است تا بیمار، خانواده و دوستانش با آن شروع کنند. او سعی کرده است توضیحات ساده باشند و تا حد امکان از اصطلاحات تخصصی پزشکی استفاده نکند. در قسمت ضمائم کتاب داستان‌های ساختگی دربارۀ بیماری پارکینسون و تصورات اشتباه دربارۀ آن درج شده است. واین در خلال این کتاب سعی کرده است ابهامات و سردرگمی‌های زیادی را تصحیح کند. یکی از کارهایی که او انجام داده است مصاحبه با طیف وسیعی از مبتلایان به پارکینسون و هراهانشان بود و بخش عمدۀ کتاب نیز بر اساس همین مصاحبه‌ها نوشته شده است.

کتاب الفبای بیماری پارکینسون در ۱۰ فصل تدوین شده است. عنوان فصل‌ها عبارت است از: فصل اول: تشخیص؛ فصل دوم: چرا من؟؛ فصل سوم: چرا بیماری پارکینسون؛ فصل چهارم: علائم حرکتی؛ فصل پنجم: علائم غیرحرکتی؛ فصل ششم: زندگی با بیماری پارکینسون؛ فصل هفتم: درمان‌های امروزی؛ فصل هشتم: درمان‌های آینده؛ فصل نهم: سؤالات؛ فصل دهم: زنگ دورۀ پایانی.

خواندن کتاب الفبای بیماری پارکینسون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های سرگذشت‌نامه، کسانی که مبتلا به بیماری پارکینسون هستند و همچنین افرادی که عضوی از خانواده‌شان گرفتار بیماری است پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان