دانلود و خرید کتاب کارت هوشمند ۱ رضـا خلیـلیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کارت هوشمند ۱ اثر رضـا خلیـلیان

کتاب کارت هوشمند ۱

معرفی کتاب کارت هوشمند ۱

کتاب کارت هوشمند ۱ نوشتۀ رضا خلیلیان و وحید امیر و فرهاد گلی در انتشارات کنکاش به چاپ رسیده است.

درباره کتاب کارت هوشمند ۱

کارت هوشمند صفحه‌ای از جنس پلاستیک،، پی‌وی‌سی و... است که تراشه‌ای درون یا روی آن نصب می‌شود. ظرفیت این کارت‌ها تا ۱۰۲۴ کیلوبایت متغیر است. حدود نیم قرن از ورود اولین کارت هوشمند به بازار می‌گذرد که به دلیل کاربردهای متعدد و سرعت زیاد در بسیاری از کشور مورد استفاده قرار گرفت. قابلیت ذخیره‌سازی، پردازش و حفظ امنیت اطلاعات با استفاده از آن‌ها باعث شده است که کاربرد این کارت‌ها به همۀ بخش‌های زندگی انسان توسعه یابد. در کتاب کارت هوشمند ۱ ضمن توصیف سیر تکاملی کارت‌های هوشمند، دیگر سامانه‌های تشخیص هویت به‌ویژه کارت‌خوان بدون تماس بر اساس فناوری فرکانس رادیویی بررسی شده است. درواقع، این کتاب بر کارت هوشمند بدون تماس و دستگاه کارت‌خوان RFID متمرکز شده است.

 کتاب کارت هوشمند ۱ در ۹ فصل تدوین شده است. در فصل اول مبانی و رشد تکاملی کارت هوشمند بررسی شده است. فصل دوم دربارۀ کاربردهای کارت هوشمند است. فصل سوم موضوع فرایند برقراری ارتباط کارت هوشمند با ترمینال مطرح شده است. فصل چهارم انواع کارت هوشمند از نظر نوع تراشه، میزان حافظه و تکنولوژی تشریح شده است. در فصل پنجم کارت شناسایی فرکانس رادیویی معرفی شده است. فصل ششم به تگ‌های RFID و کاربردهای آن پرداخته است. در فصل هفتم امنیت RFID بررسی و تحلیل شده است. در فصل هشتم دیگر سامانه‌های تشخیص هویت تشریح شده‌اند. فصل نهم نرم‌افزار و سخت‌افزار مورد نظر طراحی، پیاده‌سازی و توصیف شده است.

خواندن کتاب کارت هوشمند ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های برق، الکترونیک و کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کارت هوشمند ۱

«کارت مورد نظر در پنج حوزۀ گردشگری، امور بانکی، فرهنگی، رفاهی و خدماتی نیروی انسانی سازمان‌ها به کار گرفته شده است. مزایای آن از قبیل سرعت، دقت، امنیت، موجب افزایش کیفیت آن شده است. استفادۀ آن موجب کاهش هزینه‌ها، محدودیت‌های زمانی و مکانی گردیده است. به‌طور خاص، این کارت هوشمند در سیستم مراقبت‌های پزشکی از راه دور بدون وقفه در نظام سلامت الکترونیک به کار گرفته می‌شود. هرچند که جدیدترین کارت‌های هوشمند چندمنظوره می‌باشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان