دانلود و خرید کتاب عشقت را به فنا نده گری جان بیشاپ ترجمه م. دولتشاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشقت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ

کتاب عشقت را به فنا نده

معرفی کتاب عشقت را به فنا نده

کتاب عشقت را به فنا نده از گری جان بیشاپ با ترجمهٔ م. دولتشاهی را انتشارات ۳۶۰ درجه منتشر کرده است. این کتاب به آموزش راهکارهایی برای مدیریت و کنترل رابطهٔ عاشقانه می‌پردازد.

درباره کتاب عشقت را به فنا نده

پیرامون عشق، این کلمهٔ سه‌حرفی همواره بحث و مناقشات زیادی وجود داشته است. این که عشق چیست؟ آیا گم شده و باید دنبالش گشت؟ اگر گم شده و روزی بالاخره پیدایش کردیم چگونه از آن مواظبت کنیم؟ آیا اصلاً عشق نیاز به مواظبت دارد؟ این‌ها تنها بخشی از سؤالاتی است که نه‌تنها ذهن متفکران و فلاسفه در طی قرون و اعصار گذشته را به خود معطوف کرده است، بلکه دغدغه‌ای همگانی است و باید فراتر از تصویری که معمولاْ از عشق ارائه می‌شود بدان پرداخت. از‌این‌رو، جان گری بیشاپ در کتاب عشقت را به فنا نده، برپایهٔ سال‌ها تحقیق و تجربه در حوزهٔ مشاورهٔ زوجین و تحلیل روابط انسانی سعی دارد راهکارهایی برای مدیریت رابطه و حفظ عشق به خوانندگان بیاموزد و طی ۱۱ فصل به این نکتهٔ مهم بپردازد که تجربهٔ یک عشق شیرین در رابطه‌ای پایدار و سالم نیازمند خودشناسی و درک نیازهای خود و پس از آن همدلی و همراهی با معشوق است.

خواندن کتاب عشقت را به فنا نده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همهٔ کسانی که در جست‌وجوی یافتن راهی برای معنادار کردن رابطهٔ عاشقانه‌شان هستند یا قصد دارند وارد رابطه‌ای هوشمندانه و سالم شوند، از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

درباره جان گری بیشاپ

جان گری بیشاپ متولد سال ۱۹۴۸ در شهر گلاسکوی اسکاتلند است. او در سال ۱۹۹۷ به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد و از همان زمان به مطالعه در حوزه‌ٔ مباحث توسعهٔ فردی و بهبود روابط انسانی پرداخت. او یکی از نویسندگان پرکار و الهام‌بخش در این حیطه است و آثارش مخاطبان جهان دارند. کتاب‌های «خودت را به فنا نده» و «بچسب به کارت» از او به فارسی ترجمه و به صورت صوتی نیز در دسترس علاقه‌مندان است.

بخشی از کتاب عشقت را به فنا نده

«باید بدانید که روابطی که به ظاهر نداریم هم، شکلی از رابطه هستند. شما هنوز با همسر سابق، دوست سابق و هر چه سابق است، رابطه دارید؛ حتی اگر چندین سال باشد که باهم حرف نزده باشید. و با‌حال‌تر از همه اگر مجرد هم باشیم باز هم یک رابطه است. شما با همسر خود از طریق نبودنش مرتبط می‌شوید، رابطه‌ای است که با نبودن و فقدان تعریف می‌شود. این‌جاست که باید درست و حسابی متوجه شوید هر جزء از زندگی شما پر است از روابطی که کیفیت آن‌ها تعیین‌کنندهٔ کیفیت و چگونگی کل زندگی شماست. این که چه‌طور هستند و چه‌طور پیش می‌ٰروند برابر است با خوب بودن شما. توانایی شما برای توانمندسازی خود که آزاد باشید یا مسئولیت همۀ کارهای کم و زیاد خود در همۀ این موقعیت‌ها را بپذیرید کلید و رمز موفقیت شما خواهد بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۸۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۹۸۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان