دانلود و خرید کتاب دزیره آن‌ماری سلینکو ترجمه مرضیه صادقی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دزیره اثر آن‌ماری سلینکو

کتاب دزیره

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دزیره

چاپ هشتم کتاب دزیره نوشتهٔ آن ماری سلینکو و ترجمهٔ مرضیه صادقی زاده است. انتشارات آتیسا این رمان معاصر آلمانی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب دزیره

کتاب دزیره حاوی رمانی مشهور و معاصر و آلمانی است که در ۴ بخش نوشته شده است؛ رمانی عاشقانه که ماجرای زندگی «دزیره کلاری»، همسر کارل چهاردهم و مادر اسکار اول را از زبان خودش شرح می‌دهد. این رمان که در قالب یادداشت‌های دزیره در دفتر خاطراتش روایت شده، داستان زندگی این دختر جوان از دوران عاشقی با بناپارت تا ازدواجش با «ژان باپتیست برنادوت» و ‌به قدرت‌رسیدنش او به عنوان ملکهٔ سوئد را شرح می‌دهد. اتفاقات سیاسی و تاریخی مهمی در این رمان بیان شده است که خواننده را مجذوب خود می‌کند. آن ماری سلینکو (Annemarie Selinko) در این کتاب، در کنار واقعیت‌هایی از تاریخ فرانسه، صحنه‌های احساسی اثربخشی را به نمایش می‌گذارد. این اثر پس از انتشار به‌سرعت مشهور و به یکی از پرطرفدارترین و برجسته‌ترین رمان‌های جهان تبدیل شد. رمان دزیره اولین‌بار در ۱۹۵۲ میلادی و به زبان آلمانی منتشر شد.

خواندن کتاب دزیره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر آلمان و قالب رمان عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آن ماری سالینکو

آن ماری سلینکو (۱۹۸۶ - ۱۹۱۴)، نویسندهٔ اتریشی و خالق آثار پرفروشی به زبان آلمانی بوده است. او تا سال ۱۹۳۹ مقیم آلمان بود و در این سال با شروع جنگ جهانی دوم، همراه با همسرش ابتدا به دانمارک و سپس در سال ۱۹۴۳ به سوئد پناهنده شد. رمان مشهور «دزیره»، آخرین اثر این نویسنده است که به ۲۵ زبان زندهٔ دنیا ترجمه شده است. در سال ۱۹۵۶ میلادی فیلمی بر اساس این رمان با بازی «مارلون براندو» و «جین سیمون» ساخته شد.

بخشی از کتاب دزیره

«پولت تا نیمۀ راه با من آمد. او پی‌درپی حرف می‌زد: «پارچۀ ابریشمی صورتی... مادام تالیین جوراب ابریشمی صورتی به پا می‌کند. ناپلئون از ملحفه و نان شیرینی خیلی خوشحال خواهد شد. نان شیرینی را با بادام مخلوط کردیم. بادام دوست داری؟ آیا درست است که ژولی می‌تواند با جهیزیۀ خود، یک خانۀ قشنگ بخرد؟ چه موقع درمورد پارچه با اتین صحبت می‌کنی؟ چه موقع برای گرفتن آن به مغازه بروم؟»»

معرفی نویسنده
عکس آن‌ماری سلینکو
آن‌ماری سلینکو
اتریشی | تولد ۱۹۱۴ - درگذشت ۱۹۸۶

آن ماری سلینکو نویسنده‌ای اتریشی است که یکی از برترین رمان‌های دنیا را خلق کرد و اغلب فارسی‌زبان‌ها رمان دزیره‌ از او را با ترجمه‌ی «ایرج پزشکزاد» در خاطرشان دارند. این نویسنده‌ در رمان‌هایش بیشتر به دنیای زنان پرداخت و شخصیت اصلی آثار او زن هستند، اما بر خلاف تصوری که داریم، در آثار باارزش سلینکو سیاست، تاریخ و اجتماع فراموش یا انکار نشده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۱۲ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۱۲ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان