دانلود و خرید کتاب عادت های کوچک برای نوجوانان کیت گلایدین ترجمه داریوش خانه ئی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت های کوچک برای نوجوانان اثر کیت گلایدین

کتاب عادت های کوچک برای نوجوانان

معرفی کتاب عادت های کوچک برای نوجوانان

کتاب «عادت های کوچک برای نوجوانان»نوشتۀ کیت گلایدین و ترجمۀ داریوش خانه ئی و آزاده اسدالهی است و انتشارات ظهور دانایی آن را منتشر کرده است. این کتاب دربارۀ روش‌های ایجاد تغییرات کوچکی است که باعث جهت دادن به آیندۀ روشن نوجوانان می‌شوند.

درباره کتاب عادت های کوچک برای نوجوانان

نوجوانان دغدغه‌ها و هدف‌های زیادی دارند. گاهی سنگینی افکارشان فشار زیادی به آن‌ها می‌آورد و تصور می‌کنند که چقدر بزرگ‌شدن سخت است؛ چون متوجه می‌شوند که هرچه سن بالاتر می‌رود مسئولیت‌های بیشتری دارند و انتظارات دیگران را باید برآورده کنند. نوجوانان معمولاً نسبت به نصیحت‌ها و پند و اندرزهای بزرگسالان حس خوشایندی ندارند و دوست ندارند کسی به آن‌ها بگوید که چه‌کار کنند.

کتاب عادت‌های کوچک برای نوجوانان قصد ندارد به نوجوانان آموزش دهد که چه کاری را انجام دهند بلکه می‌خواهد ایده‌ها و عادات خوب را با آن‌ها به اشتراک بگذارد. این کتاب تمرینات خوب و مفیدی برای نوجوانانی که می‌خواهند مسیرشان در مدرسه و زندگی، آسان‌تر، جالب‌تر و باارزش‌تر طی کنند، ارائه می‌دهد. کتاب عادت‌های کوچک برای نوجوانان سرشار از راهنمایی‌هایی است که خوانندگان می‌توانند برای موفقیت خود در تمام زمینه‌های مهم و کلیدی زندگی از آن‌ها استفاده کنند.

کتاب عادت‌های کوچک برای نوجوانان شامل ۹ فصل می‌شود؛ فصل اول: کلام عادات، توضیح می دهد که عادات چیست، چگونه شکل می‌گیرد و چگونه بر افراد تأثیر می‌گذارد. فصل دوم: با گام‌های کوچک شروع کنید به خوانندگان آموزش می دهد که اهداف کوتاه مدت و بلندمدت خود را تعیین و کشف کنند. این فصل همچنین به ارزش و اهمیت عادات کوچک و چگونگی ساختن یادآور برای آن‌ها اشاره می‌کند. فصل سوم: عادت‌های کوتاه‌مدت ایجاد کنید، چندین نمونه تکنیک و تمرین در این مورد ارائه می‌دهد. فصل چهارم: مدیریت زمان،‌ با ارائۀ چند تکنیک و روش داشتن برنامۀ منظم را به خوانندگان آموزش می‌دهد. فصل پنجم: سلامت شخصی است که عادات خوب را برای داشتن زندگی سالم معرفی می کند. فصل ششم پرورش روابط است. فصل هفتم: چگونه مانند بزرگسالان باشید، فصل هشتم: این تازه شروع کار است و فصل نهم: کلام آخر دربارۀ جهت یابی آسان‌تر است.

خواندن کتاب عادت های کوچک برای نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام نوجوانان،‌والدین و مشاوران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عادت های کوچک برای نوجوانان

«توصیه می‌کنیم برای استفادۀ بیشتر از این کتاب، ‌ آن را به طور کامل و به ترتیبی که نوشته شده است بخوانید. بااین‌حال اگر می‌خواهید ابتدا در مورد یک هدف خاص اطلاعات کسب کنید، ‌ می‌توانید کمی از آن دور شوید. شما به‌عنوان یک نکتۀ مفید، برای جذب و به‌کارگیری آنچه از این کتاب یاد گرفته‌اید، آن را با های‌لایت مشخص کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۶۳۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان