دانلود و خرید کتاب مدیریت ارتباط با مراجعین در مراکز پزشکی محسن فارسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت ارتباط با مراجعین در مراکز پزشکی اثر محسن فارسی

کتاب مدیریت ارتباط با مراجعین در مراکز پزشکی

معرفی کتاب مدیریت ارتباط با مراجعین در مراکز پزشکی

«مدیریت ارتباط با مراجعین در مراکز پزشکی» نوشته محسن فارسی و معصومه پاشاپور است. این کتاب به بررسی موضوع مدیریت ارتباط با مشتری به خصوص در سازمان‌هایی که در حوزه بهداشت و درمان فعال هستند خواهد پرداخت. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: تجربه‌ای که در ذهن مشتری حک می‌شود یکی از قدرتمندترین فاکتورهایی است که می‌تواند موجب بازگشت و خرید مجدد مشتری و یا توصیه سازمان از سوی مشتری به سایر اطرافیان او شود. این مطلب بصورت مدیریت تجربه مشتری تعریف می‌شود. تمام کاری که ما قرار است به وسیله استقرار و اجرای سیستم CRM به مرحله انجام درآوریم در بیرون از سازمان بهتر شدن تجربه مشتری از رویارویی با کسب و کار ما خواهد بود و در درون سازمان سریعتر شدن و راحت تر شدن انجام فرآیندها مورد نظر است. همانطور که در قسمت قبل نیز ذکر شد نرم‌افزارهای مختلف فقط ابزارهایی خواهند بود که قرار است ما در مسیر بهتر ساختن تجربه مشتری از آنها استفاده کنیم و نباید اینگونه تصور نماییم که با خرید یک نرم افزار کل کسب و کار ما متحول خواهد شد. در دنیای کنونی، بیش از هر زمانی، بین شرکت‌های ارائه‌دهنده محصول یا خدمت، فضا رقابتی ایجاد شده است و سازمان‌ها در بخش‌های مختلف کسب‌وکار سعی دارند کامل‌ترین نوع خدمت را به مشتری ارائه دهند تا سطح رضایتمندی مشتریان را به‌عنوان یک ابزار رقابتی افزایش دهند. بر این اساس دائم با تغییر استراتژی‌ها روبه‌رو هستیم. تغییری که باید نخستین هدفش حفظ مشتریان فعلی باشد و در سایه ایجاد فضای رضایتمندی بتواند افراد جدید را جذب سازمان نماید.

نظرات کاربران

melika smd
۱۳۹۹/۰۲/۰۸

۲۰ صفحه ابتدایی بحث های کلی مدیریتی مطرح شده و بعد از اون در مورد CRM و مدیریت ارتباط با مشتری به خصوص در مورد آزمایشگاه و مراکز درمانی توضیحات خوبی ارائه شده. خیلی مفید بود، ممنون :)

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
. شاید در دید ابتدایی رنگ سپید آرامش دهنده باشد ولی به این علت که در تمامی مراکز پزشکی از این رنگ استفاده شده زمانیکه ما در یک مرکز پزشکی حضور داریم، ذهن دیگر پیام آرامش را نسبت به رنگ سپید مخابره نمی‌کند پس می‌توانیم با انتخاب رنگ آرامش بخش دیگری تفاوت ایجاد کنیم. کار دیگری که می‌توانیم انجام دهیم پخش موسیقی آرامش‌بخش در نزدیک گوش بیمار است. صدای موسیقی باید به اندازه‌ای باشد که فقط برای همان بیمار قابل شنیدن باشد و به مکانهای دیگر سرایت نکند.
هدی✌
. کریس آرجریس، فرهنگ سازمانی را نظامی زنده می‌خواند و آن را در قالب رفتاری که مردم در عمل از خود آشکار می‌سازند بیان می کند. او می گوید راهی که بر آن پایه به‌طور واقعی می‌اندیشند و احساس می‌کنند و شیوه‌ای که به‌طور واقعی با هم رفتار می‌کنند فرهنگ سازمانی است.
هدی✌
فرهنگ در یک سازمان مانند شخصیت در یک انسان است. فرهنگ سازمانی پدیده‌ای است که در سازمان است و همهٔ اعضاء اتفاق نظر دارند که یک دست ناپیدا افراد را در جهت نوعی رفتار نامرئی هدایت می‌کند. شناخت و درک چیزی که فرهنگ سازمان را می‌سازد، به ما کمک می‌کند تا بهتر بتوانیم رفتار افراد در سازمان را توجیه کنیم.
هدی✌
تجربة مشتری در یک کسب و کار با کیفیت و نحوه انجام پارامترهای زیر تعیین می‌شود. ۱. مهارت‌های کارکنان: کیفیت تعاملی که کارکنان با مشتری دارند. ۲. ویژگی‌های محصول: کیفیت، قیمت و ویژگی‌های مختلف هر کالاهایی که مد نظر مشتری است. ۳. نحوه ارائه محصولات و خدمات: اثرگذاری به واسطة آنچه در اطراف محصول یا خدمت قرار دارد (محوطة کار، انجام امور دفتری، بسته‌بندی و غیره) ۴. فرآیندها: کارآمدی و به روز بودن سیستم‌ها و روش‌های سازمان جهت افزایش سرعت و دقت در کار
هدی✌
حالا وقت خلاقیت است مواردی را که فکر می‌کنیم می‌تواند در بهتر دیده شدنمان توسط مشتری‌ها اثر داشته باشد را لیست می‌کنیم و به ترتیب هزینه بر بودن و یا سهل الوصول بودن، رتبه‌بندی و اجرا می‌نماییم. ۶. هیچگاه ارزیابی و نظارت بعد از اجرا را فراموش نکنیم.
هدی✌
خودتان را جای مشتریانتان بگذارید و چند بار فرآیندهای کسب و کارتان را به عنوان یک مشتری طی نمایید مطمئن باشید کلی تغییر جدید در فرآیندهایتان خواهید داشت
هدی✌
سازمان‌ها باید بپذیرند که در دنیای کنونی از لحظه‌ای که مشتری به فکر تهیه یک محصول یا خدمت است، سازمان باید تمام لحظات یا ارتباطات مستقیم و غیرمستقیمی را که می‌تواند با مشتری برقرار کند بررسی و مورد توجه جدی قرار دهد که اصطلاحا به این مسیر فکری، احساسی و در نهایت فیزیکی و مکانیکی؛ سفر مشتری می‌گویند.
هدی✌
تجربه‌ای که در ذهن مشتری حک می‌شود یکی از قدرتمندترین فاکتورهایی است که می‌تواند موجب بازگشت و خرید مجدد مشتری و یا توصیه سازمان از سوی مشتری به سایر اطرافیان او شود.
هدی✌
زمانیکه که یک کسب و کار در شرایطی قرار می‌گیرد و یا اینکه خود را در شرایطی قرار می‌دهد که محصول یا خدماتش به صورت موقت و یا پایدار دارای تفاوتهایی با محصولات موجود در بازار می‌شوند که در نگاه مشتریان این تفاوتها ارزشمند هستند آنگاه خواهیم گفت که شرکت مورد نظر برای خود و یا محصولات و خدماتش مزیت رقابتی ایجاد کرده است
هدی✌
مزیت رقابتی ارزشهای قابل ارائه شرکت برای مشتریان است به نحوی که این ارزشها از هزینه‌های پرداختی مشتری بالاتر باشد
هدی✌

حجم

۱۴۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۳ صفحه

حجم

۱۴۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۵۳ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان