دانلود و خرید کتاب ماکرونویسی و برنامه نویسی کاربردی به زبان VBA در Excel علی فاتحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماکرونویسی و برنامه نویسی کاربردی به زبان VBA در Excel اثر علی فاتحی

کتاب ماکرونویسی و برنامه نویسی کاربردی به زبان VBA در Excel

معرفی کتاب ماکرونویسی و برنامه نویسی کاربردی به زبان VBA در Excel

کتاب ماکرونویسی و برنامه نویسی کاربردی به زبان VBA در Excel نوشتهٔ علی فاتحی است. انتشارات بورس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ماکرونویسی و برنامه نویسی کاربردی به زبان VBA در Excel

کتاب ماکرونویسی و برنامه نویسی کاربردی به زبان VBA در Excel دررابطه‌با حوزهٔ مالی، مهندسی، علوم پایه و اداری سخن گفته است. نرم‌افزار اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحهٔ گسترده است که درحال‌حاضر میلیون‌ها نفر در جهان آن را به کار می‌گیرند. کاربرد این نرم‌افزار آن چنان گسترده شده است که در بسیاری از زمینه‌ها توسط کاربران عادی و متخصص مورداستفاده قرار می‌گیرد. شرکت مایکروسافت در نسخه‌های جدید اکسل، امکانات بیشتری قرار داده و کار را برای کاربران این نرم‌افزار از گذشته آسان‌تر کرده است. برای یادگیری این کتاب به مهارت و تجربهٔ قبلی برنامه‌نویسی نیاز ندارید. این کتاب برای کاربران در همهٔ سطوح از مبتدی تا عالی قابل‌استفاده است. باتوجه‌به کاربردی‌بودن کتابْ مفاهیم، قابلیت‌ها و دستورات به زبانی ساده و با استفاده از مثال‌های متعدد آموزش داده شده‌اند و مثال‌ها به‌گونه‌ای هستند که بسیاری از آن‌ها می‌توانند به‌عنوان نمونه و الگو برای حل مسائل واقعی به کار روند.

انتشارات بورس رسماً از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. چشم‌انداز این انتشارات، مرجعیت در انتشار کتاب‌های مالی در سطح ایران و منطقه است. این انتشارات افزون بر چاپ کتاب، اقدام به نشر بولتن‌ها، فصل‌نامه‌های سازمان بورس و نیز محصولات نرم‌افزاری همچون دی‌وی‌دیِ حاوی متن کتاب، کتاب صوتی و فلش‌کارت کرده است. مجموعهٔ «کندو» هم یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات بورس است که با رویکرد آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح سواد و هوش مالی گروه کودک و نوجوان پدید آمده است.

انتشارات بورس که بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده، با نظر به گسترش بازارهای مالی و باتوجه‌به نیاز روزافزون طیف گسترده‌ای از دانشجوها و پژوهشگرهای رشته‌های گوناگون (اقتصاد، مدیریت‌ها، مشاورهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذارها و دوستداران موضوعات مربوط به بازار سرمایه و...) تصمیم گرفته با هدف گسترش فرهنگ سرمایه‌داری در دارایی‌های مالی اقدام به انتشار کتاب‌هایی مرتبط کند.

خواندن کتاب ماکرونویسی و برنامه نویسی کاربردی به زبان VBA در Excel را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ماکرونویسی و برنامه‌نویسی کاربردی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۱ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۱ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان