دانلود و خرید کتاب فقط احساس خوب اندرو کپ ترجمه لیلا امانت ملایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فقط احساس خوب اثر اندرو کپ

کتاب فقط احساس خوب

معرفی کتاب فقط احساس خوب

کتاب فقط احساس خوب نوشتهٔ اندرو کپ و ترجمهٔ لیلا امانت ملایی است و موسسه انتشارات فلسفه آن را منتشر کرده است. راز رسیدن به زندگی دلخواهتان در این کتاب آمده است.

درباره کتاب فقط احساس خوب

اگر یک چوب جادویی داشتید؛ و تنها کاری که باید می‌کردید این بود که آن را تکان دهید و هرچه در زندگی می‌خواهید را سفارش داده تا برایتان خلق کند، آن‌وقت چه آرزویی می‌کردید؟

داشتن یک‌میلیون دلار در بانک؟ یا پیدا کردن عشق زندگی‌تان؟ یا سلامتی؟ یا اینکه این آرزو آن‌قدر خصوصی است که هرگز قبلاً به کسی بازگو نکرده‌اید؟

درهرحال خواسته‌تان هر چیز که باشد دلیلتان برای خواستن آن چیز چیست؟

هر چیزی که خواستار داشتن آن هستید فقط به این دلیل آن را می‌خواهید که «احساس» خوشایند و خوبی به شما می‌دهد. شما اول باید احساس خوب در خود ایجاد کنید تا بعد بتوانید چیزی که می‌خواهید را به دست آورید.

کتاب فقط احساس خوب زندگی شما را تغییر می‌دهد. در این کتاب، نه‌تنها هر آنچه را که برای تغییر شرایط ناهموار زندگی خود نیاز دارید در اختیار شما قرار گیرد، بلکه به شما کمک می‌کند تا هر بخش از زندگی‌تان را که برایتان مهم است، بهبود ببخشید. تا زمانی که آن را با ذهنی باز و قلبی مشتاق نپذیرفته و امتحان نکنید، مطمئناً درنخواهید یافت که این کار عملی است یا خیر.

خواندن کتاب فقط احساس خوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فقط احساس خوب

«حقیقت این است که اگر می‌توانستید به خاطر تمام چیزهای خوبی که درست همین حالا در زندگی‌تان دارید سپاس‌گزار باشید، راه ورود تمام آن چیزهای خوبی که بیشتر می‌خواهید به زندگی‌تان بسیار سریع‌تر و آسان‌تر می‌شد؛ فارغ از اینکه فکر کنید در این لحظه زندگی‌تان ممکن است چقدر خوب یا نه‌چندان خوب باشد. این علیرغم هر پشیمانی که ممکن است از گذشته خود داشته باشید، هر ناامیدی که می‌گویید ای‌کاش هرگز پیش نیامده بود یا هر مبارزه‌ای که هنوز راهی برای رهایی از آن پیدا نکرده‌اید، درست است. صرف‌نظر از هر یک یا همه این‌ها، هنوز هم چیزهای خوبی برای اعتراف به آن و قدردانی کردن وجود دارند.

اگر حرف من را باور نمی‌کنید یا اگر به نظر می‌رسد هنوز نمی‌توانید چیزی برای قدردانی پیدا کنید، پس به‌طور مثال؛ به قلب معجزه‌آسای شگفت‌انگیز خود فکر کنید که هر دقیقه و هر ثانیه در سینه‌تان می‌تپد. هر ساعت از روز، هفته، ماه، سال، در هر دهه از زندگی که بوده‌اید، بدون خستگی، خون و مواد مغذی و اکسیژن را پمپاژ می‌کند به تمام آن اندام‌ها و سایر قسمت‌های بدنتان که همه آن‌ها نیز به شما خدمت می‌کنند، بدون اینکه در ازای آن چیزی بخواهند.

به چشمانتان که می‌توانند ببینند، گوش‌هایتان که می‌شنوند، حس بویایی و چشایی و لامسه خود را در نظر بگیرید. برای بازوها، دستان، انگشتان، پاها، انگشتان پا، ریه‌هایتان، کلیه‌ها، ستون فقرات و صورت‌تان سپاس‌گزار باشید. ذهن، خلاقیت و تدبیرتان را در نظر بگیرید. حتی چک حقوقی‌تان، هرچند کم یا زیاد و تمام چیزهایی که همچنان می‌خرید و در حال لذت بردن از آن هستید. لباس‌هایی که می‌پوشید، سقف بالای سرتان، غذاهایی که در تمام عمرتان خورده‌اید.

از این واقعیت قدردانی کنید که می‌توانید هزینه‌هایی مانند تلفن، لپ‌تاپ، تعطیلات، سرگرمی‌ها، ماشین، خانه و اینترنت را بپردازید. یا توانایی‌تان در خواندن این کتاب یا هر کتاب و چیز دیگری که می‌خوانید.

به خاطرات موردعلاقه‌تان، دوستان فوق‌العاده که در طول زندگی‌تان داشته‌اید، لطف‌های بی‌شماری که در حق شما انجام می‌شود و هر به فرد مهمی در زندگی‌تان فکر کنید. اولین عشق‌تان، اولین قرار، اولین ابراز عشق، اولین باری که عاشق شدید را به یاد بیاورید. تمام لحظات شادی و شگفتی‌تان هنگام بزرگ شدن. هدایای تعطیلات، حیوانات خانگی که دوست داشتید، کسانی که دوستتان داشتند.

شگفتی‌های طبیعت، هوای موجود در ریه‌هایتان، تخت گرمی که هر شب شما را امن و راحت نگه می‌دارد را در نظر بگیرید.»


نظرات کاربران

حسن منصوری
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

ایده اصلی این کتاب مبنی بر داشتن چند دقیقه احساس خوب در روز را جودیسپنزا در کتاب ماورای طبیعی شدن هم گفته با بیانی متفاوت .. نه تنها ارزش خوندن داره بلکه برای زندگی بهتر لازم هست بشدت توصیه میکنم مطالعه

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
نباید چیزی که می‌خواهید، برای این به دست آورید که بعد احساس خوبی پیدا کنید. شما اول باید احساس خوب در خود ایجاد کنید تا بعد بتوانید چیزی که می‌خواهید را به دست آورید.
سارا شاه
با ایجاد احساس مثبت به‌طور عمدی در خود- حتی به مدت چند دقیقه در روز- باعث فراهم شدن زمینه برای به جنبش درآوردن انرژی‌ها و وقایعی می‌شوید که درنهایت منجر به یافتن راهی برای خلق نتایج شگفت‌انگیز در امور زندگی‌تان می‌شود.
حسن منصوری
بهبود اوضاع  زمانی رخ می‌دهد که احساس‌تان کاملاً خوب است؛ و دلیل آن ساده است. با ایجاد احساس مثبت به‌طور عمدی در خود- حتی به مدت چند دقیقه در روز- باعث فراهم شدن زمینه برای به جنبش درآوردن انرژی‌ها و وقایعی می‌شوید که درنهایت منجر به یافتن راهی برای خلق نتایج شگفت‌انگیز در امور زندگی‌تان می‌شود.
سارا شاه
نباید چیزی که می‌خواهید، برای این به دست آورید که بعد احساس خوبی پیدا کنید. شما اول باید احساس خوب در خود ایجاد کنید تا بعد بتوانید چیزی که می‌خواهید را به دست آورید.
سارا شاه

حجم

۷۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۷۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان