دانلود و خرید کتاب کلید فلش Flash علی حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلید فلش Flash اثر علی حیدری

کتاب کلید فلش Flash

نویسنده:علی حیدری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کلید فلش Flash

کتاب کلید فلش Flash نوشته علی حیدری یک راهنمای کامل برای آموزش این نرم‌افزار است که توسط انتشارات کلید آموزش منتشر شده است و کمک می‌کند این برنامه را به شکل کامل و کاربردی در یک نمونه یاد بگیرید.

درباره کلید فلش Flash

فلش از معروف‌ترین و قویترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزار برای ساخت انیمیشن‌های دوبعدی است. البته فلش کارهای زیادی انجام می‌دهد. به کمک فلش می‌توانیم انیمیشن طراحی کنیم، سایت‌های اینترنتی بسازیم.

نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای تهیه کنیم، و تقریبا هر کاری در زمینه مالتی مدیا انجام دهیم. اما مشکلی که اکثر کاربران با فلش دارند، پیچیدگی آن است که باعث می‌شود بسیاری از کاربران نتوانند کار با آن‌را یاد بگیرند.

اینجا است که کتاب کلید فلش به کمک شما می‌آید. این کتاب بدون درگیر شدن با مبانی تئوری و با پرهیز از زیاده‌گوئی، مبانی اصلی نرم‌افزار را در قالب چند پروژه عملی به شما آموزش خواهد داد به‌طوری‌که خیلی ساده و بی‌دردسر کار با فلش را به‌ صورت عملی فرا خواهید گرفت و می‌توانید خودتان کار را ادامه دهید.

کتاب درباره کلید فلش Flash را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کسانی که می‌خواهند از این نرم‌افزار استفاده کنند مفید و مناسب است و با ادبیات روان و آسان کار با این نرم‌افزار را آموزش می‌دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان