دانلود و خرید کتاب آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند (خلاصه کتاب) کال نیوپورت ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند (خلاصه کتاب) اثر کال نیوپورت

کتاب آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند (خلاصه کتاب) نوشتهٔ کال نیوپورت و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب فرمول‌های رضایت شغلی است.

درباره خلاصه‌کتاب آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند

با مطالعهٔ این خلاصه‌کتاب می‌آموزید چگونه کسب مهارت در شغلتان به دوست داشتنِ آن می‌چربد؟

این روزها صفحات هر کتاب انگیزشی و الهام‌بخشی را که باز می‌کنید، از شما می‌خواهد که تنها به دنبال شغلی باشید که با همه وجودتان به آن عشق می‌ورزید. تمام کسانی که به موفقیت‌های چشمگیری هم رسیده‌اند، به شما پیشنهاد می‌دهند که عشق به کار را سرلوحه زندگی‌تان قرار دهید.

استیو جابز در سال ۲۰۰۵ در یک سخنرانی الهام‌بخش گفت که همه ما موظف هستیم تنها به‌دنبال چیزی باشیم که عاشقانه دوستش داریم و اشتیاق خود را دنبال کنیم، به هنر عشق‌ورزی به کار و پشتکار برای یافتن شغل مورد علاقه تأکید کرد؛ سپس در ادامه صحبت‌هایش از حضار خواست مادامی که علاقه قلبی‌شان را نیافتند، دست از تلاش برندارند.

این سخنرانی آتشین می‌توانست هر کسی را سر ذوق آورد، نانواها را از شانه زنی خمیر نان مأیوس کند و جوش‌کارها را در پی پیدا کردن شغلی کند که همیشه آرزویش را داشته‌اند. باوجوداین، اگر کاری که به آن عشق می‌ورزید را بیابید و بعد از مدتی شور و هیجان اولیه‌تان،‌ جای خود را به تکرار و روزمرگی دهد تکلیف چیست؟ اگر حتی در آن شرایط باز هم از خود بپرسید که آیا انتخاب اشتباهی مرتکب شده‌اید، چه؟ آیا باز هم دست از کار می‌کشید و به سراغ شغل آتشین دیگری خواهید رفت؟

تابه‌حال از خودتان پرسیده‌اید که چرا بعضی از افراد حتی کارهایی که علاقه‌ای به انجامش ندارند را با عشق و اشتیاق انجام می‌دهند؟ چرا آن‌ها باوجود اینکه همانند ما زمان‌ زیادی را صرف کاری کرده‌اند، همچنان شور و اشتیاق خود را برای انجام کارشان حفظ کرده‌اند؟

کال نیوپورت در این کتاب برخلاف همه کسانی که شما را به یافتن شغل مورد علاقه‌تان ترغیب می‌کنند، حرف جدیدی برای گفتن دارد.

درعوض به‌جای گوش دادن کورکورانه‌‌ٔ سخنان رهبران الهام‌بخش باید اعمال آن‌ها را مورد بررسی قرار داد. در این کتاب خواهید آموخت که چگونه وقت خود را صرف شغل فعلی‌تان کرده و با همه وجود به آن‌چیزی که انجام می‌دهید عشق بورزید. در هر شغلی باید آن‌چنان عالی و برجسته عمل کرد که هیچ‌کس جسارت نادیده گرفتن‌تان را نداشته باشد. تنها در سایه کار متمرکز و کسب مهارت حرفه‌ای است که هر شغل ساده‌ای را تبدیل به یک فعالیت بی‌نظیر خواهید کرد. فرقی نمی‌کند در چه جایگاهی هستید، چه شاطر یک نانوایی ساده باشید و چه کارمند پشت میز نشین یک شرکت بزرگ، کسب مهارت و درخشیدن در جایگاه فعلی‌تان همه چیزی است که به آن نیاز دارید.

خواندن خلاصه‌کتاب آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ خلاصه‌کتاب‌هایی با موضوع توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند

«از طریق قانون ۱۰ هزار ساعت می‌توان تبدیل به یک استعداد جهانی شد. با این حال بسیاری از ما سال‌هاست که دوچرخه‌سواری می‌کنیم، پس چرا تبدیل به یک دوچرخه‌سوار حرفه‌ای نشده‌ایم؟ همه ما از کودکی با زبان مادری‌مان بزرگ شده‌ایم اما چرا نمی‌توانیم از مهارت‌های ارتباطی جهت ایجاد روابطی بهتر سود ببریم؟ آیا قانون ۱۰ هزار ساعت هم یک شعار توخالی است؟

موضوع مهم خارج شدن از منطقه امن است. دانش‌آموزانی که به‌عنوان استعدادهای درخشان شناسایی می‌شوند، وقت خود را صرف یادگیری موضوعات تکراری نمی‌کنند. همانطور که توضیح دادیم، هرگاه وارد چالش جدیدی شدید و همچنان به مسیرتان ادامه دادید، امکان رشد بیشترتان فراهم خواهد شد.

اگر وقت خود را برای یادگیری موضوعاتی که قبلا آموخته‌اید هدر دهید، هرچقدر هم زمان برای این‌کار صرف کنید، باز هم نتیجه خوبی دریافت نخواهید کرد.

با این دیدگاه نمودار رشد شما همچنان روی نقطه‌ای ثابت باقی مانده و با رضایت نسبی که از خودتان دارید، فقط خودتان را فریب خواهید داد.

اگر همچنان به یادگیری موضوعات تکراری علاقه دارید و حاضر به خارج شدن از منطقه امن‌تان نیستید، فرصت تمرین آگاهانه و مشاهده نتایج درخشان را از خود دور کرده‌اید.

تنها با آموختن مهارت‌های چالش‌برانگیز و استمرار در یادگیری خواهید توانست سرمایه شغلی‌تان را افزایش داده و بدرخشید.

اگر با چنین تفکری تمرینات آگاهانه‌تان را شروع کنید، آن‌وقت است که قانون ۱۰ هزار ساعت می‌تواند شما و مهارت‌های‌تان را به تمام جهان معرفی کند؛ آن‌زمان است که دیگر تبدیل به یک استعداد جهانی شده‌اید.»

معرفی نویسنده
عکس کال نیوپورت
کال نیوپورت

کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که درباره‌ی چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات زیادی کرده. حتی اگر نیوپورت را نشناسیم، حتما با کتاب‌های پرفروش، محبوب و جدیدش چشم در چشم شده‌ایم. هر چه باشد کال نویسنده‌ی کتاب‌های کار عمیق، مینیمالیسم دیجیتال و آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند است!

نظرات کاربران

rtr toro
۱۴۰۳/۰۲/۰۱

در این کتاب درمورد اینکه چطور میشه شغلمون را به شغل مورد علاقه و ایده آل مون تبدیل کنیم توضیحاتی داده شده که یک چشم انداز و ذهنیت کلی اما بسیار مفید و کاربردی به من داد و خواندن آن

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۲۵٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان