دانلود و خرید کتاب در خلوت خواب فتانه حاج سید جوادی (پروین)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در خلوت خواب اثر فتانه حاج سید جوادی (پروین)

کتاب در خلوت خواب

معرفی کتاب در خلوت خواب

کتاب در خلوت خواب مجموعه هشت داستان با عنوان‌های «رنگ تعلق»، «شیشه»، «در خلوت خواب»، «لالا»، «سمفونی حماقت»، «خرگوش»، «پوچ»، و «عرض زندگی» از فتانه حاج سیدجوادی را دربرمی‌گیرد.

برخلاف رمان بامداد خمار که عاشقانه بود، حاج سید جوادی در داستان‌های کوتاهش سعی کرده فضاهای دیگر را نیز امتحان کند. بنابراین در این کتاب می‌توانید دغدغه‌های اجتماعی و خاطرات شخصی نویسنده را نیز بیابید.

فتانه حاج سیدجوادی (متولد سال ۱۳۲۴ در کازرون) رمان‌نویس ایرانی است. رمان پرفروش و مشهور او، بامداد خمار، بیش از ۵۰ بار در ایران تجدید چاپ شده است. این رمان به زبان‌های مختلفی نیز ترجمه شده و در کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا، کره، ترکیه و یونان به انتشار رسیده است.

حاج‌سیدجوادی از کودکی در خود ذوقی برای نوشتن می‌دید و انشای خیلی خوبی نیز داشت، اما هرگز به این فکر نکرده بود که روزی نویسنده شود. با این حال، زمانی که بعد از ازدواج به واسطه‌ٔ شرایط شغلی همسرش که پزشک ارتش بود، راهی اصفهان شد و از محیط اولیه‌ٔ زندگی‌اش فاصله گرفت، احساس خلا می‌کرد و تصمیم گرفت این حس را با نوشتن پر کند.

به گفته‌ٔ خود حاج‌سیدجوادی، او ازدواج‌های عاشقانه‌ٔ زیادی را در اطرافیان خود دیده بود که خیلی زود به نفرت رسیده بودند. این اتفاق برای یکی از دوستان خود او نیز افتاد و بر او تاثیر زیادی گذاشت. این موضوع تبدیل به دغدغه‌ٔ ذهنی حاج‌سیدجوادی شده بود و به همین خاطر، او تصمیم گرفت تا رمان بامداد خمار را بنویسد.

این نویسنده در سنین جوانی تحصیل در رشته زبان انگلیسی را انتخاب کرد. او از کودکی به نویسندگی علاقه داشته و در ۵۰ سالگی‌اش در سال ۱۳۷۴ پرفروش‌ترین کتاب سال، بامداد خمار را روانه بازار کرد.

اثر دیگر این نویسنده مشهور و کم‌کار «در خلوت خواب»، همین کتاب حاضر، نام دارد که سال ۱۳۷۷ منتشر شد.

خواندن کتاب در خلوت خواب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر بامداد خمار را خواندید و دوست داشتید، می‌توانید اکنون داستان‌های کوتاه این نویسندهٔ سرشناس را بخوانید.

نظرات کاربران

نورا
۱۴۰۲/۱۰/۲۷

یکی از معدود کتاب هایی که برای چندمین بار خواندم و از خواندنش لذت بردم.

اوريا
۱۴۰۲/۱۰/۱۸

کتاب شامل چندین داستانه. اولین بار ۱۰سال پیش خوندم و برام‌جالب بود. با توجه به حجم نسبتا کم‌کتاب خوندنش و‌پیشنهاد میدم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۴۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۸۳,۰۰۰
تومان