دانلود و خرید کتاب مهارت های حرفه ای، مهارت های مدیریت و سرپرستی موفق وحید ناصحی فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت های حرفه ای، مهارت های مدیریت و سرپرستی موفق اثر وحید ناصحی فر

کتاب مهارت های حرفه ای، مهارت های مدیریت و سرپرستی موفق

معرفی کتاب مهارت های حرفه ای، مهارت های مدیریت و سرپرستی موفق

کتاب «مهارت های حرفه ای، مهارت های مدیریت و سرپرستی موفق» نوشتۀ وحید ناصحی فر، حمید استادی جعفری و امین بدلی است و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مهارت های حرفه ای، مهارت های مدیریت و سرپرستی موفق

مهارت‌های مدیریتی شامل ویژگی‌هایی می‌شود که مدیران سازمان‌ها به آن نیازمند هستند تا آن‌ها را به مدیرانی موفق تبدیل کند که فعالیت‌هایشان را باتوجه‌به اهداف سازمان‌ها و شرکت‌ها پیش می‌برند. آن‌ها برای اینکه بتوانند افراد شاغل در سازمان را به‌درستی مدیریت کنند و نتیجه‌های مطلوبی بگیرند ناگزیر به کسب مهارت‌های مدیریتی هستند.

یک مدیر یا سرپرست چه ویژگی یا مهارتی را باید داشته باشد؟ مدیر حرفه‌ای کیست؟ وحید ناصحی فر، حمید استادی جعفری و امین بدلی، نویسندگان کتاب مهارت های حرفه ای،‌مهارت های مدیریت و سرپرستی موفق مهارت‌های مختلف از جمله رفتاری و مدیریتی را به خوانندگان آموزش می‌دهند. مهارت‌هایی که آموختن و آگاهی از آن‌ها برای فعالان حوزۀ کسب و کار امری ضروری است.

کتاب مهارت‌های حرفه‌ای،مهارت‌های مدیریت و سرپرستی موفق ۳۴ فصل دارد و  به‌عنوان منبع آموزشی برای درس آموزش مهارت‌های حرفه‌ای برای كارشناسان و دانشجویان دوره‌های مختلف از جمله دوره‌های MBA و DBA قابل‌استفاده است.

 فصل‌های بخش آموزش مهارت‌های حرفه‌‌ای عبارت است از: مدیریت بر خود، هوش كسب‌وكار، مهارت‌های هوش هیجانی، مهارت‌های مهندسی فكر، مهارت‌های پیگیری، مهارت‌های خودباوری و عزت‌نفس، مهارت‌های اعتمادبه‌نفس، مهارت‌های مدیریت روابط، مهارت‌های مدیریت استرس، مهارت‌های ارتباطات، مهارت‌های مدیریت زمان، مهارت‌های مذاكرات تجاری، بازاریابی چریكی، مهارت‌های رفتار سیاسی، مهارت‌های آداب تجاری، مهارت‌های برندسازی شخصی و مهارت‌های ارائه و سخنرانی.

بخش مربوط به مهارت‌های مدیریت و سرپرستی موفق عبارت است از: مهارت‌های خلاقیت و نوآوری، ویژگی‌های مدیران، مهارت‌های حل مسائل و مشكلات، الگوی رفتار فردی، مهارت‌های مدیریت انگیزش، مهارت‌های تیم‌سازی، مهارت‌های مدیریت تعارضات، مهارت‌های تصمیم‌گیری، مهارت‌های مدیریت كاركنان، مهارت‌های رفتار شهروندی سازمانی، مهارت‌های رهبری، مهارت‌های مدیریت جلسات، مهارت‌های طراحی استراتژی خوب، مهارت‌های طراحی سازمان چابك، مهارت‌های مدیریت تغییر و مهارت‌های بهبود سازمانی.

خواندن کتاب مهارت های حرفه ای، مهارت های مدیریت و سرپرستی موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های خودیاری، موفقیت، مدیریت کسب‌وکار و همچنین مدیران، سرپرستان خصوصاً در بانک‌ها، شركت‌های بیمه، كارگزاری‌‌ها و شركت‌های پخش پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مهارت های حرفه ای، مهارت های مدیریت و سرپرستی موفق

«مدیریت بر خود: از تکنیک‌های فردی بوده که به‌مثابه خودسازی می‌باشد مهارت‌های مختلف مدیریت بر خود شامل موارد زیر است: تعیین هدف: به مفهوم داشتن اهداف کوتاه‌مدت و میان‌مدت و بلندمدت می‌باشد. قدرت فکر: به مفهوم استفاده از قدرت فکر برای شناسایی مسائل و مشکلات و ارائۀ راه‌حل است. مدیریت استرس و مهارت‌های درون‌فردی: به مفهوم تسلط بر خود بوده و تحت‌تأثیر هوش هیجانی EQ می‌باشد. مدیریت استرس در مباحث بعدی به‌صورت مفصل توضیح داده خواهد شد. در مدیریت استرس به دنبال شناسایی نشانه‌های استرس، یافتن ریشه‌های استرس و دستیابی به راه‌حل‌های مدیریت استرس هستیم. عزت‌نفس: به مفهوم ارزش قائل‌شدن به خود می‌باشد که می‌توانند به‌صورت افراط‌وتفریط بروز نماید در حالت کمبود عزت‌نفس ممکن است فرد دچار کم‌رویی و خجالتی بودن باشد و در صورت زیاد بودن عزت‌نفس ممکن است فرد دچار اختلال قلدری و پررو گری باشد». 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۹۹۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۱۰۴,۰۰۰
تومان