دانلود کتاب صوتی آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند (خلاصه کتاب) با صدای مجتبی زائری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند (خلاصه کتاب) اثر کال نیوپورت

دانلود و خرید کتاب صوتی آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند (خلاصه کتاب)

نویسنده:کال نیوپورت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند (خلاصه کتاب) نوشتهٔ کال نیوپورت و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مجتبی زائری است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. فرمول‌های رضایت شغلی در این کتاب آمده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند

با شنیدن این خلاصه‌کتاب صوتی می‌آموزید چگونه کسب مهارت در شغلتان به دوست‌داشتنِ آن می‌چربد؟

این روزها صفحات هر کتاب انگیزشی و الهام‌بخشی را که باز می‌کنید، از شما می‌خواهد که تنها به دنبال شغلی باشید که با همهٔ وجودتان به آن عشق می‌ورزید. تمام کسانی که به موفقیت‌های چشمگیری هم رسیده‌اند، به شما پیشنهاد می‌دهند که عشق به کار را سرلوحه زندگی‌تان قرار دهید.

استیو جابز در سال ۲۰۰۵ در یک سخنرانی الهام‌بخش گفت که همه ما موظف هستیم تنها به‌دنبال چیزی باشیم که عاشقانه دوستش داریم و اشتیاق خود را دنبال کنیم، به هنر عشق‌ورزی به کار و پشتکار برای یافتن شغل مورد علاقه تأکید کرد؛ سپس در ادامه صحبت‌هایش از حضار خواست مادامی که علاقه قلبی‌شان را نیافتند، دست از تلاش برندارند.

این سخنرانی آتشین می‌توانست هر کسی را سر ذوق آورد، نانواها را از شانه‌زنی خمیر نان مأیوس کند و جوش‌کارها را در پی پیدا کردن شغلی کند که همیشه آرزویش را داشته‌اند. با این ‌وجود اگر کاری که به آن عشق می‌ورزید را بیابید و بعد از مدتی شور و هیجان اولیه‌تان،‌ جای خود را به تکرار و روزمرگی دهد تکلیف چیست؟ اگر حتی در آن شرایط باز هم از خود بپرسید که آیا انتخاب اشتباهی مرتکب شده‌اید، چه؟ آیا باز هم دست از کار می‌کشید و به سراغ شغل آتشین دیگری خواهید رفت؟

تابه‌حال از خودتان پرسیده‌اید که چرا بعضی از افراد حتی کارهایی که علاقه‌ای به انجامش ندارند را با عشق و اشتیاق انجام می‌دهند؟ چرا آن‌ها باوجود اینکه همانند ما زمان‌ زیادی را صرف کاری کرده‌اند، همچنان شور و اشتیاق خود را برای انجام کارشان حفظ کرده‌اند؟

کال نیوپورت در خلاصه‌کتاب صوتی آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند برخلاف همه کسانی که شما را به یافتن شغل مورد علاقه‌تان ترغیب می‌کنند، حرف جدیدی برای گفتن دارد.

درعوض به‌جای گوش دادن کورکورانه‌‌ٔ سخنان رهبران الهام‌بخش باید اعمال آن‌ها را مورد بررسی قرار داد. در این خلاصه‌کتاب خواهید آموخت که چگونه وقت خود را صرف شغل فعلی‌تان کرده و با همه وجود به آن‌چیزی که انجام می‌دهید عشق بورزید. در هر شغلی باید آن‌چنان عالی و برجسته عمل کرد که هیچ‌کس جسارت نادیده گرفتنتان را نداشته باشد. تنها در سایه کار متمرکز و کسب مهارت حرفه‌ای است که هر شغل ساده‌ای را تبدیل به یک فعالیت بی‌نظیر خواهید کرد. فرقی نمی‌کند در چه جایگاهی هستید، چه شاطر یک نانوایی ساده باشید و چه کارمند پشت میز نشین یک شرکت بزرگ، کسب مهارت و درخشیدن در جایگاه فعلی‌تان همه چیزی است که به آن نیاز دارید.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شنیدن خلاصه‌کتاب‌هایی با موضوع توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی آنقدر خوب که نتوانند نادیده ات بگیرند

«یکی از تله‌هایی که کنترل شغل، بر سر راه‌تان قرار می‌دهد، پی‌گیری رؤیاها بدون سرمایه شغلی است. با مثال دانشجویی که رؤیای تور دوچرخه سواری را در ذهنش داشت، متوجه شدیم که کنترل بر روی کارهای‌مان بدون داشتن سرمایه شغلی کافی امکان‌پذیر نیست. یکی دیگر از تله‌های کنترل شغل زمانی است که شما سرمایه شغلی قابل توجهی در اختیار دارید.

تصور کنید که شما عضو هیئت مدیره یک شرکت بسیار بزرگ هستید و کاملا بر روی شغل‌تان کنترل دارید. درآمد بالا، امنیت شغلی و رشد قابل توجهی در شرکت مورد نظرتان کسب کرده‌اید و سرمایه مالی‌تان هر روز در حال پیشرفت است. بااین‌وجود شما رؤیای دیگری در سر دارید و دوست دارید کسب‌وکار مستقل خودتان را تأسیس کنید. به‌محض اینکه تصمیم‌تان را با همکاران و یا اعضای هیئت مدیره مطرح می‌کنید، بیشتر آن‌ها شما را منصرف خواهند کرد. احتمالا به شما خواهند گفت که ریسک زیادی در این کار وجود دارد و ممکن است سرمایه‌تان را از دست بدهید. این موانع که توسط اطرافیان به شما دیکته می‌شود، دومین تله کنترل است.

در این کتاب راه حل رهایی از این دام را در قانون توانایی مالی خواهید دید.

ابتدا به ارزیابی این موضوع بپردازید که آیا در کار جدید امکان افزایش درآمد مالی شما و رشدی که مدنظرتان بوده، وجود دارد یا خیر.

برای مثال اگر تصمیم دارید یک نویسنده فریلنسر شوید، به‌صورت آزمایشی چند مطلب بنویسید و آن را به اشتراک بگذارید. بر اساس قانون توانایی مالی ابتدا باید بفهمید که کار جدید شما امکان کسب درآمد را به شما خواهد داد یا نه.

بعد از اینکه مطمئن شدید که دیگران بابت نوشته‌های‌تان حاضر به پرداخت پول هستند، آن‌وقت است که می‌توانید شغل قبلی‌تان را رها کنید. بنابراین هرچند کنترل بر کار، باعث کسب لذت بیشتر و موفقیت درخشان‌تری خواهد شد اما باید مراقب تله‌های کنترل هم بود.

کنترل در سایه افزایش سرمایه شغلی و سپس ارزیابی توانایی مالی شما در کار جدیدتان به‌دست خواهد آمد. بدون در نظر گرفتن این دو عامل، کنترل و آزادی عمل در شغل‌تان پایدار نخواهد بود.»

معرفی نویسنده
عکس کال نیوپورت
کال نیوپورت

کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که درباره‌ی چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات زیادی کرده. حتی اگر نیوپورت را نشناسیم، حتما با کتاب‌های پرفروش، محبوب و جدیدش چشم در چشم شده‌ایم. هر چه باشد کال نویسنده‌ی کتاب‌های کار عمیق، مینیمالیسم دیجیتال و آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند است!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان