دانلود و خرید کتاب مدیر یک دقیقه ای اسپنسر جانسون ترجمه غلامحسین اعرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیر یک دقیقه ای اثر اسپنسر جانسون

کتاب مدیر یک دقیقه ای

معرفی کتاب مدیر یک دقیقه ای

کتاب مدیر یک دقیقه ای نوشتهٔ اسپنسر جانسون و کنت بلانچارد و ترجمهٔ غلامحسین اعرابی است و انتشارات اردیبهشت آن را منتشر کرده است. چگونه کارآیی، سود و رفاه خود را افزایش دهیم؟

درباره کتاب مدیر یک دقیقه‌ ای

«کنت بلانچارد» و «اسپنسر جانسون» در کتاب مدیر یک دقیقه‌ای؛ چگونه کارآیی، سود و رفاه خود را افزایش دهیم؟، شما را با نکات ارزشمندی از یافته‌های خود در زمینۀ علوم‌ پزشکی و علوم رفتاری آشنا و روشن می‌کنند که انسان‌ها چگونه می‌توانند به «بهترین» وجه با هم کار کنند. منظورمان از کلمۀ «بهترین» این است که، افراد چگونه با کمک یکدیگر به نتایجی ارزشمند و مفید دست می‌یابند و نسبت به خود و افرادی که با آن‌ها کار می‌کنند و نیز نسبت به سازمانشان احساس خوبی پیدا می‌کنند. نویسندگان در کتاب مدیر یک دقیقه‌ای در تلاش هستند با ارائه‌ راهکارهایی به مدیران و سرپرستان، آن‌ها را در چالش‌های کاری مجموعه‌ٔ خود، یاری کنند.

کتاب مدیر یک دقیقه‌ای در مورد تشویق‌های یک دقیقه‌ای توضیح می‌دهد که مدیر باید خیلی واضح و روشن بگوید که چه کاری به درستی انجام شده و کارکنان خود را بلافاصله تشویق کند، به کارکنان بگوید که چقدر از کارشان راضی و خوشحال است و آن‌ها را به انجام دوباره‌ٔ آن کار تشویق کند و بسیاری نکات و آموزش‌هایی که در این کتاب درمی‌یابید.

این کتاب به مدیران یادآوری می‌کند که تک تک کارمندانش به عنوان منابع آگاهی و دانایی شرکت حساب می‌شود. اینکه انسان‌ها چگونه می‌توانند به نتایج ارزشمند برسند و به یکدیگر و سازمان علاقه‌مند باشند.

کن بلانچارد (Kenneth Blanchard) یکی از برجسته‌ترین نویسندگان حوزه‌ٔ مدیریتی است و کتاب‌های بسیاری در این زمینه دارد. یکی از کتاب‌های او به نام مدیر یک دقیقه‌ای تاکنون به ۳۷ زبان دنیا ترجمه شده است و بیش از ۱۳ میلیون نسخه به فروش رفته است.

دکتر اسپنسر جانسون (Spencer Johnson) یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین نویسنده‌های جهان در حوزه‌ٔ روانشناسی است. میلیون‌ها نفر از خوانندگان کتاب‌های او توانسته‌اند به سادگی با اعتماد به خود در شغل و زندگی به موفقیت و کامیابی دست پیدا کنند.

اثر کلاسیک «مدیر یک دقیقه ای» طی دهه‌ها، به میلیون‌ها نفر کمک کرده است تا در زندگی فردی و حرفه‌ای به موفقیت بیشتری دست یابند. اصولی که در این کتاب ذکر شده است، همیشه ثابت هستند، اما از زمان انتشار اولیۀ کتاب در سال ۱۹۸۲ جهان بسیار تغییر کرده است. رشد چشمگیر فناوری، تغییر بازارهای جهانی، پیام رسان‌های اینترنتی و فشار بر نیروهای کار برای انجام کار بیشتر در عوض عواید کمتر، همگی عواملی بوده‌اند که زندگی و کار ما را متحول کرده اند. اکنون کنت بلانچارد واسپنسر جانسون، کتاب مدیر یک دقیقه‌ای را بازنویسی کرده‌اند تا آموزه‌های مهم و قدرتمند کتاب را به نسل جدید منتقل کنند. آنها از طریق یک داستان جذاب و مختصر، سه تکنیک کاربردی مدیریت را آموزش می‌دهند. طی پیشرفت داستان، باچندین پژوهش در زمینه پزشکی و علوم رفتاری آشنا می‌شوید که به شما کمک می‌کنند تا بفهمید چرا این روش‌های به ظاهر ساده، برای افراد بسیاری مؤثر بوده‌اند و همچنان نیز کارآمد هستند. در پایان کتاب نیز، یاد می‌گیرید که چگونه بر اساس شرایط خودتان آنها را به کار بگیرید. خواندن این روایت کلاسیک از مرد جوانی که به دنبال مدیری کارآمد است، امروزه بیش از هر زمان دیگری مفیدتر است.

خواندن کتاب مدیر یک دقیقه‌ ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید مدیر موفقی باشید حتما این کتاب را بخوانید.

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

آبنبات سازها؛ جلد اول
وندی مس
دختر اژدهای کوچولو
میکائیل لوند گرن
فانوس‌های اشک؛ جلد ۴
سیّدمحمّد سادات اخوی
توقف ناپذیر باش
نیک وویچیچ
The Beak
غلامرضا حیدری ابهری
رهبری تحول دیجیتال
پگاه قاسمی غنچه نازی
مرغابی‌ها و لاک‌پشت
فاطمه فرهاد
جهل
علیرضا صیفی
یک جای امن
مرجان شیرمحمدی
امام سجاد (ع) در شش گفتار
قربان علی دری نجف آبادی
تا انتهای همان کوچه
سهیلا شعبانی
دنیا، سلام؛ حیوانات جنگل های بارانی
جیل مک دونالد
ظرفیت فعل
امید طبیب زاده
تفکر بیش از حد
جان آکاف
عبور ظریف
سید علی نجفی
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتقورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
زندگی‌نامه استیو جابز
والتر آیزاکسن
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
برنامه‌ریزی هفتگی
دارن هاردی
کار عمیق
ناهید ملکی
اثر مرکب
دارن هاردی
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
کفش باز
فیل نایت
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
عادت‌های اتمی
هادی بهمنی
پدر پولدار، پدر بی‌پول
شارون لیچر
۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب)
برایان تریسی
باشگاه ۵ صبحی ها (خلاصه کتاب)
رابین شارما
فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری
دیمون زاهاریادس
آموزش تحلیل بازار سرمایه
فرشاد چهاردولی
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۶۲۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۵۰۰
تومان