دانلود و خرید کتاب پی / اف آرام پاچیان ترجمه آندرانیک خچومیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پی / اف اثر آرام پاچیان

کتاب پی / اف

نویسنده:آرام پاچیان
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پی / اف

کتاب «پی / اف» رمان‌واره‌ای از آرام پاچیان نویسندهٔ ارمنی با ترجمهٔ آندرانیک خچومیان است و انتشارات دیدآور آن را منتشر کرده است. این کتاب برنده جایزه اتحادیه اروپا در سال ۲۰۲۱ بوده است.

درباره کتاب پی / اف

آرام پاچیان زادهٔ ۱۹ مارس ۱۹۸۳، نویسنده ارمنی است. او را یکی از برجسته‌ترین نویسندگان ارمنی پس از فروپاشی شوروی می‌دانند. او در خانواده جراح برجسته جنگ، هاکوب تمامیان به دنیا آمد. پاچیان در دانشگاه دولتی ایروان در رشته حقوق تحصیل کرد و در سال ۲۰۰۴ فارغ‌التحصیل شد و پس از آن خود را وقف نویسندگی کرد. کارهای اولیه او در روزنامه ادبی Grakan Tert و سپس در مجلات ادبی دیگری مانند Gretert، Eghitsi Luys و Narcis منتشر شد. او به عنوان روزنامه‌نگار در روزنامه هراپارک کار می‌کند. او همچنین برای رادیو می‌نویسد و در سال ۲۰۱۲ برنامه رادیویی خود «در کتابخانه با آرام پاچیان» را در رادیو خبری ارمنستان خلق کرد.

کتاب پی / اف داستانی نوشتهٔ آرام پاچیان است. پاچیان این داستان را شبیه دل‌نوشته پیش می‌برد. در بخش‌های این داستان که بسیار کوتاه هستند قسمتی از داستان پیش می‌رود.

خواندن کتاب پی / اف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات ارمنستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پی / اف

«تنها به رستوران چینی‌ها می‌رفت. آن‌قدر تنها رفته بود که همه می‌دانستند تنها می‌آید. شبی دیرهنگام، تنها نشسته بود و سالاد جوانه‌ی سویا می‌خورد. ناگهان دو لنگه‌ی در آشپزخانه باز و آشپز چینی به میز او نزدیک شد. آشپز لبخند زد، با چشم‌هایش تعظیم کرد و نام سِو‌ را پرسید، سپس برگشت و به آشپزخانه رفت. سِو‌ نام پنجم‌اش را گفت، نام هشتم را حالا دیگر سرهم کرده بود. در واقع، نام کسی دیگر را برداشته بود. برداشتن یعنی همان سرهم‌کردن. سِو‌ دروغ‌گفتن را بسیار دوست داشت. سرهم‌کردن برداشتن نبود، سرهم‌کردن سرهم‌کردن بود، برداشتن هم برداشتن. اما باز هم دروغ می‌گفت. آمدن آشپز چینی و خوردن سالاد جوانه‌ی سویا را سرهم کرده بود. اما فکر کرد که می‌تواند واقعاً برش دارد. باز هم دروغ می‌گفت.

سِو‌ خیلی خوشحال شد که باز هم دروغ می‌گوید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۱۳۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان