دانلود و خرید کتاب TAHRAN’DA YEŞEREN KALEMLER بهروز بیک بابایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب TAHRAN’DA YEŞEREN KALEMLER

کتاب TAHRAN’DA YEŞEREN KALEMLER (قلم هایی که در تهران سبز شده اند) از بهروز بیک بابایی است و انتشارات اوغوزخان آن را منتشر کرده است. این کتاب به زبان ترکی استانبولی است.

درباره کتاب TAHRAN’DA YEŞEREN KALEMLER

ادبیات ترکی استانبولی یکی از شاخه‌های مهم ادبیات ترکی است که با توجه به تاریخ و فرهنگ غنی استانبول، دارای ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی است. این نوع ادبیات تأثیرات گسترده‌ای از فرهنگ‌ها، زبان‌ها و ادبیات مختلفی از جمله ترکی، فارسی، عربی و اروپایی را نشان می‌دهد.

ادبیات ترکی استانبولی به عنوان یک مجموعه ادبی گسترده شامل شعر، داستان، نمایشنامه و مقالات است. این ادبیات با ویژگی‌هایی همچون استفاده از زبان زیبا و غنی، تنوع در سبک‌ها و موضوعات، و تأثیرات فرهنگی و تاریخی متنوع، مخاطبان گسترده‌ای را به خود جلب کرده است.

ادبیات ترکی استانبولی به دلیل تنوع فرهنگی و مذهبی مردم استانبول و ترکیه، با موضوعات مختلفی مانند عشق و امید، غم و اندوه، تاریخ و فرهنگ، دین و مذهب، زندگی شهری و روستایی و ... سر و کار دارد. نویسندگان برجسته‌ای مانند عثمان صاحب، نامیق کمال، یاشار کمال، و... در این زمینه فعالیت داشته‌اند و آثار ماندگاری را در ادبیات ترکی استانبولی به جا گذاشته‌اند.

خواندن کتاب TAHRAN’DA YEŞEREN KALEMLER را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات ترکی استانبولی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان