دانلود و خرید کتاب برای روابط بهتر کاری نکنید! آرییل کین ترجمه فرناز فرود
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برای روابط بهتر کاری نکنید! اثر آرییل کین

کتاب برای روابط بهتر کاری نکنید!

معرفی کتاب برای روابط بهتر کاری نکنید!

«برای روابط بهتر کاری نکنید!» نوشته‌ی آرییل و شایا کین است. این کتاب از مجموعه‌ی کلیدهای همسران موفق است. این مجموعه می‌کوشد با نگاهی کاربردی به نیازها و مسائل زندگی مشترک چه در مرحله انتخاب همسر و چه در دوران پس از ازدواج بپردازد. نویسندگان کتاب در توضیح اهداف و چهارچوب‌های این کتاب می‌گویند: در کتاب حاضر یک روش تحول‌گرا برای ایجاد روابط سحرآمیز، عقاید و اصول چنین روابطی را تشریح می‌کنیم. در این کتاب با رازهایی روبه‌رو می‌شوید که طی راه زندگی با آنهامواجه شده و آنها را کشف کرده‌ایم و از آنها آموخته‌ایم. رازهایی که به ما این امکان را داده‌اند تا از جایگاه دو فرد علاقه‌مند به همدیگر به جایگاه زوجی با زندگی مشترک بانشاط و باروح برسیم. در این کتاب نمونه‌هایی از زندگی خصوصی خودمان و نیز مواردی را که ضمن تدریس با آنها برخورده‌ایم، آورده‌ایم. در فصل بنیان‌گذاری روابط سحرآمیز پدیده تحول را عمیقا بررسی می‌کنیم تا بتوانید راحت‌تر آن را تشخیص دهید و وارد زندگی خود کنید. سپس نگرش منحصر به فردمان را برایتان شرح می‌دهیم تا بتوانید روابطی دلپذیرتر و ساده‌تر و بی‌تردید سحرآمیز را آغاز کنید. ابتدا عناصر مخرب گوناگونی را که به توانایی شما در برقراری ارتباط لطمه می‌زنند، مشخص و تشریح می‌کنیم، مواردی که نادانسته، به صمیمیت شما ضربه می‌زنند و رابطه شیرین و کاملتان را تلخ می‌کنند. وقتی آنها را تشخیص دهید، می‌توانید از بروزشان جلوگیری کنید. علاوه بر اینها، اصولی را شرح می‌دهیم که به ما کمک کرده‌اند تا روحیه پژمرده‌مان را پرنشاط، و روزمرگی را درمان کنیم. شاید برخی از این کارها را بی‌اختیار انجام می‌دهید، بی‌آنکه بدانید چقدر در ترمیم روابط مؤثر هستند؛ اما وقتی اختیارتان را از دست می‌دهید یا با همسرتان دچار مشکل می‌شوید، آنها را هم فراموش می‌کنید. در انتهای چند فصل، تمرینهای ساده‌ای را گنجانده‌ایم تا به کمک آنها بتوانید عقاید مطرح‌شده را عملی کنید.
و عشق تنها عشق ...
باربارا دی‌آنجلیس
ازدواج ساختنی است نه شانسی (جلد اول): خطراتی که بر سر راه دوام ازدواج قرار دارد
علی اکبر حسن زاده
بیست راه ارتباط بهتر
شبنم صیرفی
مسائل و مشکلات زناشویی و راه‌کارها
سیداصغر ساداتیان
زندگی مشترک بدون فریاد: حفظ آرامش، رشد کردن و صمیمی‌تر شدن
هال ادوارد رانکل
آنچه زنان شادمان می دانند‌‫
دان بیکر
ازدواج‌ها چرا موفق می‌شوند و چرا شکست می‌خورند
جان گاتمن
زنانی که بسیار نگران‌اند
هالی هزلت استیونز
پذیرش واقعیت (درس‌هایی برای زندگی، ازدواج و خانواده)
فیلیپ مک‌گراو (دکتر فیل)
روابط سالم
هنری کلاود
از لوس کردن شوهرتان دست بردارید
جان ‌ب. آردن
تریلوژی عشق؛ عشق درون را آزاد سازید
باربارا دی‌آنجلیس
آیا می‌توانم رابطه‌ام را نجات دهم؟ (چگونه تشخیص دهم که باید در رابطه‌ام بمانم یا بروم؟)
‌‫مایکل. اس.‬ برودر
پایان های ضروری
هنری کلاود
تک‌همسری عاشقانه،مهارت‌های ارتباطی برای دوام عشق
شمس‌الدین حسینی
قوانین روابط موفق
باربارا دی‌آنجلیس
زندگی مشترک و حد و مرزهایش
هنری کلاود
چگونه رابطه‌ زناشویی خود را نجات دهید
فیلیپ مک‌گراو (دکتر فیل)
انتخاب عشق؛ ورود به رابطه‌ای جدید و آگاهانه
باربارا دی‌آنجلیس

نظرات کاربران

آلاله
۱۳۹۶/۰۵/۲۸

من این کتاب رو امرو ز تموم کردم،به نظرم کتاب خیلی خوبی در جهت خودشناسی و درک رفتارهایی است که از ناخودآگاه نشات میگیره.من خیلی لذت بردم

faezeh gh
۱۳۹۹/۰۱/۰۳

من دوسش داشتم خیلی ... تکنیک ذهنی خوبی رو می گه ⭐️ که در روابط فردی تاثیر داره ... مثل ۶٪ ... عالی بود

f a
۱۳۹۸/۰۱/۱۶

ساده و پرمحتوا و عمیق .

Booki
۱۳۹۸/۰۱/۰۹

من نمونه رو خوندم الان به نظر کتاب خوبی میاد.بیشتر در زمینه خود شناشی و ذهن شفاف خریدمش

🌻سپیده 🌻
۱۳۹۶/۰۲/۱۳

👌👏👏👏

ژان لاو ژان
۱۳۹۶/۰۴/۰۱

این کتابو خریدم ولی مطالبش به نظرم جدید و تازه نیست برای من که مفید نبود کلا

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲)
اشخاص اکثرا احمق نبودن را به گوش دادن ترجیح می‌دهند.
Fatemeh
ما می‌ترسیم که مورد سوءاستفاده قرار بگیریم و به اجبار کاری را انجام دهیم که نمی‌خواهیم. در نتیجه به این دلیل درست گوش نمی‌دهیم که می‌ترسیم سخنان شخص مقابل تقاضایی باشد که علاقه‌ای به برآورده کردن آن نداریم.
Fatemeh
بخشی از واقعیت تحول این است که خودتان را به گونه‌ای تربیت کنید تا به سخنان گوینده گوش کنید و در این فکر نباشید که آیا با آن مخالف هستید یا موافق
Fatemeh
اگر به سادگی مطلبی را که باید بگویید رها کنید و گوش دهید، می‌بینید که گاه در پاسخ به طرف مقابل مطالبی را بیان می‌کنید که نه‌تنها برایتان کاملاً تازه و غیرمنتظره است، بلکه بسیار مناسب‌تر از مطالبی است که در ذهن برنامه‌ریزی کرده بودید.
Fatemeh
پس از مدتی که از نزدیکی‌تان با شخصی بگذرد، فکر می‌کنید او را می‌شناسید و از قبل می‌دانید که چه می‌خواهد بگوید. همین‌که چند کلمه اول از دهان او خارج می‌شوند، خیال می‌کنید تا آخرش را می‌دانید.
Fatemeh
عجیب این است که انسان فکر می‌کند که با طرد پدر و مادر، خودش مستقل می‌شود، اما در واقع تا ابد او را در قید پدر و مادر نگه می‌دارد.
Fatemeh
پدر و مادر شما بهترین کاری را که بلد بوده‌اند، انجام داده‌اند.
Fatemeh
اگر نمی‌توانید هم‌اکنون برای رابطه‌ای که دارید، شور و شوق پیدا کنید، وانمود کنید! وانمود کردن به شما این توانایی را می‌دهد که با کل وجودتان حرکت کنید؛ بعد ناگهان می‌بینید که بدون آنکه حتی متوجه شده باشید، دیگر وانمود نمی‌کنید یا آنقدر انرژی دارید که کارهای لازم را انجام دهید.
Fatemeh
بیشتر ما مانند دانشمندان زندگی خود را مشاهده نمی‌کنیم و معمولاً وقتی اتفاقی می‌افتد که دوست نداریم، به عقب بازنمی‌گردیم و بررسی نمی‌کنیم که زمینه‌ساز این پیشامد ناگوار چه بوده است. ما نگاه نمی‌کنیم که ببینیم چه رفتارها و گفتارهایی به گرفتاری منجر شده است در نتیجه به نظرمان می‌رسد که طرف مقابل بی‌دلیل عصبانی شده است. ما به ندرت به نقش خود در واکنش او می‌نگریم و از خود نمی‌پرسیم که چه کردیم یا نکردیم که او عصبانی شد؟
Fatemeh
شما می‌توانید در گذشته زندگی و سعی کنید که دیگران را به مناسبت آنچه پیش آمده است، توجیه کنید، تغییر دهید یا مقصر شمارید و یا ضمن پذیرش آن رویدادها، به زندگی ادامه دهید و دیگر تحت سلطه گذشته خود نباشید.
Fatemeh

حجم

۱۷۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

حجم

۱۷۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان