دانلود و خرید کتاب تاثیر اعتیاد اینترنتی بر اضطراب و خلاقیت دانش آموزان مهدی آرامیان جود
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاثیر اعتیاد اینترنتی بر اضطراب و خلاقیت دانش آموزان اثر مهدی آرامیان جود

کتاب تاثیر اعتیاد اینترنتی بر اضطراب و خلاقیت دانش آموزان

معرفی کتاب تاثیر اعتیاد اینترنتی بر اضطراب و خلاقیت دانش آموزان

کتاب تاثیر اعتیاد اینترنتی بر اضطراب و خلاقیت دانش آموزان نوشتۀ مهدی آرامیان جود و ویراستهٔ محدثه طهماسبی فر و فائزه علی زاده است. این کتاب را انتشارات هورین منتشر کرده است.

درباره کتاب تاثیر اعتیاد اینترنتی بر اضطراب و خلاقیت دانش آموزان

وابستگی شدید افراد به اینترنت و فضای مجازی یک نوع اعتیاد است. اعتیاد یعنی وابستگی شدید افراد به چیزی که نبودش باعث خلل در روند زندگی عادی فرد شود. امروزه کم نیستند افرادی که وابستگی شدیدی به اینترنت و فضای مجازی دارند. از سال ۲۰۰۸ در کشورهای آسیایی (به‌ویژه کشور چین) در طبقه‌بندی، اختلالات اعتیاد به اینترنت به‌عنوان یک اختلال به رسمیت شناخته شد. برخی از دانش‌آموزان به‌محض بیدارشدن از خواب به‌سراغ گوشی همراه می‌روند و تا تعدادی پیام را نخوانند و استوری‌های افرادی را که شاید حتی آن‌ها را نمی‌شناسند نبینند، هیچ کاری انجام نمی‌دهند. در هر فرصت کوتاهی که پیدا کنند به‌سراغ موبایل می‌روند. گاه شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند و بدون هیچ ضرورتی فقط در شبکه‌های اجتماعی مختلف، پست‌ها و پیام‌های اغلب بی‌ارزش را چک می‌کنند. این روند در طولانی‌مدت ممکن است باعث مشکلات خواب و اختلالات گوناگون مثل استرس کنترل‌نشده و... شود. گفته شده است که افراد عادی روزانه ۱۰۰ بار تلفن همراه خود را چک می‌کنند، اما افراد مبتلا به اعتیاد به تلفن همراه ۹۰۰ بار این کار را انجام می‌دهند. اگر شما هم فکر می‌کنید تعداد بازدید روزانهٔ شما از گوشی همراهتان به این عدد نزدیک است، پس تا دیر نشده به‌دنبال راهی برای حل مشکل اعتیاد به موبایل باشید و راه‌های ترک عادت‌های بد را پیدا کنید. کتاب تاثیر اعتیاد اینترنتی بر اضطراب و خلاقیت دانش آموزان در این مسیر به شما کمک می‌کند.

خواندن کتاب تاثیر اعتیاد اینترنتی بر اضطراب و خلاقیت دانش آموزان را به چه کسانی پیشنهاد می‌ کنیم

مطالعهٔ این کتاب به والدین، مربیان و کسانی که با کودکان و نوجوانان ارتباط دارند، پیشنهاد می‌شوند.

بخشی از کتاب تاثیر اعتیاد اینترنتی بر اضطراب و خلاقیت دانش آموزان

«طبق نظر مشاوران تحصیلی شما فقط می‌توانید بعد از هر ۴ ساعت مطالعه: به گوشی همراه خود نگاه کنید. اگر مجبور شدید زودتر به سراغ گوشی بروید، می‌توانید به کمک هشداردهنده گوشی فقط ۱۰ دقیقه زمان استفاده داشته باشید.

مدت‌زمان استفاده از گوشی را به کمک نرم‌افزار محاسبه کنید. قطعاً نمی‌توانید این زمان را مثلاً از ۶ ساعت استفاده روزانه به‌یک‌باره به ۱ ساعت برسانید. پس به‌صورت تدریجی و روزانه این زمان را کم کنید می‌توانید از یک روش تشویقی استفاده کنید. مثلاً هر روز که ساعت استفاده شما کمتر شد، یک جایزه برای خودتان در نظر بگیرید.

یکی دیگر از راه‌های درمان اعتیاد به فضای مجازی این هست که اپلیکیشن‌ها و بازی‌های غیرمفید را از موبایلتان پاک کنید.

در زمان مطالعه حتماً گوشی همراه خود را خاموش کنید و در بیرون از اتاق بگذارید. خیلی از دانش‌آموزان از گوشی همراه برای دیدن ساعت و یا استفاده از ماشین‌حساب استفاده می‌کند این کار اشتباه است؛ چون شما می‌خواهید ساعت را ببینید، اما همان موقع یک پیام را می‌بینید و این باعث می‌شود به دنبال آن پیام و پیام‌ها و عکس‌های دیگر بروید و وقتی به خود می‌آیید متوجه می‌شوید چندین ساعت در فضای مجازی بوده‌اید. پس برای دیدن ساعت و ماشین‌حساب از موبایل استفاده نکنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان