دانلود و خرید کتاب کیمیاگر پائولو کوئیلو ترجمه مهتاب غرار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو

کتاب کیمیاگر

انتشارات:نشر تیرگان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کیمیاگر

کتاب کیمیاگر نوشتهٔ پائولو کوئیلو و ترجمهٔ مهتاب غرار است. نشر تیرگان این رمان معاصر برزیلی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب کیمیاگر

کتاب کیمیاگر از پرفروش‌ترین کتاب‌های سراسر جهان بوده است. این کتاب اولین‌بار در سال ۱۹۸۸ میلادی منتشر شد. پائولو کوئیلو این رمان را به زبانی ساده نوشته؛ تمام مردم جهانْ مخاطب این اثر هستند. با خواندن کتاب کیمیاگر در کنار لذت‌بردن از آن، به‌نوعی درس زندگی می‌گیریم. این رمان، داستان چوپانی را بیان می‌کند که یک رؤیای تکراری او را به‌سمت گنجی سوق می‌دهد. او در راه رسیدن به هدف با وجود سختی‌های فراوان دست از تلاش بر نمی‌دارد. این پسر جوان، «سانتیاگو» نام دارد و در منطقه‌ای به نام آندلس زندگی می‌کند. آندلس مکانی خوش آب‌وهوا است که هرساله توریست‌های بسیاری از آن بازدید می‌کنند. خانوادهٔ سانتیاگو از او می‌خواهند که کشیش شود؛ ازاین‌رو او مدتی در مدرسۀ مذهبی تحصیل می‌کند، اما این کار را ترک می‌کند و به کار چوپانی روی می‌آورد؛ چراکه با این کار می‌تواند گوسفندهایش را به نقاط مختلف ببرد و خود نیز از مکان‌های جدید دیدن کند. داستان با یک خواب آغاز می‌شود و همین خواب است که زندگی این جوان را تغییر می‌دهد. او تصمیم می‌گیرد در راه رسیدن به هدفی تازه تلاش کند. در سر راه با تردیدها و شک و دودلی‌های بسیاری مواجه می‌شود که او را از هدفش باز می‌دارد. او در این راه، طعم عشق و نفرت و دوستی و همدلی و سختی و دشواری را می‌چشد؛ همچنین عوامل بسیاری به او در مسیرش کمک می‌کند که یکی از آن‌ها «کیمیاگر» است. این فرد به چند شیوه پسر را می‌سنجد تا از آمادگی او برای رسیدن به هدف مطمئن شود و او را همراهی کند.

خواندن کتاب کیمیاگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر برزیل و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در سال ۱۹۴۷ به دنیا آمد. او نویسندهٔ معاصر برزیلی است. رمان‌های او بین مردم در کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار است. او از سال ۲۰۰۷ سفیر صلح سازمان ملل در موضوع فقر و گفت‌وگوی بین‌فرهنگی است. بسیاری از آثار این نویسنده، داستان‌هایی هستند که با رویکردها و درون‌مایه‌های روان‌شناسانه طراحی و نوشته شده‌اند. کوئیلو در اغلب کتاب‌هایش به موضوع عشق و ایمان می‌پردازد. رمان «کیمیاگر» مشهورترین کتاب او و یکی از رمان‌های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم در جهان است.

بخش دیگری از آثار پائولو کوئیلو عبارتند از: تئاتر برای آموزش، برنده تنهاست، بایگانی جهنم، خاطرات یک مغ، بریدا، عطیه برتر، والکیری‌ها (دیدار با فرشتگان)، مکتوب، کنار رود پیدرا نشستم و گریستم، کوه پنجم، نامه‌های عاشقانه یک پیامبر، مبارزان راه روشنایی (راهنمای جنگجوی نور)، ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، کلمات اساسی، شیطان و دوشیزه پریم، داستان‌هایی برای پدران، فرزندان و نوه‌ها، جن و گل‌های رز، سفرها، کمان‌گیر، هستی (زندگی).

بخشی از کتاب کیمیاگر

«پسر با خود فکر کرد که مردم چه حرف‌های عجیبی می‌زنند. گاهی وقت گذراندن با گوسفندها بهتر است، چون آن‌ها اصلا حرف نمی‌زنند. حتی با کتاب تنها بودن بهتر است. کتاب‌ها داستان‌های عجیبی می‌گویند، آن هم هروقت خودت بخواهی. اما وقتی با مردم حرف می‌زنی گاهی آنقدر حرف‌های عجیبی می‌زنند که نمی‌دانی چه بگویی.»

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

آرش
۱۴۰۲/۱۲/۱۲

اگر بخواهیم سه تا رمان معروف رو در ادبیات جهان نام ببریم قطعا یکی از آنها کیمیاگر است. کیمیاگر اثر سترگی است که اکثر مردم دنیا یا خودِ کتاب را خوانده اند یا نقل قول های آن را اینجا و

- بیشتر
adonis
۱۴۰۲/۱۲/۱۴

واقعا این کتاب چند روزیه من رو به فکر فرو برده. بعد جدا از جذابیت خود کتاب عکسای داخل کتابه که عالین.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان