دانلود و خرید کتاب بوم بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی راج ونکاتسان ترجمه یاسر نثاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بوم بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی اثر راج ونکاتسان

کتاب بوم بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی

معرفی کتاب بوم بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی

کتاب «بوم بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی» نوشتۀ راج ونکاتسان و جیم لکینسکی و ترجمۀ یاسر نثاری است و انتشارات اندیشه احسان آن را روانۀ بازار کرده است. 

درباره کتاب بوم بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی

می‌دانیم که بازاریابی در حال تغییر است و امروزه کسب‌وکاری که مبتنی بر هوش مصنوعی باشد برنده است؛ بنابراین زمان بسیار اهمیت دارد و سازمان‌ها نباید صرفاً در حال پیاده‌سازی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در فعالیت‌های بازاریابی خود باشند بلکه باید فعالیت اثرگذار خود را آغاز کنند. آن‌ها باید بدانند تأخیر یا نادیده‌گرفتن پیاده‌سازی هوش مصنوعی هزینۀ زیادی دارد. کتاب بوم بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی با مثال‌هایی که ارائه می‌دهد هم روش به‌کارگیری هوش مصنوعی در بازاریابی را به زبان ساده به خوانندگان آموزش می‌دهد و هم باعث ایجاد تغییر در نگرش فعالان حوزۀ بازاریابی می‌شود.

کتاب چهارفصل و شانزده بخش دارد. فصل اول مفاهیم کلی کتاب را به خواننده ارائه می‌دهد تا بداند چه چیزهایی قرار است یاد بگیرد. فصل دوم به بحث درباره دو مدل کسب‌وکاری که برای فعالیت‌های فناور محور چارچوب ارائه کرده‌اند می‌پردازد. هدف این است که افراد بتوانند مدل کار خود را بررسی کنند و بدانند که کدام مدل از مدل‌های شبکه‌ای برای کار آنها مناسب است. فصل سوم به خواننده می‌گوید که بوم بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی ۵ مرحله دارد: زیرساخت، آزمون، بسط و توسعه، تحول و درآمدزایی. و این ۵ مرحله از طریق تحقیقات فراوان و مصاحبه و گفتگوی بسیار با برندهایی که در استفاده از هوش مصنوعی عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته‌اند، به‌دست آمده است. در هر بخش از این فصل نمونه هایی از برندهای موفق ارائه می‌شود. فصل چهارم هم به بحث دربارۀ موانع بر سر راه استفاده و پیاده سازی هوش مصنوعی می‌پردازد و هم راه‌حل های مفیدی ارائه می‌دهد.

کتاب بوم بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی در واقع نقشۀ راهی است که فعالان حوزۀ بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ با استفاده از آن می‌توانند یک طرح بازاریابی مؤثر ایجاد کنند. طرحی که برای پیاده‌سازی اثربخش هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در بازاریابی ضروری است و راهکاری عملی و قابل‌پیاده‌سازی برای پیشرفت و پیشبرد اهداف سازمان‌ها باشد.

خواندن کتاب بوم بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان و فعالان حوزه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بوم بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی

«قهوه را در نظر بگیرید. زمانی که اپلیکیشن استارباکس را باز می‌کنید، نه‌تنها می‌توانید دقیقاً آنچه که می‌خواهید سفارش دهید (مثلاً قهوه سرد بدون چربی با چند قطره شربت تافی‌نات در ساعت دو بعدازظهر)، بلکه اپلیکیشن با شناختی که از شما بر اساس رفتار خرید پیشین و ترجیحات شما پیدا کرده، به شما نوشیدنی‌ها و غذاهای جدید را پیشنهاد می‌دهد. کارمکس می‌داند که شما انتظار ارائهٔ خدمات شخصی‌سازی شده در این سطح را دارید – این خدمات شامل پیام‌های ارتباطی تا تجربه‌ای است که در فروشگاه به دست می‌آورید. کارمکس می‌خواهد تا آنجا که می‌تواند شما را شناخته و در مورد شما اطلاعات جمع کند تا بتواند نیازها و اولویت‌های شما را پیش‌بینی کند. شایان‌ذکر است که آنها سرمایه‌گذاری هنگفتی برای انجام این کارها کرده‌اند»

«باید بدانید که ما در عصر کوران اطلاعاتی هستیم که نظرات متعددی در باب هوش مصنوعی و مزایای آن در بازاریابی مطرح شده است. در صد سال گذشته، بازاریابی از فرآیندی تحت نظارت کامل انسان به فرآیندی با کمک ماشین و در نهایت فرآیند کاملا ماشینی بدل شده است. پیشنهاداتی که به مصرف‌کننده براساس نظم و نظام فروشنده و تحت نظارت کامل انسانی ارائه می‌شده، قدمتی به اندازه خرید و فروش دارد. مصرف‌کنندگان همواره به‌دنبال پیشنهادات خرید محصول و یا برند از افرادی بودند که به آنها اعتماد و علاقه داشتند»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

حجم

۹۹۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

قیمت:
۹۶,۶۰۰
تومان