دانلود و خرید کتاب شبکه بی سیم محدوده بدن ۱ رضـا خلیـلیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شبکه بی سیم محدوده بدن ۱ اثر رضـا خلیـلیان

کتاب شبکه بی سیم محدوده بدن ۱

معرفی کتاب شبکه بی سیم محدوده بدن ۱

کتاب «شبکه بی سیم محدوده بدن ۱» نوشتۀ رضا خلیلیان، عبدالحسین رضائی و فرهاد مصری نژاد است و انتشارات کنکاش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب شبکه بی سیم محدوده بدن ۱

شبکه‌های بی‌سیم محدودۀ بدن یکی از تکنولوژی‌های جدیدی است که محققان ارائه داده‌اند و در زمین‌های پزشکی و غیرپزشکی کاربرد دارد. این شبکه شامل گره‌های هوشمندی است که بر عملکرد بدن انسان و محیط اطراف نظارت دارد. کاربردهای شبکه‌های بی‌سیم محدودۀ بدن در زمینه‌های مختلف است و می‌توان از آن در زمینۀ مراقبت‌های بهداشتی بیماران، ورزش و سرگرمی افراد، کمک به افراد ناتوان و نظامی استفاده کرد. شبکه‌های بی‌سیم محدودۀ بدن، یک شبکۀ حسگر خاص است که با به‌کارگیری گره‌های حسگر بی‌سیم در محدودۀ بدن فرد، پارامترهای فیزیولوژیکی همانند فشارخون، درجه حرارت بدن، ضربان قلب و سطح قند او را اندازه‌گیری و مانیتورینگ سلامت او را از راه دور ممکن می‌سازد. این گره‌ها اطلاعات حیاتی سلامت انسان را جمع‌آوری کرده و آنها را به یک مرکز اصلی انتقال می‌دهند. این سیستم‌ها با ارائۀ سرویس‌هایی مانند نظارت پزشکی و ارائۀ اطلاعات دارویی و پزشکی و ارتقای حافظه افراد و کنترل دستگاه‌های خانگی و برقراری ارتباط در شرایط اورژانسی می‌توانند کمک قابل‌توجهی به افراد نماید و  هزینه‌های درمانی را به طور قابل‌توجهی کاهش دهند.

 کتاب شبکۀ بی‌سیم محدودۀ بدن ۱ در ۴ فصل تنظیم شده است. فصل اول مفاهیم شبکه‌های بی‌سیم محدودۀ بدن، اهمیت شبکۀ بی‌سیم محدودۀ بدن در مراقبت‌های پزشکی از راه دور، سیر تکاملی، کاربردها و محدودیت‌های آن را تشریح می‌کند. فصل دوم مبانی امنیت شبکۀ بی‌سیم محدودۀ بدن، حملات غیرفعال، حملات فعال، ‌تهدیدهای امنیتی رمزها را بیان کرده و راه‌حل‌های متقابل جهت پیشگیری از حملات برای کاربران ارائه می‌دهد. فصل سوم پیاده‌سازی سیستم امنیت در شبکۀ بی‌سیم محدودۀ بدن، رمزنگاری و رمزگشایی علائم حیاتی در شبکۀ بی‌سیم محدودۀ بدن، توصیف رمزنگاری بر اساس مدیریت کلید، بلوک دیاگرام رمزنگاری شبکۀ حسگر بدن با مدیریت کلید و معماری BAES را توضیح می‌دهد و فصل چهارم ارزیابی سیستم امنیت شبکه‌های بی‌سیم محدودۀ بدن، به ابزارهای ارزیابی و نظارت بر امنیت شبکۀ بی‌سیم محدودۀ بدن، تحلیل امنیت، موانع پیاده‌سازی مکانیزم‌های امنیتی رایج و حملات مختلف مربوط می‌شود.

خواندن کتاب شبکه بی سیم محدوده بدن ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با شبکه‌‌های بی‌‌سیم آشنا شوند، دانشجویان رشته‌‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات و مدیران بخش فناوری اطلاعات پیشنهاد می کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان