دانلود و خرید کتاب مدل های نوین ارزش گذاری مالی کسب و کارهای نوپا محمد رحیمی کلیشادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدل های نوین ارزش گذاری مالی کسب و کارهای نوپا اثر محمد رحیمی کلیشادی

کتاب مدل های نوین ارزش گذاری مالی کسب و کارهای نوپا

معرفی کتاب مدل های نوین ارزش گذاری مالی کسب و کارهای نوپا

کتاب الکترونیکی مدل های نوین ارزش گذاری مالی کسب و کارهای نوپا نوشتهٔ محمد رحیمی کلیشادی و طیبه مرادی از انتشارات بورس است. این کتاب نقش شرکت‌های استارتاپی را بر رشد و توسعه اقتصادی کشورها و روش‌های ارزش‌گذاری استارتاپی با فناوری پیشرفته را معرفی می‌‌کند.

درباره کتاب مدل‌های نوین ارزش‌گذاری مالی کسب و کارهای نوپا

ویژگی کتاب مدل‌های نوین ارزش‌گذاری مالی کسب و کارهای نوپا این است که‌ به صاحبان و بنیانگذاران کسب و کارهای استارتاپی، دید کاملی در مورد ارزش کسب و کارشان می‌دهد.

همچنین به داوران و ارزش‌گذاران استارتاپ‌ها دید کامل‌تری نسبت به فرآیند ارزش‌گذاری، روش‌ها و مدل‌های نوین ارزش‌گذاری می‌دهد تا بتوانند در مسیر پر فراز و نشیب ارزش‌گذاری، با دید علمی و تجربی دقیق‌تری این مسیر را طی کنند.

با گسترش بازارهای مالی و با توجه به نیاز روز‌افزون دانشجویان و پژوهشگران، مدیران، مشاوران، و سرمایه گذاران و علاقه‌مندان به موضوع بازار سرمایه آموزش عمومی و تخصص در حوزه بازارهای مالی بیش از پیش اهمیت یافته است. کتاب ضمن این که نقش استارتاپ‌ها در اقتصاد کشورها را توضیح می‌دهد، مهم‌ترین استارتاپ‌های ایران و جهان را معرفی می‌کند. سپس روشی نوین و‌ معتبر را که ترکیبی از روش جریان‌های نقدی تنزیل شده و مدل سرمایه‌گذاری خطر پذیر هست را ارائه می‌کند. در بخش‌های بعدی کتاب خواننده با روش‌های ارزش‌گذاری استارتاپی با فن‌آوری پیشرفته، مدل جدید ارزش‌گذاری بر مبنای اختیارات واقعی، مدل نوین و ساده ارزش گذاری استارتاپ‌ها درجهان آشنا می‌شود.

این کتاب از چارچوب‌های نظری فراتر رفته و با مثال‌های کاربردی از همه جای دنیا، کاربرد روش‌های اثرگذاری را توضیح داده است.

امروزه نقش شرکت‌های نوپا و استارتاپی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. شرکت‌های نوپا نیروی محرک اصلی رشد و توسعه اقتصادی هستند و با مطالعه بر روی زیست بوم و کسب و کار و کار آفرینی می‌توان به این نتیجه رسید که سرمایه گذاری نهادهای مالی بر روی این کارها بیشتر شده است و این موضوع می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ اقتصادی جهان باشد. در واقع کار آفرینان نیروی لازم را برای رشد اقتصادی فراهم می‌کنند.

متأسفانه علم ارزش گذاری استارتاپ‌ها در کشور ما هنوز به بلوغ نرسیده است و در اکثر مواقع، ارزش گذاری این کسب و کارها صرفاً بر اسای سلیقه سرمایه گذاران انجام می‌شود. این کتاب ضمن معرفی مفهوم ارزش‌گذاری و چالش‌های مربوط به ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا، به روش‌های نوین ارزش گذاری این کسب و کارهای جدید پرداخته است.

برخی از فصل‌های کتاب مدل‌های نوین ارزش‌گذاری مالی کسب و کارهای نوپا به این قرار است:

فصل اول: مفاهیم اولیه استارتاپ‌ها

فصل دوم: روش‌های نوین ارزش گذاری استارتاپ‌ها

الف: دارایی‌های موجود

ب: مدل‌های نوین ارزش‌گذاری مالی کسب‌و‌کار‌های نوپا

فصل سوم: ارزیابی اولیه از شرکت‌های استارتاپی با فن آوری پیشرفته

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اختیار معامله واقعی به عنوان ابزاری برای ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپا

فصل پنجم: سایر مدل‌های نوین ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها

خواندن کتاب مدل‌های نوین ارزش گذاری مالی کسب و کارهای نوپا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های مختلف علم اقتصاد، مدیران و مشاوران سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران و نیز علاقه‌مندان به موضوعات بازار سرمایه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدل‌های نوین ارزش گذاری مالی کسب و‌کارهای نوپا

«امروزه استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا جایگاه ویژه‌ای در جهان پیدا کرده‌اند. به شکلی که بخش زیادی از تولید ناخالص ملی کشورها ناشی از فعالیت این کسب و کارها در اقتصاد است. ستارتاپ ؛ یک شرکت کوچک است که مهم‌ترین ویژگی آن؛ دانش بنیان بودن و جدید بودن آن است. این کسب و کارها اغلب حول ایده‌های خلاقانه و نوآورانه می‌چرخند و صاحبان و مدیران آنها هم اغلب افراد نوپا و خوش فکری هستند که به دنبال کسب درآمد هستند. در کشور ایران نیز، سال‌ها است که؛ استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا رشد خوبی داشته‌اند، به طوری که بسیاری از متخصصان بر این باورند؛ که در آینده‌ای نه چندان دور بخش زیادی از رشد اقتصادی ایران وابسته به حضور این کسب و کارها در فضای اقتصادی کشور است.»

نظرات کاربران

Smr Vakili
۱۴۰۲/۰۹/۱۷

١٧ صفحه نمونه کتاب هست، ٨ صفحه اش خالی، ٢ صفحه سخن ناشر، ٢ صفحه سخن مترجمان، ٣ صفحه هم فهرست کتاب. بعدم مقدمه. این نمونه کتاب واقعا به چه دردی میخوره!؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۳۶,۰۰۰
۲۰%
تومان