دانلود و خرید کتاب ایجاد صمیمیت در ارتباطات فرشید نادری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایجاد صمیمیت در ارتباطات اثر فرشید نادری نژاد

کتاب ایجاد صمیمیت در ارتباطات

معرفی کتاب ایجاد صمیمیت در ارتباطات

کتاب ایجاد صمیمیت در ارتباطات نوشتهٔ فرشید نادری نژاد است و انتشارات ایماد آن را منتشر کرده است. این کتاب جلد پنجم از مجموعهٔ ستاره ارتباطات شو است.

درباره کتاب ایجاد صمیمیت در ارتباطات

این جمله را همیشه شنیده‌اید: «هیچکس به تنهایی نمی‌تواند موفق شود.» در طول سال‌ها، افرادی که به نظر می‌آید «همه چیز دارند» قلب و ذهن صدها نفر دیگر را تسخیر کرده‌اند تا به آنان نیرو بدهند و باعث شوند که ریشهٔ آنان قوی‌تر شده و به بالای هر نردبانی که می‌خواهند برسند.

افرادی که قصد دارند به این مرحله برسند، همیشه در پایین نردبان هستند و به افرادی که در آن بالا هستند نگاه می‌کنند و به آن‌ها توهین می‌کنند. و وقتی که افرادی که در بالای نردبان هستند، به آن‌ها عشق محبت و یا کار نمی‌دهند، فکر می‌کنند که عضو گروهی خاص هستند و یا به آن‌ها تهمت می‌زنند که عضو یک شبکه مخفی هستند و با این کار سر خودشان را به سقف شیشه‌ای بالا سرشان می‌زنند.

افراد پایین نردبان، هیچوقت متوجه نمی‌شوند که این طرد شدن، به دلیل اشتباه خودشان بوده است. آن‌ها نمی‌دانند که خودشان روابط را تخریب کرده‌اند. از بین رفتن دوستی و یا هر چیز دیگری تنها به دلیل اشتباهات ارتباطی آنان بوده. در حالی که افراد محبوب، کیسه‌هایی از ترفند، یا عصایی جادویی به همراه دارند که به هر چیز برخورد کند، آن را تبدیل به موفقیت می‌کند.

اما در این کیسهٔ ترفند چه چیزهایی است؟ چیزهای زیادی را پیدا می‌کنید، یک ماده که باعث قوت دوستی می‌شود، یک جادو که باعث غلبه بر ذهن‌ها می‌شود و یک حقه که باعث می‌شود افراد عاشق‌شان شوند؛ همچنین قابلیتی دارند که باعث می‌شود مدیران آنان را استخدام کنند و سپس ارتقای شغلی بدهند. شخصیتی دارند که باعث می‌شود مشتریان پیش خودشان برگردند و توانایی دارند که باعث می‌شود مشتریان فقط از آن‌ها خرید کنند و نه از رقبای‌شان.

هر کدام از ما چند تا از این تکنیک‌ها و ترفندها را در کیسه‌هایمان داریم، اما بعضی از ما بیشتر از بقیه کیسهٔ خود را پر کرده‌ایم. آن‌هایی که تعداد زیادی از آن‌ها دارند، برندگان واقعی زندگی هستند.

سری کتاب‌های «ستارهٔ ارتباطات شو» به شما ۹۱ عدد از این ترفندها را که افراد موفق هر روز از آنان استفاده می‌کنند یاد می‌دهد. تا شما هم بتوانید از آن‌ها استفاده کنید و به همه خواسته‌های زندگی‌تان دست پیدا کنید.

خواندن کتاب ایجاد صمیمیت در ارتباطات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ کتاب‌هایی با موضوع توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ایجاد صمیمیت در ارتباطات

«اگر به بالا نگاه کنید و با دقت به پرواز پرندگان نگاه کنید، می‌بینید که فنچ‌ها با فنچ‌ها پرواز می‌کنند، پرستوها با پرستوها آواز می‌خوانند، کبوتران با کبوتران غذا می‌خورند. بین گروه‌های مختلف تفاوت وجود دارد. شما هیچوقت نمی‌بینید که یک فنچ با پرستو آواز بخواند و هیچوقت نمی‌بینید که کبوتران با فنچ‌ها پرواز کنند. یک ضرب‌المثل کوتاه‌تر برای این موضوع وجود دارد: کبوتر با کبوتر، باز با باز.

خوشبختانه انسان‌ها از پرندگان باهوش ترند. حداقل در یک مورد: ما مغزهایی داریم که به وسیله آن‌ها می‌توانیم از تعصب دوری کنیم. انسان‌های واقعا باهوش با یکدیگر کار می‌کنند، بازی می‌کنند و با یکدیگر غذا می‌خورند. آیا این به این معناست که سطح آسایش آن‌ها بالاست؟ خب این موضوع بستگی به هر شخص دارد. هدف ما در اینجا بررسی دلایل این نفاق و جدایی نیست. هدف ما این است که شک و شبهه‌ای در این موضوع نماند که مطمئن شوید اشخاص در کار کردن و یا لذت بردن در کنار شما، کاملا احساس آرامش و راحتی دارند.

این موضوع ثابت شده است که مردم از افرادی که با آنان ارزش‌های مشترکی در زندگی دارند دریافتی‌های بهتری دارند. در تحقیقاتی که انجام شد به اشخاص در ابتدا آزمونی بر اساس شخصیت و باورها داده شد. و سپس افراد را ۲ به ۲ تقسیم کردند تا با یکدیگر زمان بگذرانند. قبل از این کار، به نصف این گروه‌های ۲ نفره گفته شد که بسیار باورهای شبیه به هم دارند و به گروه دیگر گفته شده بود که باورهای شما اصلا شبیه به هم نیست. در حالی که هیچ یک از این دو گفته، صحیح نبود.

بعد از این مرحله از آن‌ها سوال شد که چقدر به طرف مقابل‌شان علاقه‌مند هستند. افرادی که فکر می‌کردند باورهایی یکسان دارند همدیگر را بسیار بیشتر از افرادی که فکر می‌کردند باورهایی مخالف دارند دوست داشتند و این موضوع نمایانگر این است که ما به افرادی که باور داریم شبیه به ما هستند، کشش بیشتری داریم.

ما با افرادی که حس می‌کنیم ارزش‌ها و باورهایی یکسان با آن‌ها داریم، کار و یا روابط دوستی‌مان را خیلی ساده‌تر پیش می‌بریم. به همین منظور در این کتاب ۷ تکنیک را مورد بررسی قرار می‌دهیم که باعث ایجاد حس تشابه بین شما و هر کسی که شما می‌خواهید خواهند شد.

علاوه بر ایجاد روابط بهتر با مشتریان، دوستان و همکاران، استفاده از این تکنیک‌ها باعث به وجود آمدن درک عمیق‌تر و همدلی بیشتر با افراد از تمامی نژادها با تمامی پیشینه‌ها می‌شود؛ از سوی دیگر درهایی را برای شما باز می‌کنند که ممکن است قبلا بسته بوده باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

حجم

۳۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۴ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۲۰۰
تومان