دانلود و خرید کتاب علمدار گروه نویسندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب علمدار اثر گروه نویسندگان

کتاب علمدار

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۷۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب علمدار

«علمدار» کاری از گروه انتشاراتی شهید ابراهیم هادی است. این کتاب زندگینامه و خاطراتی از سردار شهید سید مجتبی علمدار است. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: سه سال از پیروزی انقلاب گذشته بود. مجتبی برای ادامه تحصیل به سراغ رشته‌های فنی رفت. سال ۱۳۶۱ در هنرستان شهید خیری مقدم در رشته اتومکانیک مشغول به تحصیل شد. از همان روزهای اولِ تحصیل تلاش کرد تا به جبهه اعزام شود. اما هر بار که مراجعه می‌کرد بی‌نتیجه بود. سن و سال مجتبی کم بود. برای همین موافقت نمی‌کردند. من در همان محله بخش هشت و در مسجد دهقان‌زاده با او آشنا شدم. جوانی پر شور و نشاط و بسیار دوست‌داشتنی بود. بعد از مدتی به همراه چند نفر از رفقا تصمیم گرفتیم برای اعزام به جبهه اقدام کنیم. یک روز بعد از ساعت آموزشی مدرسه، رفتیم محل اعزام نیرو و ثبت نام کردیم. البته به این راحتی‌ها نبود.

نظرات کاربران

ای که مرا خوانده ای ،راه نشانم بده
۱۳۹۸/۰۳/۱۸

چقدر سخت است حال عاشقی که نمی داند آیا محبوبش نیز هوای او را دارد یا نه؟ کتاب خوبی بود، مخصوصا ابالفضل علمدار ش . این شهید به نظر بنده اخلاص شون بارز بود .به امید شفاعت این شهید بزرگوار. بریز

- بیشتر
قاصدک
۱۳۹۸/۰۱/۰۴

من تابستون این کتاب روخوندم وتابحال چندین باربه مزاراین شهیدبزرگواررفتم...اینجااین شهیدرو به شهید مستجاب الدعوه میشناسن...یعنی کافیه دلتون ک شکست یه زیارت عاشورابخونیداول وآخرش۳باربگیدیازهرا معجزه میشه... خدایاکمک کن شرمنده شهدانشیم...

الحمدالله علی کل حال
۱۳۹۷/۰۹/۱۵

این کتاب عالیه عالیه عالیه عالیه عالیه ، هرررچی از شخصیت سید مجتبی بگم کمه، کتاب ایشون رو حدودا سه سال پیش خوندم و از همون موقع شیفته سید مجتبی هستم، حتما مطالعه بفرمایید ، آقا سید واقعا آدم رو

- بیشتر
عاطفه سادات
۱۳۹۷/۰۷/۳۰

دوست شهیدم شد

乙_みG
۱۳۹۹/۰۱/۳۱

کتاب درباره شهید علمدار هست و خاطرات معنوی از ایشون و کارهای خیرشون و ب اصطلاح معجزاتشون....شهید مداحی ک برای مدلحی کردنش هیچوقت پول نمیگرفت و جانباز شیمیایی بود... اوایل کتاب حس گردم خیلی جذاب نیست اما ادامه دادم هرچی جلوتر

- بیشتر
عاطی
۱۳۹۹/۰۲/۱۰

درود خداوند بر این مردان بی ادعااااا اللهم صل علی محمد وآل محمد .... روحت هم نشین مادرت زهرا سید مجتبی علمدار ..‌ ماراهم دعا کن سر سفره افطارت ... ۵ رمضان ۱۴۴۱

گمنام
۱۳۹۹/۰۲/۰۳

علامه حسن زاده: سید مجتبی به جایی رسید که علمای هشتاد ساله به آن درجه نرسیدند

محمدرضا
۱۳۹۷/۰۴/۰۷

یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات شهید ابراهیم هادی

taghche
۱۳۹۷/۰۷/۲۹

شهیدِ اخلاق...

ms.azade
۱۳۹۸/۰۴/۰۱

عالیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۱)
سید به یکی از دوستانش گفته بود: «هر وقت خواستید برای من کاری انجام دهید زیارت عاشورا بخوانید. سه بار هم در اول و آخر آن نام مادرم حضرت زهرا (س) را ببرید.»
homa51
لطفا نسخه کامل کتاب را خریداری کنید.
الحمدالله علی کل حال
علامه حسن‌زاده آملی او را شناخت. زمانی که این عارف و عالم جلیل القدر در یکی از یادواره‌های شهدا در آمل حضور یافتند، سید مجتبی را مثال زدند و فرمودند: «سید مجتبی مثل کبوتری بود که یک بالش را با تیر زده بودند. با یک بال آن‌قدر بال‌بال زد تا به جایی رسید که خیلی از علمای هشتادساله به آن درجه نرسیدند!!»
ونوشه
به یکی از دوستان صمیمی او، که از ذاکران اهل بیت (ع) است، گفته بود: «هر وقت وارد هیئت شدی و جمعیت زیاد آن، تو را به وجد آورد و احساس کردی که مردم به خاطر تو آمده‌اند، همان لحظه برو بیرون و مداحی نکن! زیرا عُجب و غرور انسان را نابود می‌کند.»
乙_みG
همه جا خوردیم! آقا سید و این حرف‌ها؟! یکی از بچه‌ها گفت: «آقا سید، شرط‌بندی!؟ از شما دیگه انتظار نداشتیم!» سید خنده‌ای کرد و گفت: «البته شرط‌بندی حلال!» با تعجب نگاهش کردیم. گفت: «هر تیمی که بازنده شد برای تیم برنده باید صد تا صلوات بفرسته.»
乙_みG
در مناطق جنگی هم برنامۀ ورزشی مجتبی ترک نمی‌شد. نیروهای گروهانی، که مجتبی فرماندهی آن را بر عهده داشت، در ساعاتی از روز حتماً مشغول ورزش می‌شدند. بیشتر مواقع فوتبال بازی می‌کردند و فرماندۀ محبوب آن‌ها ستارۀ بازی‌ها بود! در فاو تیم فوتبالی تشکیل داد. با نیروهایش در مسابقات شرکت کرد. کسی حریف تیم سید نبود. همیشه زمانی که تیم او مسابقه داشت بچه‌های زیادی برای تماشا می‌آمدند. این کارهای سید باعث روحیه دادن به نیروها شده بود.
الحمدالله علی کل حال
موقع بازی توی محل، سر مجتبی دعوا بود! همه می‌خواستند در تیم مجتبی باشند. با مجتبی بودن یعنی برنده شدن!
الحمدالله علی کل حال
سید می‌گفت: «اگر این دوستان نماز شب بخوانند، اصلاً این حرف‌ها را بیان نمی‌کنند. نماز شب باعث می‌شود قدر و منزلت خودشان را بهتر متوجه شوند.»
Reihan Mehdinejad
«ما دربارۀ احزاب سیاسی و ... یک نظر بیشتر نداریم. ما نه به چپ کار داریم نه به راست. ما می‌گوییم درود بر چپ و راست با ولایت، و مرگ بر چپ و راست بی‌ولایت.»
乙_みG
بارها دیده بودم که نفس خودش را مورد خطاب قرار می‌داد. می‌گفت: «کی می‌خوای آدم بشی!؟»
کاربر ۱۵۴۵۹۴۷

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان