دانلود و خرید کتاب بازاریابی ورزشی؛ بازار هواداران فیلیپ کاتلر ترجمه مهدی طالب پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازاریابی ورزشی؛ بازار هواداران

کتاب بازاریابی ورزشی؛ بازار هواداران (جذب هوادار گریزان، نگاهی نو به ورزش در یک بازار پرمخاطب) نوشتهٔ فیلیپ کاتلر و اروینگ رین و بن شیلدز و ترجمهٔ مهدی طالب پور و دانیال حبیبی و یاسر صفار و ویراستهٔ محمد کشتی دار و هانیه اسدپور فعال مشهد است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بازاریابی ورزشی؛ بازار هواداران

امروزه، هواداران نقش مهمی در توسعه و بازاریابی صنعت ورزش ایفا می‌کنند و ازاین‌رو، پاسخ به سؤالات این حوزۀ موضوعی حائز اهمیت فراوان است. سؤالاتی از این قبیل که چرا هواداران با یک ورزش، یک تیم و یا یک ستارۀ خاص ارتباط برقرار می‌کنند؟ چه چالش‌هایی مانع حفظ یا جذب هواداران جدید می‌شود؟ تصمیم‌گیرندگان ورزشی با چه راهبردهایی می‌توانند به‌سرعت با طیف وسیعی از مخاطبان و گروه‌های هدف ارتباط برقرار کنند؟ چگونه می‌توان بر عواملی نظیر وجود سرگرمی‌های گوناگون، فنّاوری‌های نوظهور، مشکلات حمل‌ونقل و مسائل ایمنی و امنیتی فائق آمد تا هواداران مایل باشند در ورزش حضور یابند و هزینه کنند؟ این پرسش‌ها و نظایر آن، سؤالاتی است که در این اثر به آن پرداخته‌شده و پاسخ‌داده‌شده است.

پیام اصلی این کتاب «تحول» است. تمام رشته‌های ورزشی باید به‌طور مداوم خودشان را با شرایط منطبق کنند و در صورت لزوم برای حضور در یک بازار رقابتی و چندپارچه آماده شوند؛ بنابراین، تمام کنش‌گران صنعت ورزش می‌توانند از چارچوب و موارد ارائه‌شده در این کتاب بهره‌مند شوند.

خواندن کتاب بازاریابی ورزشی؛ بازار هواداران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ تربیت بدنی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان