دانلود و خرید کتاب مدیریت منابع و سرمایه ها در کارآفرینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت منابع و سرمایه ها در کارآفرینی اثر غلامرضا حبیبی

کتاب مدیریت منابع و سرمایه ها در کارآفرینی

معرفی کتاب مدیریت منابع و سرمایه ها در کارآفرینی

کتاب «مدیریت منابع و سرمایه ها در کارآفرینی» نوشتۀ غلامرضا حبیبی و شیما ابن العلم است و انتشارات توسعه دانش، پژوهش و فنآوری فرزان آن را منتشر کرده است. موضوع کتاب مدیریت منابع و سرمایه ها در کارآفرینی راهنمایی مدیران جوان در تأمین منابع مورد نیازشان برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار جدید است. 

درباره کتاب مدیریت منابع و سرمایه ها در کارآفرینی

کتاب مدیریت منابع و سرمایه‌ها در کارآفرینی سومین و آخرین جلد از مجموعۀ ۳ ‌گانهٔ کارآفرینی دانش بنیان است. «آیا شما کارآفرین هستید؟» اولین جلد این مجموعه به معرفی کارآفرینی مخصوصاً کارآفرینی دانش‌بنیان می‌پردازد و ویژگی‌های یک کارآفرین را توضیح می‌دهد. دومین جلد این ۳گانه به این نکتۀ جالب اشاره داشت که برای راه اندازی یک کسب و ‌کار و خلق ارزش، کارآفرینان لزوماً نباید سرمایه ای داشته باشند.

شروع بسیاری از کسب‌وکارها به منابع چندانی نیاز ندارد اما واردشدن به یک کسب‌وکار جدید و دانش‌بنیان مستلزم یک رویکرد ساختاریافته و نظام‌یافته اهمیت بسیار زیادی دارد. کتاب مدیریت منابع و سرمایه‌ها در کارآفرینی به خوانندگان آموزش می‌دهد که چطور تفکر نظام‌مند و رفتار خلاقانه داشته باشند تا بتوانند مدیریت منابع موردنیاز برای راه‌اندازی کسب‌وکار جدید را جذب کنند. این کتاب همچنین به خوانندگان کمک می‌کند تا منابع موردنیاز برای شروع یک کسب‌وکار جدید و موفق را تأمین کنند، اعضای تیمشان را انتخاب و استخدام کنند، ارزش و اهمیت سرمایۀ اجتماعی را درک کنند و از منابع کمک‌رسان و مشاوره به کارآفرینان جدید آگاهی پیدا کنند.

خواندن کتاب مدیریت منابع و سرمایه ها در کارآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت، و کارآفرینی دانش‌بنیان و همچنین فعالان حوزۀ کسب‌و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت منابع و سرمایه ها در کارآفرینی

«دنیای تأمین مالی کارآفرینانه، پیچیده، در حال تغییر، گیج‌کننده و حتی خطرناک است؛ بنابراین در یک بحث کوتاه نمی‌توان تمام ابعاد و پیچیدگی‌های آن را تشریح کرد. اما کتاب‌های زیادی دربارۀ تأمین مالی کارآفرینانه با تمرکز بر تأمین مالی در کسب‌وکارهای فناورانه اطلاعات مفیدی ارائه کرده است. به‌عنوان‌مثال، کتاب سرمایه‌گذاری خطرپذیر نوشتۀ سید کامران باقری، سرمایه‌گذاری را به زبانی ساده و جهت انطباق با مباحث حوزهٔ کارآفرینی تشریح می‌کند. اگر فرصت موردنظرتان برای کسب‌وکار و کارآفرینی در حوزۀ فناوری نیست، احتمالاً به مقداری سرمایه جهت اموری نظیر تولید یا بازاریابی و فروش نیاز خواهید داشت. از طرف دیگر، اگر ایدۀ موردنظرتان به حوزه‌هایی نظیر نانو و فناوری زیستی، فیزیک ذرات و اپتیک، مهندسی - زیست‌پزشکی، علم مواد، مهندسی شیمی و بسیاری حوزه‌های علمی دیگر بر می‌گردد، به مقدار زیادی از منابع مالی بیرونی نیاز خواهید داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان