دانلود و خرید کتاب کاربرد تکنیک های داده کاوی راهبردی نو در اقتصاد و تعاملات بانکی هادی خانی فیلستان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کاربرد تکنیک های داده کاوی راهبردی نو در اقتصاد و تعاملات بانکی اثر هادی خانی فیلستان

کتاب کاربرد تکنیک های داده کاوی راهبردی نو در اقتصاد و تعاملات بانکی

معرفی کتاب کاربرد تکنیک های داده کاوی راهبردی نو در اقتصاد و تعاملات بانکی

کتاب کاربرد تکنیک های داده کاوی راهبردی نو در اقتصاد و تعاملات بانکی را هادی خانی فیلستان و محسن پیرمحمدی نوشته‌اند و انتشارات پادینا آن را منتشر کرده است. این کتاب به معرفی روش‌های مبتنی بر داده‌کاوی به‌منظور مدیریت و کاهش ریسک در تعاملات بانکی می‌پردازد.

درباره کتاب کاربرد تکنیک های داده کاوی راهبردی نو در اقتصاد و تعاملات بانکی

تعاملات اقتصادی و روابط مالی از جمله ارکان مهم شکل‌دهندهٔ جوامع امروزی و عاملی قدرتمند برای رشد و ترقی جوامع و نیز معیاری تعیین‌کننده برای تشخیص میزان توسعهٔ یک کشور هستند. بنابراین و در راستای افزایش بهره‌وری و اثربخشی این تعاملات نیاز است تا عملکرد بانک‌ها به‌عنوان نهادهای متولی گردش پول و جریان‌های مالی‌ مورد تجزیه‌وتحلیل قرار گرفته تا سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌های آتی با ژرف‌نگری و روشن‌بینی بیشتری صورت گیرد. کتاب کاربرد تکنیک های داده کاوی راهبردی نو در اقتصاد و تعاملات بانکی به‌قلم هادی خانی فیلستان و محسن پیرمحمدی قصد دارد تا پس از ارائهٔ مقدماتی از تعاملات بانکی و تشریح سازوکار آن‌ها به معرفی روش‌هایی بپردازد که بانک‌ها بتوانند از طریق داده‌کاوی و به‌عبارتی پایش داده‌های مربوط به تحلیل رفتار مشتریان، فرایند مدیریت ریسک را دقیق‌تر انجام دهند. 

خواندن کتاب کاربرد تکنیک های داده کاوی راهبردی نو در اقتصاد و تعاملات بانکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اشخاصی که به مباحث مرتبط با داده‌کاوی و تحلیل دیتا و نیز مطالعه در حوزهٔ مسائل مدیریتی و کسب‌وکار علاقه‌مندند، از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب کاربرد تکنیک های داده کاوی راهبردی نو در اقتصاد و تعاملات بانکی

«داده‌کاوی علم استخراج اطلاعات مفید از پایگا‌ه‌های داده یا مجموعه‌ای از داده‌‌هاست. این، فرایندِ استخراج اطلاعات معتبر، قابل‌فهم و قابل‌اعتماد بوده و در تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری در فعالیت‌های اقتصادی، قابل استفادهٔ فراوان است.»

«کاهش و کنترل ریسک به‌عنوان یکی از عوامل مؤثر در بهبود فرایند اعطای اعتبار و درنتیجه در عملکرد بانک‌ها مطرح است و نقش اساسی در تداوم ارائهٔ تحصیلات و سودآوری و بقای بانک‌ها و مؤسسات مالی دارد. با مطالعه در حوزهٔ مدیریت ریسک با تکنیک‌ها و روش‌ها و ابزارهای گوناگونی روبرو می‌شویم که لازمهٔ به‌کارگیری آن‌ها تشخیص نوع ریسک و متناسب آن ابزارهای اندازه‌گیری و کاهش و مدیریت ریسک است. یکی از تکنیک‌های مؤثر در این زمینه، به‌کارگیری الگوها و مدل‌های تصمیم‌گیری‌ست.به‌کارگیری این تکنیک‌ها و برنامه‌ریزی درجهت کاربردی‌تر و به‌تبع آن مکانیزه و سیستمی‌تر نمودن آن‌ها می‌تواند به بانک‌ها کمک فراوانی در جهت مدیریت بر بحران‌ها ازجمله ریسک‌های اعتباری، نقدینگی، بازار، نرخ بهره و سودآوری نماید.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان