دانلود و خرید کتاب گربه ای که ذن یاد می داد جیمز نوربری ترجمه نازنین فیروزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گربه ای که ذن یاد می داد اثر جیمز نوربری

کتاب گربه ای که ذن یاد می داد

معرفی کتاب گربه ای که ذن یاد می داد

کتاب گربه ای که ذن یاد می داد نوشتهٔ جیمز نوربری و ترجمهٔ نازنین فیروزی است و انتشارات میلکان آن را منتشر کرده است. این کتاب داستان گربه‌ای است که سفری معنوی را آغاز می‌کند. «گربه ای که ذن یاد می داد» اثر دیگری از نویسندهٔ «پاندای بزرگ و اژدهای کوچک» است.

اگر کتاب «پسرک، موش کور، روباه و اسب» را دوست داشته‌اید پس این کتاب را هم حتما بخوانید.

درباره کتاب گربه ای که ذن یاد می داد

کتاب گربه ای که ذن یاد می داد داستان یک گربه و موش صحرایی است که در شهری زندگی می‌کنند. روزی گربه از موش صحرایی می‌پرسد چطور می‌تواند به آرامش و مقبولیت برسد؟ موش صحرایی به او می‌گوید در دوردست‌ها درخت کاج کهن‌سالی است که هرکسی روی شاخه‌هایش بنشیند به آرامش و درک بی‌نظیری می‌رسد.

بنابراین گربه تصمیم می‌گیرد راهی سفر دور و درازی بشود و این درخت را از نزدیک ببیند. او در طول راه با حیوانات زیادی مواجه می‌شود و با آن‌ها معاشرت می‌کند. در طول گفت‌وگوهای آن‌ها گربه از درس‌هایی که در زندگی فراگرفته می‌گوید. گاهی اوقات هم حیوانات هستند که به او درس‌های بزرگ می‌دهند. درنهایت او با «ذن» آشنا می‌شود و متوجه می‌شود که بسیاری از درس‌هایی که یاد گرفته بود همه در شاخهٔ ذن قرار دارند.

او می‌خواهد به خواننده‌ها بیاموزد که چیزهای خوب اغلب از چیزهای بد به وجود می‌آیند.

خواندن کتاب گربه ای که ذن یاد می داد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید تعالیم ذن را از زبان یک گربه بشنوید و با ذن از طریق نقاشی‌های زیبا و جملات ساده آشنا شوید این کتاب را حتما بخوانید.

درباره جیمز نوربری

جیمز نوربری هنرمند، نویسنده و تصویرگر عاشق طبیعت و حیوانات است. او در جنگل دین متولد شد و بیشتر عمر خود را صرف نوشتن و طراحی کرد. در دانشگاه جانورشناسی خواند و پس از فارغ‌التحصیلی به ایرلند رفت. از آنجا به سراسر انگلستان سفر کرد و در نیوکاسل، سوانسی و چلتنام زندگی کرد و برخی اوقات در یک قایق باریک زندگی می‌کرد.

بخشی از کتاب گربه ای که ذن یاد می داد

«اگر بتوانید فقط سی ثانیه زمان بگذارید تا واقعا پارچه‌ی لباستان را حس کنید یا به صداهای بیرون از پنجره گوش دهید می‌توانید مانند میمون به حالت ذهنی دیگری منتقل شوید. اگر فقط یک ثانیه ذهنتان متوقف شود و تجربه مسلط شود با ذن مواجه خواهید شد.

اگر بتوانید هر زمان که این مسئله را به خاطر می‌آورید تمرینش کنید ممکن است کم‌کم آرامش بیشتری وارد زندگی‌تان شود. حتی راهبان ذن هم تمام روز را به مراقبه نمی‌نشینند. بیشتر وقت آن‌ها صرف انجام وظایف می‌شود؛ اما سعی می‌کنند وظایفشان را با حالتی آگاهانه و با ذهن آگاه انجام دهند.»

نظرات کاربران

Amirsamii
۱۴۰۲/۱۰/۱۹

میتونید نسخه صوتی کتاب رو که خیلی قشنگه توی ت.ل.گ.ر.ا.م توی قسمت سرچ بزنید گربه ای که ذن یاد میداد و اونجا نسخه فوق العاده جذابشو گوش کنید واقعا قشنگ بود

fahim0m
۱۴۰۲/۱۲/۱۵

نسخه فیزیکیشو دارم به نظرم حتی نقاشیاش پر از محتواس دیگه خود کتاب ...

شکوفه
۱۴۰۲/۱۱/۰۲

برای من شبیه یک پیام راهنما بود.کوتاه ولی خیلی عمیق.مثل یک سرنخ

:)
۱۴۰۲/۱۰/۲۷

کتاب عالی بود.... قدم به قدمش پر از حس خوب بود و جملات مفهومی و تاثیر گذار😍 یکی از بهترین کتابهای کوتاهیه که میشه خوند ؛ واقعا ارزش چند بار خوندن رو داره!

Amir G
۱۴۰۲/۱۱/۱۴

کتاب خوبیه و حرفای قشنگی داره میشه ازش چیزایی یاد گرفت👌🏼 «شاید اون چیزی که فکر میکنیم برامون خوبه در واقع برامون بد باشه و برعکس…»

مهسا دولت‌خواه
۱۴۰۲/۱۱/۰۳

حس لذت بخشی رو تجربه کردم بی نهایت از طاقچه بابت این کتاب زیبا و تخفیف ممنونم.

Mina
۱۴۰۲/۱۰/۲۳

حس خوبی داشت دوسش داشتم

sayeh
۱۴۰۳/۰۲/۰۶

واقعا زیبا بود و خواندنی و آموختنی. به معنای واقعی از تک تک جملات و صفحاتش لذت بردم

گل یاس
۱۴۰۳/۰۲/۰۳

عالی بود عمیق وتامل برانگیز،حتما بخونید

سهیلا
۱۴۰۳/۰۱/۲۱

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۶۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان