دانلود و خرید کتاب نحوه ساخت یک ماشین فروش قدرتمند ویلیام لی ترجمه فرشید فرزانگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نحوه ساخت یک ماشین فروش قدرتمند اثر ویلیام لی

کتاب نحوه ساخت یک ماشین فروش قدرتمند

نویسنده:ویلیام لی
ویراستار:سمانه عباسی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نحوه ساخت یک ماشین فروش قدرتمند

کتاب نحوه ساخت یک ماشین فروش قدرتمند؛ کنترل رقابت بااستفاده از راهکارهای ویدیویی نوشتهٔ ویلیام لی و ترجمهٔ فرشید فرزانگان و ویراستهٔ سمانه عباسی است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب نحوه ساخت یک ماشین فروش قدرتمند

امروزه با توسعهٔ شبکه‌های مجازی و صرفاً با استفاده از یک تلفن هوشمند که عموماً مجهز به دوربین‌ها و میکروفن پیشرفته هستند امکان آن به سهولت فراهم شده که مدیر فروش برند خود شوید.

با مطالعهٔ کتاب نحوه ساخت یک ماشین فروش قدرتمند می‌توانید دانش این مسیر را کسب کنید و بدون آنکه هزینه‌های سرسام‌آور برندینگ و تبلیغات را متحمل شوید، محصولات و خدمات خویش را در شبکه‌های مجازی معرفی نمایید. این کتاب سعی دارد راهکارهای شبکه‌سازی به شیوه‌ای اقتصادی را شرح دهد و با پرداختن به شیوه‌های مهارتی- مفهومی این عرصه به علاقه‌مندان مساعدت کند.

خواندن کتاب نحوه ساخت یک ماشین فروش قدرتمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به فعالان حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ویلیام لی

ویلیام لی مالک و مؤسس شرکت ویدئویی اپکس کرییتوست که از ویدئوها برای افزایش فروش و آگاهی نسبت به یک نام تجاری استفاده می‌کند. با استفاده از راهکار ویدئوها و بسیاری از کسب‌وکارها حدود ۲۵ و ۵۰ برابر افزایش سود داشته‌اند. 

بخشی از کتاب نحوه ساخت یک ماشین فروش قدرتمند

«ارزش یک فرد مشتری برای شما چقدر است؟ ارزش طول عمر مشتری برایتان چقدر باارزش است؟ لازم است کمی به این قضیه فکر کنیم که چه مقدار از زمان، یک مشتری باید برای ما سپری شود؟ اگر دربارهٔ یک شرکت تهویهٔ هوا صحبت کنید، آن‌ها می‌گویند که ارزش یکی از مشتریان، برایشان تا حدود سی‌هزار دلار می‌رسد، آخرین‌باری بود که با یکی از این شرکت‌ها صحبت کردم و آن‌ها گفتند که می‌توانند ارزشی بالغ بر سی‌هزار دلار به‌دلیل هزینه‌های نگهداری سالانه پیش‌بینی می‌کنند. برای یک چرخهٔ شش تا دوازده‌ماهه پنج تا ده‌هزار دلار هزینهٔ نگهداری، لازم است و به‌طورمیانگین، طول عمر یک پمپ گرمایشی و کولر بین پنج تا ده‌سال خواهد بود؛ بنابراین یک شرکت تهویهٔ هوا برای بقای ارتباط با مشتری خود به‌مدت سی‌سال می‌تواند هر پنج تا ده‌سال یک‌بار با درنظرگرفتن هزینه‌های نگهداری پنج تا ده‌هزار دلار به‌دست بیاورد. با این مبلغ هنگفت به‌طورمیانگین، آن‌ها می‌توانند از طریق هر مشتری، سی‌هزار دلار به‌دست بیاورند. اکنون دربارهٔ استارباکس چه فکری می‌کنید؟ آن‌ها مبلغی بین سه تا شش دلار را برآورد کرده‌اند و طبق پیش‌بینی‌شان، هر مشتری می‌تواند شش‌هزار دلار برای آن‌ها داشته باشد. حالا فرض کنید اگر آن‌ها بتوانند یک‌میلیون نفر را برای خرید قهوه جذب کنند؛ بنابراین می‌توانند حدود سه تا شش میلیارد دلار به‌دست بیاورند. این مبلغ بیش از هزار نوشیدنی در سی‌سال از زندگی یک فرد را دربرمی‌گیرد. اکنون فرض کنید که این رقم فقط مربوط به یک نوع نوشیدنی می‌شود. اگر بخواهیم با چیز دیگری آن را در نظر بگیریم، می‌توانیم از شرکت اپل الگوبرداری کنیم. هرعضو از یک خانوادهٔ آمریکایی ۲.۶ دهم از محصولات شرکت اپل را استفاده می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

حجم

۵۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان