دانلود و خرید کتاب من خودساخته مریم عصمت دخت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من خودساخته اثر مریم عصمت دخت

کتاب من خودساخته

معرفی کتاب من خودساخته

کتاب «من خودساخته» نوشتۀ مریم عصمت دخت است و انتشارات رشد فرهنگ آن را منتشر کرده است. من خودساخته کتابی است که به خوانندگان در مسیر موفقیت و خودیاری کمک می‌کند.

درباره کتاب من خودساخته

کتاب منِ خودساختۀ مریم عصمت دخت نتیجۀ دست‌نوشته‌ها و مصاحبه با نوجوانان و افراد متعدد از سال ۱۳۸۷ تا پاییز ۱۴۰۲ است. منِ خودساخته، با زبانی ساده و و به‌طور موجز و مختصر، احساسات و هیجاناتی که افراد تجربه می‌کنند را ارائه می‌دهد. من خودساخته کتابی است که به خوانندگان در مسیر موفقیت و خودیاری کمک می‌کند.

مریم عصمت دخت در مقدمۀ کتاب منِ خودساخته می‌گوید: «زمانی که سرنوشت مرا در موقعیت‌ها و افراد مختلف قرار می‌داد، من در ناامیدی مطلق با خود می‌گفتم تلاش‌هایم بیهوده است، زمان در حال گذر است و من همچنان هیچ نتیجه‌ای ندیدم. دقیقاً آن‌وقت، زمان در حال درس‌دادن به من بود و من در حال یادگرفتن بودم. در موقعیت‌های مختلف متوجه می‌شدم که تمام آن موقعیت‌ها و افراد برای رشد من آمده بودند. زمانی که تلاش‌هایم را نادیده می‌گرفتم و ناامید بودم، روزنۀ نوری در جهت رسیدن به اهدافم پدید آمد و تصمیم گرفتم نوشته‌هایی را در تاریک‌ترین نقطه و در باتلاق افکارم، اما درعین‌حال نویدبخش زیباترین لحظه‌ها در آینده به رشتۀ تحریر درآورم. باشد که روزنۀ امیدی هم برای شما شود.»

خواندن کتاب من خودساخته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های روان شناسی، موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب من خودساخته

«تا ممکن است باید افکار خودم را براي خودم نگه دارم و اگر حالا تصمیم گرفته‌ام که بنویسم، فقط برای این است که خودم را به سایه‌ام معرفی کنم. صادق هدایت.»

«چه کسی اولین‌بار مرا صدا زد؟ نمی‌دانم. هر چه سر می‌چرخانم از کودکیم چیزی به یاد نمی‌آورم، نمی‌دانم شاید دلم نمی‌خواهد چیزی را به یادآورم. سال آخر دبیرستان هستم و هر روز صبح مسیر خانه تا مدرسه را طی می‌کنم و چند ساعتی را با دوستانم وقت می‌گذرانم.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۹ صفحه

حجم

۲۷۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۹ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان