دانلود و خرید کتاب خبر آلن دوباتن ترجمه شقایق نظرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خبر اثر آلن دوباتن

کتاب خبر

معرفی کتاب خبر

کتاب خبر؛ راهنمای کاربران پژوهشی درمورد خبر و رسانه‌های خبر نوشتهٔ آلن دوباتن و ترجمهٔ شقایق نظرزاده است و انتشارات فرمهر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب خبر

خبر چه بر سر مغز، روان و دیدگاه ما می‌آورد؟ ما روزانه ساعت‌های زیادی را صرف سر‌زدن به اخبار می‌کنیم و بدون شک این خبر است که دیدگاه ما از واقعیت را شکل می‌دهد. وابستگی ما به خبر رو به فزونی است. پرداختن به خبر اولین کاری است که بعد از چشم باز کردن می‌کنیم، جالب اینکه آخرین کاری که قبل از به خواب رفتن انجام می‌دهیم نیز بررسی خبر است. با این همه تا پیش از این، به‌ندرت کتابی به تحلیل تأثیر خبر بر مخاطبان پرداخته است.

کتاب خبر با نگاهی فلسفی به اخبار جاری می‌کوشد در کاربران دیدگاهی انتقادی به شیوه‌ٔ تولید و مصرف خبر ایجاد کرده و نیز نشان دهد که در وضعیت آرمانی رسانه‌های خبری چگونه عملکردی باید داشته باشند. آنچه به جذابیت این کتاب می‌افزاید طیف وسیعی از اخبار است که از سیاست تا حوادث، اقتصاد تا سلبریتی‌ها، آب‌وهوا تا پاپاراتزی‌ها همه‌و‌همه را پوشش می‌دهد تا پاسخی به این سؤالات بیابد که «ما از خبر چه می‌خواهیم؟» و «خبر چه سودی به حال ما دارد؟» بعد از خواندن این کتاب، به‌هیچ‌وجه نگاه ما به اخبار هنرمندان، رسوایی‌های سیاسی، اخبار پیچیده‌ٔ اقتصادی، شرایط جوّی و تصادفات نگاه سابق نخواهد بود.

خواندن کتاب خبر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آثار آلن دوباتن پیشنهاد می‌کنیم. اگر می‌خواهید درمورد خبر بیشتر بدانید حتما این کتاب را بخوانید.


معرفی نویسنده
عکس آلن دوباتن
آلن دوباتن

آلن دو باتن فیلسوف، نویسنده و مجری تلویزیونی در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ میلادی در زوریخ به دنیا آمد. او نویسنده‌ی کتاب های مشهوری مانند آرامش و خودشناسی است. او فرزند ژاکلین و ژیلبر دو باتن بود. ژیلبر در اسکندریه در مصر زاده شده بود و پس از این‌که به خاطر به قدرت رسیدن جمال عبد‌الناصر مجبور به خروج از مصر شد، برای کار و زندگی به سوئیس مهاجرت کرد و هم‌بنیان‌گذار موسسه‌ی مالی-اعتباری جی‌ای‌ام شد (ثروت خانواده‌ی او در سال ۱۹۹۹ م. حدود ۲۳۴ میلیون یورو تخمین زده شد). مادر آلن متولد سوئیس و از اهالی اشکنازی و پدرش از خانواده‌ی یهودیان سفاردی‌ از شهر باتن در کاستیا و لئون بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۷ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۵۰%
تومان