دانلود و خرید کتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟ اسپنسر جانسون ترجمه فروزنده دولت یاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟ اثر اسپنسر جانسون

کتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟

معرفی کتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟

کتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟ نوشتهٔ اسپنسر جانسون و ترجمهٔ فروزنده دولتیاری است. انتشارات آتیسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟

کتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟ روشی شگفت‌انگیز برای کنارآمدن با تغییرات در زندگی شخصی و حرفه‌ای را ارائه کرده است. این کتاب که به‌عنوان یکی از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز شناخته می‌شود، در قالب یک داستان ساده، انعطاف‌پذیری در مقابل تغییرات را به ما می‌آموزد و به ما یاد می‌دهد در برابر تغییرات و دگرگونی‌هایی که به‌صورت غیرمنتظره در زندگی رخ می‌دهد، منعطف باشیم و علاوه بر این یاد بگیریم که خودمان را با آن تطبیق دهیم و بتوانیم از آن لذت هم ببریم. داستان دربارهٔ چند دوست دانشگاهی است که بعد از مدتی دور هم جمع شده‌اند و با هم دربارهٔ زندگی‌هایشان حرف می‌زنند. یکی از آن‌ها داستانی را برای بقیه تعریف می‌کند که مسیر زندگی خودش را تغییر داده است و دوست دارد این تغییرات را با دیگران هم در میان بگذارد. داستان دربارهٔ دو موش و دو آدم است که درون یک هزارتو (ماز) قرار دارند و باید دنبال پنیر بگردند. هر کدام از موش‌ها و آدم‌ها نمایندهٔ بخشی از ابعاد پیچیده و سادهٔ وجود انسانی هستند. هر کدام چیزهایی را فراتر از سن، جنسیت، نژاد و... نشان می‌دهند. اسپنسر جانسون که در بیان موضوعات و مفاهیم با کمک تمثیل‌ها استاد است، در این داستان هم از روش همیشگی خودش کمک می‌گیرد. ما از هر بعد وجودی خود که استفاده کنیم، باز هم اشتراکاتی با دیگران داریم. هر چند ممکن است در برابر تغییرات چندان پذیرا نباشیم، اما نیاز داریم تا راه خود را از همهٔ پیچ‌و خم‌های زندگی پیدا کنیم و زمان‌های حساس تغیییر را در زندگیمان بشناسیم.

خواندن کتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون یک نویسنده‌ٔ آمریکایی است که احتمالاً کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام «چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟» را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد. این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است. اسپنسر جانسون در ۲۴ نوامبر ۱۹۳۸ به دنیا آمد. او در رشتهٔ روان‌شناسی تحصیل کرد و تا مقطع دکتری این رشته را ادامه داد. او با کتاب‌های ساده و سرراستی که می‌نوشت، به میلیون‌ها مخاطبش در سراسر جهان کمک کرد تا کشف کنند که چه چیز زندگی آن‌ها را به وجد می‌آورد، چه چیزهایی زندگی آن‌ها را غنی‌تر می‌کند و توجه به چه چیزهایی است که سرمایه و ثروت در زندگی‌شان محسوب می‌شود. از این جهت یکی از تأثیرگذارترین و محبوب‌ترین نویسندگان به‌شمار می‌رود که کتاب‌هایش هنوز پرفروش و برای مخاطبان جالب هستند.

برخی از کتاب های اسپنسر جانسون عبارتند از: «بیرون از گذر پیچیده» (یا «بیرون از گذر ماز»)، «مدیر یک‌دقیقه‌ای»، «قله‌ها و دره‌ها» و «یک دقیقه با فرزندم».

اسپنسر جانسون در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۷ از دنیا رفت.

بخشی از کتاب چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟

«بعدها، این کتاب را به برخی افراد در شرکت خودمان معرفی کردم. آن‌ها نیز خواندن این کتاب را به دیگران توصیه کردند ... و به‌زودی کسب‌وکار ما بهتر شد؛ چون اغلب ما با تغییر به‌سمت بهترشدن سازگار شدیم. همانند من، بسیاری از مردم معتقد بودند که این کتاب در زندگی شخصی نیز به آن‌ها کمک کرده است.»

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

تــیـکــاٰ♪
۱۴۰۲/۰۷/۳۰

این کتاب یکی از قشنگ ترین کتاب هایی بود که من خوندم یادم میاد این کتاب رو من در مطب دکتر زمانی که منتظر بودم نوبتم بشه از کتابخانه مطب برداشتم ،نصفه اون کتاب رو خوندم انقدر این کتاب من

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان