دانلود و خرید کتاب مشتری محبوب من مایک مونتیرو ترجمه لیلا حسین‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مشتری محبوب من اثر مایک مونتیرو

کتاب مشتری محبوب من

معرفی کتاب مشتری محبوب من

کتاب مشتری محبوب من نوشتهٔ مایک مونتیرو و ترجمهٔ لیلا حسین نژاد است. نشر مشکی این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب طراحان و طراحان صنعتی.

درباره کتاب مشتری محبوب من

کتاب مشتری محبوب من (You’re My Favorite Client) که نخستین‌بار در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شد، به طراحان و طراحان صنعتی پرداخته است. این کتاب که ویراستهٔ «خاطره اکرمی» است، پس از مقدمه درمورد دلیل نیاز ما به دیزاین، استخدام دیزاینر، همکاری در این حوزه، ارزیابی کار و ارائهٔ بازخورد، اوضاع خوب و غیرخوب در این حوزه و... سخن گفته است. نویسنده در پایانْ نتیجه‌گیری کرده است.

خواندن کتاب مشتری محبوب من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ دیزاینرها و مشتری‌هایشان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مشتری محبوب من

«تقریباً هر روز این جمله را از مشتریان خود می‌شنوم: «من هیچ چیز از دیزاین نمی‌دانم». مشتری‌هایم را دوست دارم. آدم‌های خوبی هستند و همگی یک وجه مشترک‌ دارند: هدفی در ذهن دارند و سر‌‌و‌کله‌شان پیدا می‌شود. کار من این است که مهارت دیزاین خود را به مهارت کسب‌وکار آن‌ها اضافه کنم و راه‌حلی را دیزاین کنم که هدفشان را محقق کند.

مشتریان آگاه باعث می‌شوند پروژه‌ها روان‌تر و مؤثرتر اجرا شوند، و پروژه‌هایی که به‌ خوبی اجرا می‌شوند در نهایت هزینۀ کمتری دارند. این کتاب کمک‌ می‌کند تا با افراد مناسب کار کنید، سوالات مناسب بپرسید و پاسخ‌های درست دریافت کنید. اعتماد به نفس پیدا خواهید کرد افرادی را استخدام کنید که شما را به چالش بکشند تا محصول‌تان را به بهترین شکل ممکن تولید کنید.

دیزاین جادو نیست، هنر نیست، شغل است. دیزاین یک مسئله را در چهارچوب یک سری از محدودیت‌های مشخص حل می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان