دانلود رایگان کتاب تفسیر نمونه (جلد چهاردهم) ناصر مکارم شیرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تفسیر نمونه (جلد چهاردهم) اثر ناصر مکارم شیرازی

کتاب تفسیر نمونه (جلد چهاردهم)

معرفی کتاب تفسیر نمونه (جلد چهاردهم)

«تفسیر نمونه» یک مجموعه تفسیر قرآن کریم زیر نظر آیة‌اللّه العظمی ناصر مکارم شیرازی است. جلد چهاردهم به سوره‌های حج، مؤمنون و نور از جز ۱۷ و ۱۸ قرآن کریم می‌پردازد.

نظرات کاربران

کاربر ۲۵۸۵۹۱۸
۱۳۹۹/۰۹/۱۴

خوبه

𝐑𝐄𝐙𝐀
۱۳۹۶/۰۲/۲۴

خیلی عالی و ممنون از شما

کاربر 7196059
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

کل بیست و هفت جلد عالی است

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
۸۶ ـ بگو: «چه کسی پروردگار آسمان‌های هفتگانه، و پروردگار عرش عظیم است» ؟ ۸۷ ـ به زودی خواهند گفت: «همه اینها از آن خداست» ! بگو: «آیا تقوا پیشه نمی‌کنید» ؟!
R.R
مؤمن، در میان چهار حالت قرار دارد: اگر موهبتی به او برسد خدا را شکر می‌گوید، اگر مصیبتی رسد صابر و با استقامت است، اگر سخن بگوید راست می‌گوید، و اگر داوری کند عدالت را می‌جوید.
میانه رو
انسان‌ها و اعمالشان را با پیامبران بزرگ و اوصیای آنها مقایسه می‌کنند، و در این مقایسه روشن می‌شود تا چه اندازه با آنها شباهت دارند.
میانه رو
در قانون عدل الهی هرگز خشک و تر با هم نمی‌سوزند و حتی اگر در یک مملکت عظیم یک نفر خداپرست وظیفه شناس باشد، و دیگران به جرم اعمالشان گرفتار عذاب شوند، خدا آن یک نفر را نجات خواهد داد.
میانه رو
به گفته بعضی از مفسران «همز» ، «غمز» و «رمز» هر سه یک معنی را می‌رساند، منتهی «رمز» به مرحله خفیف، «غمز» از آن شدیدتر و «همز» نهایت شدت را بیان می‌کند.
میانه رو
لازمه «تعدد» همیشه نوعی «تباین» است؛ چرا که اگر دو چیز، از هر نظر واحد باشند یک چیز می‌شوند و دوگانگی معنی نخواهد داشت. بنابراین، اگر برای این جهان، خدایان متعدد فرض کنیم، این چند گانگی بر مخلوقات جهان و نظام حاکم بر آنها اثر می‌گذارد، و نتیجه آن عدم وحدت نظام آفرینش خواهد بود.
میانه رو
اعتقاد به وجود فرزند برای خدا، منحصر به مسیحیان نیست که «عیسی» علیه‌السلام را فرزند حقیقی! او می‌خوانند، این اعتقاد برای مشرکان نیز بود که فرشتگان را دختران خدا می‌پنداشتند، و شاید مسیحیان این عقیده را از مشرکین پیشین گرفته بودند.
میانه رو

حجم

۴۷۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۶۵۲ صفحه

حجم

۴۷۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۶۵۲ صفحه

قیمت:
رایگان