دانلود و خرید کتاب ابزار موفقیت بزرگان (خلاصه کتاب) تیموتی فریس ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ابزار موفقیت بزرگان (خلاصه کتاب) اثر تیموتی فریس

کتاب ابزار موفقیت بزرگان (خلاصه کتاب)

نویسنده:تیموتی فریس
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ابزار موفقیت بزرگان (خلاصه کتاب)

کتاب ابزار موفقیت بزرگان (خلاصه کتاب) نوشتهٔ تیموتی فریس است. انتشارات شنیدار نگار نوین این کتاب را با تلاش جمعی از مترجمان روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربردارندهٔ روش‌ها و استراتژی‌های موفق‌ترین افراد دنیا است.

درباره کتاب ابزار موفقیت بزرگان (خلاصه کتاب)

موفق‌ترین افراد در حوزه سلامت، ثروت و خِرد، چه نکاتی را رعایت کرده‌اند؟ نویسنده‌ٔ کتاب «ابزار موفقیت بزرگان» در این کتاب، به شیوه‌ای متفاوت به معرفی تاکتیک‌ها و ابزارهایی برای دستیابی به قلهٔ موفقیت پرداخته‌ است. اکثر افراد اعتقاد دارند که برای کسب موفقیت، باید تلاش فراوانی انجام دهند؛ اما هیچ چیز در شما به اندازهٔ داشتن شغلی دشوار، جهت کسب موفقیت، انگیزه ایجاد نمی‌کند.

تصور کنید که می‌توانستید شخصاً با برخی از موفق‌ترین افراد در حوزهٔ فعالیتشان گفت‌وگو کنید. پرسشی که در اینجا مطرح می‌شود، این است که انجام این کار، چه فایده‌ای برای شما می‌توانست داشته باشد. سود این کار در این است که اگر به‌صورت حساب‌شده پرسش‌های خود را مطرح کنید؛ آنگاه، به دیدگاه‌های فوق‌العاده‌ای در زمینه‌های مختلف دست خواهید یافت. این مسئله، همان چیزی است که نویسنده از طریق گفت‌وگو با تعداد زیادی از متخصصین پادکست خود، به نام «نمایش تیم فریس» کسب کرده است.

اکثر افراد، تمایل دارند تا روی اهداف کوتاه‌مدت تمرکز کنند؛ مانند تولید و فروش یک محصول جدید و موفق. تمرکز روی اهداف کوتاه‌مدت، اشتباه بزرگی است. به جای این کار، دربارهٔ مهارت یا رابطه‌ای که می‌خواهید در گذر زمان ایجاد کنید، بیندشید و اهداف کوتاه‌مدت را کنار بگذارید. در این کتاب ابزار موفقیت بزرگان با این مطلب مواجه خواهید شد که ورزشکاران رشته‌های خطرناک، کاریکاتوریست‌ها، کارآفرینان و طنزپردازان، همگی دارای دانشی هستند که می‌توان در تمامی زمینه‌ها از آن استفاده کرد. همچنین، در این کتاب، به بررسی برخی از توصیه‌های متخصصین در مورد سلامت، ثروت و خرد خواهیم پرداخت.

خواندن کتاب ابزار موفقیت بزرگان (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ابزار موفقیت بزرگان (خلاصه کتاب)

«آملیا، با عبور موفق از حدود ۳۰۰ مانع، مسیر ۹۰ مایلی را با موفقیت طی کرد و از خط پایان گذشت. او، قطعاً با توجه به تجربه‌های سخت و نادری که در این مسابقات تجربه کرده است، توصیه‌ها و ترفندهای ارزشمندی در مورد تحمل شرایط سخت برای ما دارد که در ادامه، به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

(۱) نمونه‌ای از ترفندهای آمیلیا، این است که پیش از هر مسابقه و تمرین، پودر چغندرقند را با محلول ژلاتین (که ماده‌ای مغذی، بدون مزه و مشتق شده از محصولات حیوانی است)، مخلوط می‌کند. این نوشیدنی ساده اما سرشار از پروتئین، می‌تواند بافت‌های اتصالی بدن را بازسازی کند.

(۲) یکی دیگر از ترفندهای آمیلیا، حرکت دادن مداوم پا روی توپ گلف است. این حرکت، عضلات پشت ران را درگیر می‌کند (توجه داشته باشید که این عضلات، از مهم‌ترین گروه‌های ماهیچه‌ای برای قدرت بخشیدن و فرم‌دهی بدن است).

نمونه دیگر از ورزشکاران رشته‌های خطرناک، «ویم هاف» است که با سرما، کارهای عجیب و غریب و سختی انجام می‌دهد. علاقهٔ هاف، به قرار گرفتن در سرمای شدید، موجب شده است که او را «مرد یخی» بنامند. این مرد یخی، تاکنون بیش از ۲۰ رکورد جهانی دوام آوردن در شرایط سرد و یخی را شکسته است. صعود به قله اورست، تنها با یک شلوارک و کفش، یکی از رکوردهای اوست که در سال ۲۰۰۷ به ثبت رسیده است!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

حجم

۱۴٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان