دانلود و خرید کتاب پرونده لاشخور مصدوم در شب کریسمس جان آر اریکسون ترجمه فرزاد فربد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرونده لاشخور مصدوم در شب کریسمس اثر جان آر اریکسون

کتاب پرونده لاشخور مصدوم در شب کریسمس

انتشارات:کتاب چ
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پرونده لاشخور مصدوم در شب کریسمس

کتاب «پرونده لاشخور مصدوم در شب کریسمس» نوشتۀ جان آر اریکسون و ترجمۀ فرزاد فربد است و نشر کتاب چ. آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب پرونده لاشخور مصدوم در شب کریسمس

داستان کتاب پروندۀ لاشخور مصدوم در شب کریسمس از زبان هنک، سگ گاوچران روایت می‌شود که خودش را فرماندۀ حفاظت مزرعه می‌داند و احساس می‌کند تمام منطقه را تحت کنترل دارد. درصورتی‌که بلاهت این سگ گاوچران از همان خطوط ابتدایی کاملاً پیداست و همیشه باعث خندۀ خواننده می‌شود. داستان این سگ گاوچران این بار در یک صبح برفی آغاز می‌شود. یک روز قبل از کریسمس، هنک بعد از کار سخت و طاقت‌فرسای گشت‌زنی در مزرعه! مشغول استراحت است که ماشین مشکوکی می‌بیند. ازآنجایی‌که هنک همیشه توهم توطئه دارد وضعیت را قرمز اعلام می‌کند؛ اما طبق معمول هرچه که از غریزه سگی و تجزیه تحلیل دام‌دزدها و متجاوزان به مزرعه گفت اشتباه از آب درآمد و آن ماشین مرموز کسی جز اسلیم نبود. توطئه‌ای در کار نبود و عقلِ‌ کلِ مزرعه باز هم اشتباه کرده بود. اما این تازه آغاز ماجراست.

وقتی که اسلیم برای خرید شب کریسمس به شهر می‌رفت، در راه، یک لاشخور روی شیشۀ جلوی وانتش افتاد؛ بنابراین لاشخور هم به همراه اسلیم آلفرد کوچولو، پسر لوپر، با همراهی هنک و دراور به شهر می‌رود؛ اما با سگ‌های وحشی؛ «باگز و ماستر» روبه‌رو می‌شوند و معلوم نیست چه اتفاقاتی برایشان خواهد افتاد. آیا دوباره به مزرعه برمی‌گردند؟

کتاب پروندۀ لاشخور مصدوم در شب کریسمس سیزدهمین جلد از مجموعۀ پرطرف‌دار هنک، سگ گاوچران است که به چندین زبان دنیا ترجمه شده است و بیش از ۸ میلیون نسخه از این مجموعه در جهان به فروش رفته است. «ماجراهای دست‌اول»، «نفرین بلال عجیب و قیمتی»، «پروندۀ میمون حقه‌باز»، «قتل در چراگاه»، «پروندۀ گربۀ گم‌شده»، «نوبت سگی» و «عشق رنگ‌ورورفته» جلدهای دیگر این مجموعه هستند که به زبان فارسی ترجمه شده است.

فهرست مطالب کتاب پروندۀ لاشخور مصدوم در شب کریسمس عبارت است از: «فصل اولی هیجان‌انگیز و غیرعادی حالا می‌بینید»، «هدیه‌ای برای من؟»، «تصادف شاخ‌به‌شاخ»، «دوراهی اخلاقی: با یک لاشخور مصدوم چه باید کرد؟»، «من سه شتر مرموز را کشف می‌کنم»، «ماجرای پودل»، «سراجی لئونارد»، «دراور دانه‌های برف را گاز می‌زند»، «آلفرد کوچولو درِ جعبهٔ عجایب را باز می‌کند»، «درگیری نهایی با باگز و ماستر»، « ای بابا، این که بابانوئلِ خودمان بود»، «مرغ و خروس‌ها را آخرهای پاییز می‌شمرند».

خواندن کتاب پرونده لاشخور مصدوم در شب کریسمس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان ۸ تا ۱۱ ساله و دوستداران داستان‌های طنز، معمایی و ماجراجویی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پرونده لاشخور مصدوم در شب کریسمس

«اگر اسلیم به جای آن هدیه فقط سر مرا نوازش کرده بود نظر من راجع‌به او عوض نمی‌شد. منظورم این است که رفاقت - یعنی دوستی واقعی، خودِ نَفس قضیه - در قلب شکل می‌گیرد نه در جیب، و هر چند بتوانید جیب یک دوست را به دست بیاورید، مهم به دست آوردن قلب اوست. اصلاً معنی ندارد. از طرف دیگر، هدیه دادن یک سنت پسندیده است، به‌خصوص وقتی که گیرنده ثابت کرده باشد که لیاقت گرفتن آن را دارد، و اگر اسلیم می‌خواست به خاطر انجام درست کارها به من جایزه بدهد، کم‌ترین کاری که می‌توانستم بکنم این بود که در کمال متانت آن را قبول کنم، و با فروتنی. در طول سال‌ها یاد گرفته‌ام که اخبار خوش را به عنوان بخشِ برحقِ زندگی قبول کنم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۴۴۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۳۴,۵۰۰
تومان